Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Duke_

Root Admin
  • Zawartość

    13 131
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    58

Duke_ wygrał w ostatnim dniu 27 Luty

Duke_ ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

801 Briliant

O Duke_

  • Ranga
    ..:: Root Admin ::..
  • Urodziny 1974.06.28

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zweibrücken

Dodatkowe pola

  • Województwo
    DE
  • Nr klubowy
    453
  • Auto
    Insignia Ocean Blue 2.0 CDTI - VB 2.5 V6 i500 00'
  • Oddział VKP
    UK,DE i zagranica

Ostatnio na profilu byli

100 972 wyświetleń profilu
  1. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Moja Iska 2012, 2.0 CDTI 160 PS, do pracy 3,8 km. Nie mam złego słowa na ten samochód. Jeśli dbasz o silnik i resztę to raczej problemów nie będzie, jeżdżę nią od 2015 i jest wszystko ok. Nie wiem jak automaty bo mam manualna i nie wiem jak z haldexem (4x4) ale tu z pewnością może podpowiedzieć Ci coś @norbi333
  2. Insignia B GSI zamiast OPC

    Moja Iska została umyta, wyczyszczona, założone fele letnie 20"i gdy tak na nią popatrzyłem to poczułem to samo co 9 lat temu gdy zobaczyłem pierwszą Insignie ST... Poprostu waaaawwww Nawet dupcia poliftowej A już nie robi na mnie takiego wrażenia jak przed liftowa.
  3. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Że tak powiem, Pitolicie Hipolicie. Gdy jest zimą srogi mróz to z pewnością odpalasz silnik i chwilę czekasz aż się zagrzeje aby nie uszkodzić silnika, no cóż jednak jesteś niewolnikiem. Musisz się przedostać z punktu A do punktu B a tu po drodze czerwone światło i musisz stać, kurcze znów niewolnictwo. Takich przykładów można przytoczyć setki więc nie pitol że nie można od czasu do czasu poczekać aż skończy się wypalanie lub z tego powodu zrobić kilka dodatkowych km.
  4. Insignia B GSI zamiast OPC

    Ładnie wygląda jeszcze gdyby w kombi jak mój post wyżej Niestety 3.6 V6 i 310KM to szczerze mówiąc dupy nie urywa przy takim silniku Cadillac ATS-V przy takim silniku daje nam ok 460 http://www.cadillac.com/v-series/ats-v-sedan
  5. Insignia B GSI zamiast OPC

    Z takim silnikiem to chętnie
  6. Wychodzi na to że coś z ABS, przy kołach na amorkach są takie kostki przymocowane, sprawdź czy któraś nie jest pęknięta.
  7. Dlatego ja do swojej Insigni wzialem zestaw ATS Power Disc + EBC Green Stuff
  8. Trzeba pamietac rowniez o tym ze oryginal zakladany w fabryce nie jest tym samym oryginalem zakladanym pogwarancyjnie lub dostepnym w wolnej sprzedazy
  9. Rozni, w zaleznosci od modelu auta po podpisane umowy z producentami zewnetrznymi. Np moja insignia oryginalne klocki miala z TRW
  10. Precyzyjny tuning przeprowadzony według najlepszych tradycji Opla zaowocował powstaniem najwydajniejszej Insignii, która w nowej odmianie GSi wyraźnie wyróżnia się pod względem dynamiki nawet na tle bardzo elastycznej Insignii Grand Sport. Bardziej wyrazisty, bardziej precyzyjny i jeszcze wydajniejszy. Nowy Opel Insignia GSi to sportowy sedan dla klientów oczekujących czegoś specjalnego. Samochód skonstruowany z myślą o kierowcy i dostarczający maksymalnej przyjemności na każdej drodze. Zawieszenie o bardzo dynamicznej charakterystyce i doskonała przyczepność w połączeniu z napędem na wszystkie koła zapewniają satysfakcjonujące wrażenia z jazdy, a jednocześnie maksymalne bezpieczeństwo. Nową ośmiobiegową automatyczną przekładnią można sterować za pomocą manetek przy kierownicy — jak w samochodzie wyścigowym — co zachęca do jeszcze aktywniejszego stylu jazdy. Typowe dla Insignii nowej generacji jest połączenie lekkiej konstrukcji z niskim środkiem ciężkości i 2 litrowym turbodoładowanym silnikiem. Pozwala to uzyskać doskonałe wyważenie pojazdu i znakomity stosunek mocy do masy. Takie parametry zasługują na specjalną oprawę. Dzięki dużym, chromowanym wlotom powietrza z przodu i zgrabnemu spojlerowi, zapewniającemu odpowiednią siłę dociskającą tylną oś, wygląd GSi dorównuje jej osiągom. Całości dopełniają skórzane, zintegrowane sportowe fotele (skonstruowane specjalnie na potrzeby wersji GSi), sportowa kierownica obszyta skórą i aluminiowe pedały. Precyzyjny tuning przeprowadzony według najlepszych tradycji Opla zaowocował powstaniem najwydajniejszej Insignii, która w nowej odmianie GSi wyraźnie wyróżnia się pod względem dynamiki nawet na tle bardzo elastycznej Insignii Grand Sport. Doskonała przyczepność i wyjątkowa precyzja prowadzenia to cechy samochodu w nowoczesnym sportowym stylu, które fani sportowych sedanów z segmentu D na pewno docenią, zwłaszcza po odczytaniu wyników na stoperze. „Nowa Insignia GSi okrążyła Północną Pętlę Nürburging szybciej niż mocniejsza Insignia OPC poprzedniej generacji” — powiedział Volker Strycek, dyrektor ds. samochodów wyczynowych i sportu samochodowego, podsumowując przeprowadzony test. Stało się tak między innymi dlatego, że GSi jest o 160 kilogramów lżejsza od analogicznej Insignii OPC z silnikiem 2.8 V6 Turbo. Jak sportowiec bez grama zbędnej tkanki tłuszczowej. - To właśnie połączenie niskiej masy — zwłaszcza w części przypadającej na przednią oś — niskiego środka ciężkości, dobrych właściwości jezdnych, wysokiej mocy w szerokim zakresie obrotów oraz najlepszych właściwości trakcyjnych sprawia, że GSi jest tak szybka” — z entuzjazmem wyjaśnia Strycek. „Czysta efektywność. Znakomita przyczepność bardzo przydaje się na Północnej Pętli, natomiast przyjemność z jazdy i bezpieczeństwo to zalety ważne na drogach publicznych”. „Zielone Piekło”: najtrudniejszy tor wyścigowy na świecie Ostatnie korekty w Insignii GSi uwzględniają wyniki testów przeprowadzanych na legendarnej Północnej Pętli Nürburgring. Tutaj, w górach Eifel, działa ośrodek testowy Opla, w którym firma dopracowuje charakterystykę modeli o wyczynowych osiągach. Inżynierowie pracujący na Nürburgring — w miejscu, które potrójny mistrz świata F1, Jackie Stewart, nazwał „Zielonym Piekłem” — zaprojektowali zupełnie nowe podwozie do wersji GSi. Krótsze sprężyny obniżyły GSi o 10 milimetrów, a specjalne sportowe amortyzatory ograniczają przechyły nadwozia do minimum. Odpowiednio dostosowano także potężne hamulce Brembo z czterotłoczkowymi zaciskami oraz układ kierowniczy, który nawet w „zwykłych” wersjach tego samochodu wyróżnia się bezpośrednim przełożeniem. Insignia GSi jest standardowo wyposażona w mechatroniczne zawieszenie FlexRide. System ten w ułamku sekundy dostosowuje charakterystykę amortyzatorów i układu kierowniczego. Moduł sterujący zmienia także kalibrację działania pedału przyspieszenia oraz punkty zmiany przełożeń w ośmiostopniowej automatycznej skrzyni biegów. Kierowca może wybrać jeden z trzech trybów jazdy: Standard, Tour lub Sport. W zależności od wybranego trybu układ kierowniczy i przepustnica działają jeszcze bardziej bezpośrednio. Wyłącznie w wersji GSi dostępny jest także tryb Competition aktywowany przyciskiem ESP. Dwukrotne naciśnięcie tego przycisku pozwala wprawnym kierowcom zwiększyć nadsterowność i wyłączyć kontrolę trakcji — na przykład, aby poprawić czas okrążenia Północnej Pętli. Sportowe zawieszenie, w połączeniu z zapewniającymi zwiększoną przyczepność oponami Michelin Pilot Sport 4 S na 20 calowych kołach, sprawia, że samochód jest dosłownie przyklejony do drogi. Duże znaczenie ma także unikatowy wśród modeli z tego segmentu standardowy napęd na wszystkie koła z wektorowaniem momentu obrotowego. W tym zaawansowanym technicznie układzie konwencjonalny mechanizm różnicowy tylnej osi zastąpiono dwoma sprzęgłami, które umożliwiają indywidualne zwiększenie prędkości każdego z tylnych kół w ułamku sekundy, w zależności od warunków jazdy. W ten sposób w Insignii GSi niemal całkowicie wyeliminowano uciążliwą podsterowność powodującą uciekanie przednich kół na zewnątrz łuku drogi. Oznacza to, że GSi utrzymuje idealny tor jazdy w serii zakrętów. Sportowy sedan jest napędzany imponującym turbodoładowanym silnikiem benzynowym, charakteryzującym się niskim zużyciem paliwa bez uszczerbku dla osiągów. Potężna 2 litrowa jednostka rozwija moc 191 kW/260 KM i imponujący maksymalny moment obrotowy 400 Nm (zużycie paliwa wg NEDC: 11,2 l/100 km w cyklu miejskim; 7,1 l/100 km poza miastem; 8,6 l/100 km w cyklu mieszanym; emisja CO2: 197 g/km). Czterocylindrowy silnik współpracuje z zupełnie nową, ośmiobiegową przekładnią automatyczną. Biegi można zmieniać także za pomocą manetek przy kierownicy, a w automatycznych trybach Standard i Sport kierowca może nawet określić punkty zmiany przełożeń. Oprócz 2 litrowego silnika benzynowego w GSi będzie oferowany także nowy mocny silnik wysokoprężny. Sportowe cechy: od nowych wyczynowych foteli do tylnego spojlera Sportowym możliwościom Insignii GSi towarzyszą dopasowane do nich rozwiązania stylistyczne i techniczne oraz akcesoria. Do najważniejszych z nich należą nowe sportowe fotele opracowane przez firmę Opel, które zapewniają zwiększone podparcie boczne oraz wyższy komfort na długich trasach. Ekskluzywne sportowe fotele to ergonomiczny ideał potwierdzony atestem AGR (Akcji na rzecz Zdrowych Pleców). Podobnie jak w Insignii Grand Sport są one opcjonalnie wyposażone w funkcje wentylacji, ogrzewania, i masażu oraz regulację bocznych segmentów fotela. W GSi wysokie oparcie jest połączone z zagłówkiem. Sposób poprowadzenia pasów na wysokości ramienia jest wręcz idealny, co nie zawsze jest oczywiste w zintegrowanych fotelach. Klient ma do wyboru dwie wersje skórzanej tapicerki — zawsze z emblematem GSi. Takie samo logo umieszczono z tyłu samochodu, gdzie zamontowano również wydajny spojler zapewaniający niezbędną siłę dociskającą tylną oś. Dolna części zderzaka stylizowana na dyfuzor stanowi oprawę dla dwóch chromowanych końcówek wydechu. Analogicznym detalem z przodu są chromowane krawędzie wlotów powietrza przed przednimi kołami. Fani modelu docenią także klimat wnętrza ze spłaszczoną u dołu i obszytą skórą kierownicą, aluminiowymi pedałami oraz czarną podsufitką, czyli elementami w najlepszym stylu bardzo szczególnego sportowego sedana. 33 lata tradycji: modele Opla w wersji GSi Insignia GSi kontynuuje długą tradycję sportowych Opli z oznaczeniem GSi. Jako pierwsze emocji dostarczyły modele Manta GSi i Kadett GSi (115 KM z 1,8 litra pojemności) w 1984 roku. Już cztery lata później 2 litrowy 16 zaworowy silnik DOHC w modelu Kadett 2.0 GSi 16V generował moc 150 KM. Ten sam silnik trafił też do pierwszej Astry, a w 1993 roku pojawiła się alternatywa w postaci 125 konnej Astry 1.8 GSi. Różne generacje modelu Corsa także były oferowane w odmianie GSi, począwszy od Corsy A (1988 r.) ze 100 konnym silnikiem, która dziś jest poszukiwanym klasykiem. Ostatnią (jak na razie!) była Corsa D wprowadzona w sierpniu 2012 roku. Póki co jednak na światową premierę na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym IAA we Frankfurcie (14–24 września 2017 r.) oczekuje nowa Insignia GSi, którą można będzie zamawiać u niemieckich dealerów od połowy października. Autor: Opel
  11. Programy na Androida

    Gdzie je szukać i ile kosztują?
  12. Programy na Androida

    Próbowałem oba i oba u mnie nie działają. Eml327 mam ze wsparciem wszystkich wersji, OPL DPF Monitor łączy mi się z interfejsem ale już nie z ECU.
  13. Programy na Androida

    Ja dzis bawilem sie Torque
  14. Jaki waszym zdaniem jest najlepszy program na Androida aby monitorowac wszystkie dostepne dane z ECU przez modul EML327?
×