Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Albin

Forumowicz
  • Content Count

    183
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Albin

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 03/26/1977

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    świętokrzyskie
  • Zainteresowania
    elektronika i takie tam inne...

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Astra H - Z18XE - 125KM + LPG

Kontakt

Recent Profile Visitors

923 profile views
  1. Cześć kolego
    podłączenie lamp to jest pikuś tylko chodzi mi o to czy da się jakoś podłączyć sterowanie góra dół z kabiny podnoszenie opuszczanie lamp a na lampach xenon bocha nie widzę żadnych silniczków chyba są wbudowane?

    1. Albin

      Albin

      Nie wiem czy nei za pozno,nie mam juz VB i VC mam teraz AH :)

      Wszystko jest w srodku.Jak dobrze zrobisz instalacje to wszystko z automatu sie odpali

    2. kuba5272

      kuba5272

      Już dałem radę dzięki kolego jeszcze tylko samopoziomowanie no chyba że sobie odpuszcze

  2. Oczywiscie ze trzeba ją zalać. Ja uzywalem Motula 10W40 - bo na takim oleju jezdzilem Pompę skladasz w zbiorniku wypelnionym olejem, na koniec jak juz masz zlozone polowki skrecasz (cala musi byc zanurzona) . Elementy wkladając odwracasz w oleju zeby wylecialo powietrze. Po zlozeniu mocujesz na wiertarkę i krecisz żeby pozbyc sie oleju z komory paliwowej. Proponuje jeszcze sprawdzic/wymienic czesc zaworkową. Czy nie miales wycieku przed padnieciem ? Chodzi o wyciek z tej malej dziureczki zewnętrznej u dolu.
  3. Witam ponownie. Nie chial bym się wymądrzać , ale z tego co pamietam (a sam tak robilem) to w VB spkojnie można dorzucić pastylkę. Chyba musi być czysta. Nie da rady chyba dopisać tego opcomem. Mnie to robil koles co dorabia kluczyki. Polożyl na programatorze moj kluczyk,zrobil odczyt,polozyl pastylkę zaprogramowal. Tak ogolnie sie to odbylo. Nie bardzo Pamietam co z pilotem wiec na ten temat sie nie wypowiadam. Bylo to jakies 8 lat temu i zaplacilem chyba 50zl w Radomiu. W VC i Signum inna bajka tak jak koledzy pisali. Crypto 46 . Nie ma szans na stary klucz. Tylkoi wylacznie nowy. Nie proponuje bawic sie w prekodowanie ukladu. Sam tak zrobilem ( chyba 30 zl + 20 pekodowanie + kluczyk 70 = 120zl) . Bez sens. Można kupic klucz za 200zl i samemu zrobic dopisanie (potrzebny PIN) Pozdrawiam.
  4. Ja bralem z Gdańska , jezeli to samo zrodlo to godne polecenia.
  5. Powiem tak : Szkoda czasu i pieniędzy na zabawe z kluczykiem używanym. Przechodzilem to samo. Kupilem uzywkę , wlutowalem tr. i nic. Wyslalem do prekodowania , po 4 dniach układ wrócil. Wsadzilem w stacyjkę , odpalilem Opcoma i ciągle ten sam komunikat "programowanie nieudane" Wiec czy warto sie w to bawić ? Tak czy inaczej PIN musisz miec ,wiec tego nie liczę. Zakup używanego klucza to okolo 70 zl , zakup ukladu okolo 40-50 zł ,frezowanie plus surówka pewnie jakies 70zł. Efekt końcowy żaden. Zakup nowego kluczyka 190zl + 50 frezowanie . Dopisanie to kilka sekund dla opcoma i masz spokojną głowę . Czy warto sie wkurzać ? Tracić czas ? Moim zdaniem bezsens !
  6. Jutro w poludnie będe robił odczyt "Pamięci" Napiszę jak tylko sie zrobi. edit: Temat zalatwiony dzieki koledze salvado.
  7. No kurcze . To dokladnie która puszka i który uklad i robie odczyt. Najlepiej żeby byl szybki dostęp . Super że wogóle zostało podjęte jakieś działanie. I`m so happy
  8. @xpirat masz pełną skrzyneczke No to super że zrobię cos z używaneym Keyem . Teraz jeżeli ktoś jest obeznany w temacie , gdzie siedzi konkretnie ten PIN ? Podejrzewalem wlasnie ze jest on praktycznie w każdym sterowniku , skoro przy programowaniu wymaga PIN . Jeżeli posiada ktoś wiedzę na tyle żeby mi pomoc będe wdzięczny . Nie jestem jakims mechanikiem który będzie z tego mial jakieś korzyści , poprostu potrzebuję to dla siebie . Do VC dostalem za friko bo auto bylo zakupione w PL , a z AH niestety sie nie da . A płącić im 120-150 zł mi sie nie uśmiecha. Wolałbym podjechac w ostateczności do kogoś w okolicy i dać jemu zarobić niż ASO
  9. WItam. Mam szybkie pytanko : Może nie dotyczy VC a jego blizniaka Astry III . Mam kluczyk scyzoryk 2 przyciski (sprawny). Mam drugi kluczyk scyzoryk 2 przyciski ( bez elektroniki jest tylko immo ) Autko pali na kazdym , lecz po odpaleniu drugim kluczem wywala błąd zsynchronizowania w ECU i CIM . Po użyciu niekompletnego klucza ,wywala zamykanie/otwieranie z pierwszego klucza ( pomaga numer z przekreceniem stacyjki z wcisnietym zamykaniem) . Teraz Pytanie : Czy jak zakupie używany kluczyk również od Astry H , wrzucę do niego immo z 2 klucza to da rade zaprogramować go Opcomem ? Drugi kłopot to brak PIN-u . Czy można go w jakiś sposób wytargać z jakiegoś sterownika ? Opcomem napewno nie da rady , wiec pomyslalem ze pewnie jest zapisany w któryms sterowniku w eepromie . Jakby ktoś miał informacje z któego miejsca i ktorego ukladu można najlatwiej go wyciągnąć byłbym niezmiernie wdzięczny.
  10. Każdą pompę da się naprawić. Oczywiscie trzeba miec membranki i dolne zaworki. Cos kolego musiales skopać przy skladaniu. Jakbyś mieszkal blisko Kielc to mogę Ci pomóc . btw. Jako że sprzedalem swojego Direct-a zostalo mi sie sporo czesci z pompek + jedna dobra membranka. Gdyby ktoś potrzebowal pisać na PM edit : ups , chyba odgrzalem kilku miesięcznego kotleta
  11. A u mnie wyskoczylo tydzien temu . Do wczoraj bylo o 2/3 mniej niz dzis . Zamiast znikać rozprzestrzenia sie jak virus Dziekuje za podanie tematu , przeczytalem . Chciałbym żeby przeszlo tak jak u Ciebie. Ale.. Jeszcze jak ktos mi powie czy sama matryca jest uniwersalana do kazdego wyswietlacza GID bedzie lux.
  12. Nie wiem czy to sie tak "samo naprawi" obym sie mylił . Tak na wszelki wypadek chciałbym wiedzieć czy sama matryca bedzie pasować od każdego GID-a czy trzeba koniecznie szukać takiego samego jak mam u siebie ? Mam nadzieje ze podpasi od każdego Moj jest taki : 34 270 7650 SW: 08.08.15.04 HW: 021031 D-H7 500 205 008 005 XR
  13. Wygląda to dość dziwnie. Napewno padl LCD . Czy ktoś sie orientuje czy sama matryca podejdzie od innego wyswietlacza ? Oczywiscie do VC lub Signum. Nie che smieniac calego , gdyż mam zmienione podswietlenie LED.
  14. Mam szybkie pytanko : Czy mając zalany Motul X-cess 8100 można do niego dolac GM 5W30 Dexos2 ? Musze dolać a nie mam juz Motula. Czy te oleje są mieszalne ? Teoretycznie każdy chyba ze sobą można mieszac.Oczywiscie syntetyk z syntetykiem itp.
×
×
  • Create New...