Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

gawel_3

Klubowicz
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

gawel_3 last won the day on May 29

gawel_3 had the most liked content!

About gawel_3

  • Birthday 05/14/1984

Kontakt

  • Telefon
    609238532

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łąka k/Pszczyny

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1248
  • Auto
    Vectra Z19DTH GTS

Recent Profile Visitors

600 profile views

gawel_3's Achievements

Nowy

Nowy (1/7)

8

Reputation

  1. To by była zbyt skomplikowana operacja lepiej czarną taśmą zakleić i po problemie
  2. Wiem, tylko że jak nie czuć różnicy to po co przepłacać poza tym nie mam żadnego zaufanego magika który by mi to zrobił i nie skasował jeszcze połowy innych ważnych komunikatów w ECU
  3. @ogo2103 ja mam usunięte klapy i zaślepiony egr i nic nie zmieniałem w ECU. Po za świecącym się checkiem nie zauważyłem żeby coś złego się działo.
  4. Ja wiosną założyłem tarcze Mikoda GT i póki co jestem zadowolony napewno hamują lepiej od tych które miałem, jedyna lipa to klocki Brembo które troszkę popiskują.
  5. Panowie, pomoże ktoś namierzyć które przewody w drzwiach kierowcy idą do mikro styku w zamku?
  6. Ja też spiąłem trytytkami tylko jeszcze dołożyłem na wymiar rureczkę aluminiową i śmiga już 4 lata
  7. @off1996Elegancko ci to wyszło, fajny ten niebieski GID, no i jeszcze jak masz lusterko z fotochromem to tam też jest dioda.
  8. @off1996 masz na myśli gid czy licznik przebiegu? Bo tam są diody plcc4. W goglach wpisz "dioda plcc4" I obejrzyj grafiki to powinieneś wypatrzyć dlaczego jedną katodę trzeba zakleić na płytce gdy w to miejsce wstawiasz plcc2
  9. @off1996 Gratki, wiedziałem, że jak kolega @tomascor włączył się do tematu to musi być sukces, mnie też nie udało by się bez jego pomocy. A co do licznika to najbardziej się go obawiałem, a poszło bez problemu, nie to co z tym przełącznikiem świateł
  10. @off1996 Ja obstawiam że te diody już nie świecą, bo coś mocno przy topione już są. Sprawdź miernikiem czy jeszcze działają, a tutaj masz polaryzację tych diód pod cyferkami, resztę masz polaryzację prawidłowo, ale coś źle przy lutowane
  11. Błąd jest tylko tam gdzie są cyferki, a reszta jest ok więc po prostu musisz poprawić luty. A tam gdzie są cyferki jedna ma być odwrotnie, a druga powinna świecić, jak dobrze pamiętam to ta po prawej pod cyferkami ma mieć minus u góry
  12. Silnik: Z19DTH Springi przód: Eibach 116500701VA Springi tył: Eibach 116500701HA Amory przód: Sachs 312 609/312 610 Amory tył: KYB Zawieszenie: Obniżone Koła: R18 Opony przód: 225/40 Opony tył: 235/40
  13. Przecież P400 to błąd egr więc tam bym zajrzał najpierw
  14. Z czystej ciekawości zalałem, mam zamiar testować na 4-5zbiornikach ktoś pisał że dawki po takim okresie zeszły do zera, zobaczymy, a co do interfejsu to nie żaden chińczyk tylko Polska produkcja moduł Lwpm jak dla mnie bardzo wiarygodny
  15. Moje dawki wyglądają tak Do pełnego zbiornika dolałem 0,25l oleju 2T, zobaczymy czy coś się zmieni
×
×
  • Create New...
UP