Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Ciun3k

Forumowicz
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Ciun3k

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Opel Signum 2.2 DTI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A jakaś konkret propozycja? Bo zastanawiam się na jaką naprawę się szykować
  2. Witam wszystkich, Mam pewien problem ze swoim signumem, mianowicie pojawia mi się błąd że należy zaprowadzić do serwisu brak check engine, czy innych kontrolek. Samochód wchodzi jakby w tryb awaryjny, włącza się samo przy predkosci około 60km/h albo przy około 3700obrotów. Później nie wykręca powyżej 2400 i nie ma wcale mocy. Jakieś propozycje co mogłoby być przyczyną tego? Z góry dzięki za pomoc :-)
  3. Witam wszystkich, Mam pewien problem ze swoim signumem, mianowicie pojawia mi się błąd że należy zaprowadzić do serwisu brak check engine, czy innych kontrolek. Samochód wchodzi jakby w tryb awaryjny, włącza się samo przy predkosci około 60km/h albo przy około 3700obrotów. Później nie wykręca powyżej 2400 i nie ma wcale mocy. Jakieś propozycje co mogłoby być przyczyną tego? Z góry dzięki za pomoc :-)
  4. Wracam do tematu, żeby go zamknąć jeżeli ktoś miał podobną sytuację. Nie ufajcie nowym półosiom, zniszczyła się po 7tyś kilometrów! dobrze, że miała gwarancje na 15tysi, odzyskałem pieniądze i wsadziłem obydwie używane z niskim przebiegiem i teraz śmiga bez problemu, kręcą się kolejne kilometry
  5. Witam wszystkich, Mam pewien problem chodzi tu o 14 letniego opla signum który przywitał się z korozją. Mianowicie diagnosta podczas przeglądu określił, że ława mi przy prawym kole zgniła i jest do wymiany (?) Nie wiem dokładnie o co chodzi, nie było mnie przy tym. Pytanie ktoś miał cokolwiek takiego? Próbował wymienić może na własną rękę? Jakieś pojęcie manualne mam tylko czy jest to możliwe do wykonania w domowych warunkach i czy dostanę samą ławę czy jest to element czegoś większego bo w innych samochodach innych marek nigdy na coś takiego nie trafiłem i będzie to pierwsze podejście do
  6. Witam, u mnie podobna sprawa jest tylko nie zależy to od prędkości, i tego czy silnik się wkreca czy jest na jalowo. Ostatnio robiłem półosie bo telepalo jak cholera, uspokoiło się, a teraz znowu się pojawia, słychać również takie dziwne klap klap, ale mam połamaną osłonę silnika i myślę ze to ona telepie, ktoś jakieś pomysły? Koła wyważone bez widocznych guzów :-) i nie.czuć bicia na kierownicy sama buda chodzi.
  7. Temat do zamknięcia, teraz szukam sposobu na podniesienie autka, ale na sprężynach sportowych jakichś żeby był fajnie sztywny Dzięki za pomoc
  8. Porobione jest, została wstawiona jakaś mocniejsza za 800zł więc myślę, że pojeździ, a okazało się, że uległa zniszczeniu przez to, że poprzedni właściciel miał sportowe zakusy i obniżył przód auta w dość amatorski sposób jak się okazało i półoś pracowała na maksymalnym wygięciu i rozciągnięciu
  9. No na szrocie do 150 złotych takie naprawdę dobre można dorwać tak twierdzi mechanik Ale jestem zainteresowany tym co napisałeś, że można z większych silników jakieś informacje może posiadasz? z których dokładnie?
  10. Jeszcze nie wiem ile skasował. Nowa półoś w granicach 800 złotych więc ma poszukać na szrocie. Mechanik to bardzo dobry kolega także myślę, że w granicach tysiąca zamknę się z naprawą
  11. Generalnie strzał miałeś bardzo dobry . Półoś cała prawa do wymiany się okazała i jedna poduszka jest w stanie średnim to od razu też będę wymieniał. Mechanik stwierdził, że wszystko wina półosi także dobrze, że jeszcze wytrzymała Dzięki za podpowiedzi, temat do zamknięcia
  12. W piątek akurat mam mechanika umówionego to mi wszystko zobaczy. Półosie nigdy nie były wymieniane są od nowości, samochód ma 240tyś przebiegu dopiero. No cóż trzeba zacisnąć pasa i zobaczyć co powie mechanik. Dzięki za podpowiedzi przynajmniej wiem na co się nastawiać
  13. Przy dodawaniu nie czuć tego, ale przy puszczeniu jest delikatne szarpnięcie. Czyli przeguby wewnętrzne będą do wymiany? Orientuje się ktoś jaki koszt? I nie chodzi mi o najbardziej ekonomiczną wersję, chcę żeby posłużyły
  14. Chodzi o takie jakby szarpnięcie podczas puszczenia gazu gwałtownie?
  15. To jest niezależne od prędkości czy od drogi tylko od ilości gazu w danym momencie. Bo jeżeli powoli się rozpędzam to nawet przy 140km/h nie ma żadnych drgań tylko w momencie dużego przyśpieszenia
×
×
  • Create New...
UP