Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

damian221

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About damian221

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    DE
  • Auto
    Opel Vectra C z18xe 2003

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Okey teraz już wszystko rozumiem. Temat do zamknięcia
  2. No właśnie a u mnie w kostce znajdują się piny do grzania foteli wiec chyba takowe posiadam, chyba że się mylę
  3. No właśnie na 100% pewien nie jestem czy są, a istnieje jakaś inna opcja żeby sprawdzić czy są maty bez ściągania obicia z fotela ?
  4. Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jakiś czas temu naszło mnie żeby sprawdzić czy posiadam piny które odpowiadają za podgrzewanie siedzeń z przodu. Okazało się że takowe posiadam więc zamówiłem z internetu przełączniki do podgrzewania. Dotarły one do mnie dzisiaj. Po podłączeniu nie dawały o sobie żadnych oznak i dowiedziałem się że potrzeba dołożyć 2 bezpieczniki FR15 oraz FR 16 do RECa, ale to nic nie dało dalej żadnych oznak. Również sprawdzałem kostkę która znajduję się pod fotelem kierowcy(zdjęcia zamieszczam poniżej). Pytanie moje brzmi, co jeszcze potrzebuję aby grzane fotele zaczęły d
  5. Jakoś w marcu mam plan zjechać na chwilę do Polski to podjadę do mechanika żeby mi ją sprawdził i napiszę co zrobił Dziękuje za pomoc, spokojnej niedzieli
  6. P1482 - Obwody kontrolne wentylatora P1481 - Obwód wentylatora 1 stopień regulacji Napięcie za niskie P0340 - Nieprawidłowy sygnał z wałka rozrządu
  7. Witam. Dzisiaj na internecie wynalazłem że można sprawdzić kody błędów za pomocą metody (hamulec,gaz). Błędy wyskoczyły mi po przez mruganie check engine. Pierwsze mruganie: 1,4,8,2 Drugie mruganie: 1,4,8,1 Trzecie mruganie: 10,3,4,10 Moje pytanie jest takie czy ktoś potrafi odczytać take kody błędów i pomóc mi w tej sytuacji. Pozdrawiam
  8. Panowie, po sprawdzeniu wszystkiego co mogłem błędy znów mnie dopadły . Dzisiaj będąc na zakupach pod sklepem znów zaświeciły mi się kontrolki które zamieściłem na początku postu i stwierdziłem że nie będę gasił auta i odpalał go znów jak to robię zawsze by błędy zniknęły tylko pojechałem od razu do domu. Ku mojemu zdziwieniu wyjechałem na autostradę, przysisnąłem gaz do dechy po czym Vectra po wyżej 140 nie chciała więcej pociągnąć tak jakby było jakieś ograniczenie. Sprawdziłem też kontrolkę od trakcji na światłach czy w ogóle się załącza i także zero reakcji. Kontrolka dalej się paliła nie
  9. siwy1538 założyłem zamiennik :/ ale nie pokazuje już że występuje klif5 spróbuje naładować i sprawdzić czy będzie to dalej występowało czy nie
  10. Byłem u mechanika i wykazało na komputerze że uszkodzony czujnik wału korbowego który jest odpowiedzialny za ten błąd i poza tym żadnych błędów nie było. Wymieniłem dany czujnik, został on wymieniony, ale błąd dalej został więc już zgłupiałem co to może być.
  11. Byłem u mechanika i wykazało na komputerze że uszkodzony czujnik wału korbowego który jest odpowiedzialny za ten błąd i poza tym żadnych błędów nie było. Wymieniłem dany czujnik, został on wymieniony, ale błąd dalej został więc już zgłupiałem co to może być.
  12. Byłem u mechanika i wykazało na komputerze że uszkodzony czujnik wału korbowego który jest odpowiedzialny za ten błąd i poza tym żadnych błędów nie było. Wymieniłem dany czujnik, został on wymieniony, ale błąd dalej został więc już zgłupiałem co to może być.
  13. Witam. Jestem od jakiegoś czasu posiadaczem swojego pierwszego auta jakim jest VC. Ostatnio zauważyłem dość irytujący problem przy odpalaniu a mianowicie kontrolka wyłączonego ESP oraz kontrolka samochodu z kluczem do naprawy. Błąd nie zawsze wyskakuje ale jest to troszkę denerwujący. W momencie kiedy odpalam auto rozrusznik musi trochę przekręcić żeby auto zaskoczyło, natomiast kiedy zgaszę auto i odpalę jeszcze raz błędy znikają i odpala momentalnie. Miał już ktoś taki problem i co to może przykładowo być ? Byłem u mechanika, sprawdził i stwierdził że jest z autem jest wszystko okey. Pozdraw
×
×
  • Create New...
UP