Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

peter82

Forumowicz
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O peter82

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra B 1.6 16V

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam. Chciałbym trochę ulepszyć system audio w Viki, tylko nie wiem od czego zacząć. Że radio to wiem. Ale jakie głośniki polecacie na przód i tył. Coś ze średnie półki, bez wzmacniacza
  2. Nic mi to nie dało, szczególnie w mojej sytuacji. Tak jak powiedziałem - pierścienie na dwóch tłokach wymienione, na dwóch zostały stare bo były ok. Ewidentnie przyczyną są właśnie te 2 , albo nie wiem co
  3. Witam. Vectra B 1.6 16V 1998r. Silnik przeszedł gruntowny remont. Zdjęta głowica, wymienione 2 zawory ( bo były wypalone ) uszczelniacze zrobione. Na 2 tłokach wymienione pierścienie, wszystko w dobrym zakładzie co zajmuje się głowicami. Niestety jest jedno ale. Auto odżyło, ale bierze olej - około 2l 1000km - co jest dziwne. Niby nie dymi, rano po zapaleniu nie kopci. Gdzie tu szukać przyczyny ? W 2 tłokach na których nie wymieniłem pierścieni ? Tylko wtedy rano po odpaleniu powinna kopcić ?!
×