Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Efemera

Forumowicz
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Efemera

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 12/08/1993

Informacja o profilu

  • Skąd
    Jarocin.
  • Zainteresowania
    Majsterkowanie.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra B

Recent Profile Visitors

257 profile views
  1. Też myślałem, że stuka mi motor. Okazało się, że skrzynia. Dźwięk jest bardzo intensywny za lewym przednim kołem słuchać najlepiej, łożysko. Przy dodaniu gazu, też ustawało. I po wciśnięciu sprzęgła również. Winne łożysko wałka 5 biegu.
  2. Kupiłem auto z gwiżdżącą turbiną po 14 tyś km. padła nie wiem ile jeździła wcześniej. Z czasem gwizd zamieniał się w pojękiwanie i tutaj zaczął się etap destrukcji turbiny. Szast prast, zasłona dymna. Używka za 200 i jeździmy dalej, lecz lepiej zapobiegać. ^^
  3. Auto, po 12 godzinnyn postoju. Swiece grzane dwa razy. Przy dzisiejszej pogodzie. Takie pierdniecie. Możliwe z tym olejem, ale w baku było niespełna 10 litrów, aż tak by się zasyfił? Mówisz, że gaśnięcie od trawersów, założyłem nowe raczej starannie. Dokręciłem dość mocno. No trudno, jeszcze raz trzeba rozebrać. Te uszczelniacze to już do wywalenia, co? https://youtu.be/ekEPwV8WZ7c MOV_0190.mp4
  4. U mnie właśnie, jak w kalendarzu po siedmiu dniach stania odpali, ale zgaśnie. Odpala zaraz po tym. Wymienię w końcu, jak Dziadek proponował filtr od Golfa i zobaczę ten oring. Dzięki. Edycja: Nie zakładając nowego tematu. 12 tyś. km. temu wymieniałem uszczelniacze na trawersach, ale nie chciało mi się wymieniać miedzianych podkładek pod wtryskami. Dziś z ciekawości zajrzałem, jak wygląda filtr po 12 tysiącach. Wymieniać te podkładki miedziane? Czy jest jeszcze jakiś inny powód?
  5. A od strony skrzyni, za kołem nie jest ten odgłos mocniejszy? Mi podobnie skrzynia terkocze. :)) Tylko, że ja mam manualną i 2.2 DTI.
  6. No byłem świadom, ze przez to mozna rozbiegac diesla. Całe szczęscie zgasł od kluczyka i dlatego nie będe odpalał. A bez turbiny odpali motor? No to musi być turbina, no bo co, pozniej juz tylko UPG, ale wszystko w normie.. ;)) Czekam za uzywką.
  7. Cześć, szybki opis zdarzenia. Dodam na wstępie, ze auto kupiłem z gwizdającą turbiną, dzis jestem 12 tys. kilometrow dalej i ostatnimi czasy swist, zamieniał sie w pojękiwanie. Auto rano odpaliłem, delikatnie pokopcił na biało i w drogę, kilometr dalej pauza w sklepie, silnik wciaz pracuje. Nie dociskam na zimnym, nigdy.. Wylatuję dalej w trase, pierwszy manewr i po zredukowaniu znalazłem sie na wysokości innego auta i kaplica, za mną siwy dym az nic nie było widać. Brak przyspieszenia, hamulec i na pobocze. Silnik zgasiłem i auto sholowałem do domu. Boję sie odpalać a wszystko mi mówi, ze to turbina. Oleju ubyło znacznie, połowa z miarki, miałem stan. Odkręciłem tylko weze dolotowe i było w nich trochę oliwy. W stronę IC. A sam wirnik, koras ma luzy. Co sądzicie to turbo? Zamowilem uzywkę, zobaczę. Tylko mam obawy co do rozruchu. Co mi podpiwiecie?
  8. Szkoda, dla zasady nie będę rzeźbił. Dzięki.
  9. Mam dwie VB kombi przed i po lifcie. Chodzi o klape bagaźnika. BFL zostanie w moich rękach, ale przed lift ma zdrową klape tył, którą bym sobie zachował. Spasuje to? Montowana bedzie tez listwa Zender.
  10. Prosze o pomoc w doborze lożyska do skrzyni F35.
  11. Dziadek, podepnę się do tematu. Moj 2,2 DTI tez zaczął gasnąc po odpaleniu, po postoju minimum 4 dniowym, wiec gdzieś sobie to powietrze powoli łapie, tak sądze. Stoi poziomo. Zero bledow. Odpali na strzala, chwile pochodzi i sie dusi i gasnie, pozniej odpali, lecz trzeba krecic chwilkę dłużej. Przy użytkowaniu codziennym do tych czterech dni zero problemów. Przelewy wymieniłem, uszczelniacze wtryskiwaczy też, filtr od wymiany zakręcony, oring nowy. znasz jakiś fajny patent na znalezienie nieszczelności?
  12. Jak byś był ciekaw. 0.6 na postoju, dobre 8 (miasto z dojazdem kilka km) w trasie 6,5 Też mam 2.2 dti caravan. Co do poduszek, no trzęsie tym, trzęsie. Na tą chwile szkoda mi było siana bo w grę nie wchodzą zamienniki to za 70 złotych kupiłem komplet używany, jest o niebo lepiej, lecz wiadomo loteria. Na zimę będę szykował komplet Lemfordera i Tobie też polecam o ile chcesz się jeszcze dłuższy czas bujać Viki Przy okazji wyczyść kolektor ssący. Auto się obudziło u mnie po tym zabiegu, ale dopiero po odszukaniu usterki.
  13. Przy następnych filtrach i olejach, wkładam MODA.
×
×
  • Create New...