Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

roberkk

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About roberkk

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    vectra c kombi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam Vectra C lift 120km 1.9 CDTI Wyskoczył mi kilka razy błąd P1125 - Usterka siłownika przepustnic zapala się kontrolka z kluczem i jadę tak jakby bez turbo kasuje błąd i wszystko działa przejechałem tak 150km kilka razy musiałem usuwać błąd w czasie jazdy ale dojechałem płynnie do domu. pytanie czy to na bank przepustnica można samemu to naprawić / jak zbadać mozecie coś podpowiedzieć...
  2. Zrobię jeszcze płukanie układu zaleje płynem założę stary zbiorniczka bo na tym nowym kontrolka płynu mi świeci nawet jak mam dobry stan.
  3. Dodam jeszcze, że jakis czas temu wlewalem preparat do obiegu na uszczelnienie K2 w tedy miałem jeszcze minimalne wycieki raz na 2miesiace cos ubylo teraz po każdym ruszeniu wywala, czy tem preparat mógł zatkać jakieś przewody że robi taką poduszkę powietrza w układzie??
  4. Witam VC 1.9CDTI 120KM wywala płyn chłodniczy odpowietrznikiem przy zbiorniczku wyrównawczym, wymieniłem korek wymieniłem zbiorniczek i bez zmian. Wszyscy piszą ze zostaje uszczelka wiec bylem u mechanika sprawdził mi jakimś roztworem płyn chłodniczy i stwierdził ze na pewno to nie uszczelka (roztwór praktycznie nie zmienia koloru) Temperatura w czasie jazdy jest okey około 85-88stopni ogólnie silnik się nie grzeje, zauważyłem że przy gwałtownym ruszeniu czy wejściu na wysokie obroty wtedy wywala płyn i kontrolka od chłodnicy się zaświeca. zauważyłem też że w zbiorniczku przy wysokich o
  5. Witam po długiej przerwie... po wyciagnieciu lampy okazało się że mam jednak moduł AHL Teraz pytanie czy wystarczy kupic modul AFL i bedzie działać czy trzeba wylogowywac stary logowac nowy itd.?
  6. Mam pytanie jak moduł powinnien być widoczny w opcomie odpowiadający z doswietlanie i skretne lampy? u mnie jest AHL/AFL (poziomowanie xenonow) i to tyle czy jakis powinnien byc dodatkowy?
  7. Temat padł śmiercią naturalną?????:/
  8. Witam ponownie... sprawdziłem go opcom-em i żadnych błędów nie ma było coś takiego xenony - obecne, afl (poziomowanie) obecne. Chciałem wejść głębiej w kodowanie programowanie (kalibracja cos takiego) ale nie mam kodu PIN:/ nie wiem czy tam jest coś więcej na temat AFL skrenych i doświetlania.? jest sens płacić 100zl w ASO za pin czy więcej tam już nie osiągnę opcomem? p.s. w dokumentach od samochodu mam jedna strone a4 car-pass z chologramem na dole, tam jest przebieg data kilka danych ale PIN-u nie ma, jest jakas szansa wygenerowac ten kod
  9. ok od tego zacznę... zobaczymy dam zać
  10. Kupiłbym bo inne rzeczy były ważniejsze
  11. xenon działa idealnie świeci ładnie tylko tak jakby właśnie nie był zaprogramowany afl, tylko mnie zastanawia czemu gość mówił że działa doswietlanie i skręt bo sprawdzał w garażu na ścianie...:/
  12. Tak mam tą żarówkę doświetlającą
  13. poziomowanie góra duł ...foto dołączę
×
×
  • Create New...
UP