Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

frytens

Forumowicz
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About frytens

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vecta C 2006 r 1.9 cdti 120 km

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie proszę o pomoc .... walczyłem godzinę z ta gałka i przegrałem walkę. Chce wymienić sobie skórę na galę i mam problem z demontażu. Próbowałem klucz 32 od dołu i młotek - nic to nie dało. Ogrzewane suszarka i efekt dalej zerowy. Może coś źle robie ? Ściągnąłem srebrny pierscień z opisem biegów i zacząłem walić w gałkę od dołu na biegu jałowym. Jakieś rady ?
  2. Nie ma dziwnych dźwieków. Wszystkie naprawy robię na bieżąco. Mechanik zdiagnozował wycieki oleju ( musze umyc podwozie bo nie wie skąd leci - caly zapocony). Mówi że koło turbiny też jest mokro. Na zimnym silniku zauwazylem ze turbo wydaje dźwiek jakby powietrze sie cofało - taki świst ala blow off. Ale jest to ledwie słyszalne no i oczywiscie nie katuje na zimnym silniku, po zagrzaniu nic nie slychać. Nie chciałem tutaj diagnozy tylko informacji czy czuć u użytkowników tego silnika ewidentny moment włączania się turbiny.
  3. Panowie pytanie do wszystkich posiadaczy jednostek 120 konnych. Albo przyzwyczailem sie już do samochodu albo vectra delikatnie utraciła swoją moc. Pytanie brzmi : Czy czujecie awidentnie załącznie się turbiny podczas przyśpieszania ? Wydaję mi się, że w okresie wakacyjnym (gdy kupiłem auto - czerwiec) samochód aż rwał przy około 2000 tysiącach obrotów aż byłem zdziwiony mocą tego silnika. Pojeździłem samochodem 5 miesięcy i teraz sam nie wiem. Momentu jakiegoś (wgniecenia powiedzmy) w fotel nie ma - wskazówka od obrotów leci w swoim tempie do góry. Chodzi mi o to czy czujecie u siebie moc tych 120 koni mechaniczny. Niby wszystko gra samochód w miarę się zbiera ale nie czuję elastyczności tego silnika - na 4tym biegu gaz do podłogi i nie ma czym wyprzedzać. Przesiadłem się do seata mojej żony 1.9 101 koni (wiadomo - mniejsza buda) ale wrażenia z jazdy duzo lepsze niz w vectrze. Przy dynamicznym rozpędzaniu aż rwie całym samochodem. Proszę o jakieś małe wskazówki - swoje wrażenia z uzytkowania tego silnika. Wiem, że mogę pojechać z tym do mechanika i zdiagnozować ale z ciekawości pytam na forum. Proszę o wyrozumiałość !
  4. 80 stopni 85 - jest już po wymianie termostatu. Wcześniej robiłem 40 Km a temperatura nawet nie miała 80 stopni. Tym bardziej przy cieplym nawiewie temperatura miala niewiele ponad 70 stopni. Mechanik potwierdził, że termostat jest do wymiany. Dziękuję wszystkim za odpowiedź na moje pytanie. Oczywiście chodzi mi o filtr DPF a nie PDF ale to moje małe przejęzyczenie.
  5. dziwna sprawa bo właśnie w korkach temperatura też jakoś nie rośnie mega ( może dlatego że na dworze -0.5 stopnia). Może za bardzo się ryje tym samochodem ale uwierz że na moim miejscu byłbyś przewrażliwiony. Co do tego wypalania to myślisz że się wypalił na tej autostradzie ? szkoda że nie mogłem odrazu jechać gdy mrugała kontrolka świec żarowych, bym miał pewność że się wypala - żona jechała za mną i mówiła że mega sie kopci za mną. Może 5 km przejechałem po mieście i musiałem opuścić auto i załatwić coś. Później już kontrolka nie świeciła ...
  6. Witam serdecznie. Właśnie odebrałem samochód z warsztatu ... miałem problem z przygasającymi światłami - zrobiłem alternator, problem jak ręką odjął. Kolenjna rzecz z która zostawiłem samochód - termostat. I tutaj nie mam pewności czy problem został rozwiązany. Po odbiorze auta u mechanika mrygały świece żarowe - zostałem poinformowany ze mam przepalić filtr PDF na autostradzie, wszystko spoko ale w tamtym momenice musiałem załatwić pewną sprawę na mieście, dojechałem do celu i musiałem zgasić silnik. Po ponownym włączeniu kontrolka świecy żarowej już nie mrugała - pojechałem na autostrade, 4 bieg 3 tysiące obrotów - 10 minut. Temperatura doszła tylko do 85 stopni, filtr chyba się nie wypalał bo spalanie 6 litrów pokazywało. Po zjechaniu z autostrady temperatura raptownie spadła do 80 stopni. W trybie serwisowym na radiu, coolant temp wahało się od 80-83. Macie problem z dogrzaniem silnika ? Nie wiem co teraz robić na wymianę termostatu wydałem 270 zł. I co z tym filtrem - wypalał się jak wracałem czy przez to ze zgasilem silnik po odebraniu od mechanika przerwałem proces wypalania ... Proszę o pomoc bo szczerze mówiąc trace cierpliwość do tego samochodu - posiadam go od czerwca i cały czas coś się dzieje, włożyłem ponad 3 tysiące i jest jeszcze masa rzeczy do zrobienia .... -wahacz z przodu -amortyzatory z przodu -wycieki oleju w silniku -klocki tarcze tył -moduł rec (brak napięcia na światło pozycyjne) -magistrala wodna (cała skorodowana) i sam nie wiem co jeszcze
  7. Witam serdecznie. Właśnie odebrałem samochód z warsztatu ... miałem problem z przygasającymi światłami - zrobiłem alternator, problem jak ręką odjął. Kolenjna rzecz z która zostawiłem samochód - termostat. I tutaj nie mam pewności czy problem został rozwiązany. Po odbiorze auta u mechanika mrygały świece żarowe - zostałem poinformowany ze mam przepalić filtr PDF na autostradzie, wszystko spoko ale w tamtym momenice musiałem załatwić pewną sprawę na mieście, dojechałem do celu i musiałem zgasić silnik. Po ponownym włączeniu kontrolka świecy żarowej już nie mrugała - pojechałem na autostrade, 4 bieg 3 tysiące obrotów - 10 minut. Temperatura doszła tylko do 85 stopni, filtr chyba się nie wypalał bo spalanie 6 litrów pokazywało. Po zjechaniu z autostrady temperatura raptownie spadła do 80 stopni. W trybie serwisowym na radiu, coolant temp wahało się od 80-83. Macie problem z dogrzaniem silnika ? Nie wiem co teraz robić na wymianę termostatu wydałem 270 zł. I co z tym filtrem - wypalał się jak wracałem czy przez to ze zgasilem silnik po odebraniu od mechanika przerwałem proces wypalania ... Proszę o pomoc bo szczerze mówiąc trace cierpliwość do tego samochodu - posiadam go od czerwca i cały czas coś się dzieje, włożyłem ponad 3 tysiące i jest jeszcze masa rzeczy do zrobienia .... -wahacz z przodu -amortyzatory z przodu -wycieki oleju w silniku -klocki tarcze tył -moduł rec (brak napięcia na światło pozycyjne) -magistrala wodna (cała skorodowana) i sam nie wiem co jeszcze
×
×
  • Create New...