Welcome to Vectra Klub Polska

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.
- Start new topics and reply to others
- Subscribe to topics and forums to get email updates
- Get your own profile page and make new friends
- Send personal messages to other members.

Ciun3k
Forumowicz-
Content Count
23 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
2 NeutralAbout Ciun3k
-
Rank
Nowy
Dodatkowe pola
-
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Auto
Opel Signum 2.2 DTI
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
A jakaś konkret propozycja? Bo zastanawiam się na jaką naprawę się szykować
-
Ciun3k started following Trzęsie kabiną mimo że wysztsko jest sztywne, wyważone itp., 2.2 DTI nie wkręca sie na obroty, Demontaż boczków drzwi and 1 other
-
Witam wszystkich, Mam pewien problem ze swoim signumem, mianowicie pojawia mi się błąd że należy zaprowadzić do serwisu brak check engine, czy innych kontrolek. Samochód wchodzi jakby w tryb awaryjny, włącza się samo przy predkosci około 60km/h albo przy około 3700obrotów. Później nie wykręca powyżej 2400 i nie ma wcale mocy. Jakieś propozycje co mogłoby być przyczyną tego? Z góry dzięki za pomoc :-)
-
Witam wszystkich, Mam pewien problem ze swoim signumem, mianowicie pojawia mi się błąd że należy zaprowadzić do serwisu brak check engine, czy innych kontrolek. Samochód wchodzi jakby w tryb awaryjny, włącza się samo przy predkosci około 60km/h albo przy około 3700obrotów. Później nie wykręca powyżej 2400 i nie ma wcale mocy. Jakieś propozycje co mogłoby być przyczyną tego? Z góry dzięki za pomoc :-)
-
Witam wszystkich, Mam pewien problem chodzi tu o 14 letniego opla signum który przywitał się z korozją. Mianowicie diagnosta podczas przeglądu określił, że ława mi przy prawym kole zgniła i jest do wymiany (?) Nie wiem dokładnie o co chodzi, nie było mnie przy tym. Pytanie ktoś miał cokolwiek takiego? Próbował wymienić może na własną rękę? Jakieś pojęcie manualne mam tylko czy jest to możliwe do wykonania w domowych warunkach i czy dostanę samą ławę czy jest to element czegoś większego bo w innych samochodach innych marek nigdy na coś takiego nie trafiłem i będzie to pierwsze podejście do
-
- zawieszenie
- ława
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Witam, u mnie podobna sprawa jest tylko nie zależy to od prędkości, i tego czy silnik się wkreca czy jest na jalowo. Ostatnio robiłem półosie bo telepalo jak cholera, uspokoiło się, a teraz znowu się pojawia, słychać również takie dziwne klap klap, ale mam połamaną osłonę silnika i myślę ze to ona telepie, ktoś jakieś pomysły? Koła wyważone bez widocznych guzów :-) i nie.czuć bicia na kierownicy sama buda chodzi.
-
Temat do zamknięcia, teraz szukam sposobu na podniesienie autka, ale na sprężynach sportowych jakichś żeby był fajnie sztywny Dzięki za pomoc
-
Porobione jest, została wstawiona jakaś mocniejsza za 800zł więc myślę, że pojeździ, a okazało się, że uległa zniszczeniu przez to, że poprzedni właściciel miał sportowe zakusy i obniżył przód auta w dość amatorski sposób jak się okazało i półoś pracowała na maksymalnym wygięciu i rozciągnięciu
-
No na szrocie do 150 złotych takie naprawdę dobre można dorwać tak twierdzi mechanik Ale jestem zainteresowany tym co napisałeś, że można z większych silników jakieś informacje może posiadasz? z których dokładnie?
-
Jeszcze nie wiem ile skasował. Nowa półoś w granicach 800 złotych więc ma poszukać na szrocie. Mechanik to bardzo dobry kolega także myślę, że w granicach tysiąca zamknę się z naprawą
-
Generalnie strzał miałeś bardzo dobry . Półoś cała prawa do wymiany się okazała i jedna poduszka jest w stanie średnim to od razu też będę wymieniał. Mechanik stwierdził, że wszystko wina półosi także dobrze, że jeszcze wytrzymała Dzięki za podpowiedzi, temat do zamknięcia
-
W piątek akurat mam mechanika umówionego to mi wszystko zobaczy. Półosie nigdy nie były wymieniane są od nowości, samochód ma 240tyś przebiegu dopiero. No cóż trzeba zacisnąć pasa i zobaczyć co powie mechanik. Dzięki za podpowiedzi przynajmniej wiem na co się nastawiać
-
Przy dodawaniu nie czuć tego, ale przy puszczeniu jest delikatne szarpnięcie. Czyli przeguby wewnętrzne będą do wymiany? Orientuje się ktoś jaki koszt? I nie chodzi mi o najbardziej ekonomiczną wersję, chcę żeby posłużyły
-
Chodzi o takie jakby szarpnięcie podczas puszczenia gazu gwałtownie?
-
To jest niezależne od prędkości czy od drogi tylko od ilości gazu w danym momencie. Bo jeżeli powoli się rozpędzam to nawet przy 140km/h nie ma żadnych drgań tylko w momencie dużego przyśpieszenia