Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

macias13_84

Forumowicz
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About macias13_84

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C, Y20DTH, 2003, sedan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie poproszę o poradę. Dziś wymieniałem amortyzatory z tylu, przy okazji odkręciłem wahacz i sprawdziłem długość sprężyn Wychodzi mi że mam 256mm i 14,05mm średnicy drutu(mierzone suwmiarką) stała średnica na całej długości zwoju. W sklepach sprężyny 256mm mają po 13,5mm średnicy, czy te moje to jakaś wersja wzmocniona? Pomijam fakt iż byłem przekonany że sprężyny mam 317mm(chyba takie powinny być w sedanie?), pomimo rozmiaru 256mm tył w cale nie siedzi mocno, pomiędzy nadkolem a kołem jest jakies 8cm(wchodzi 4 palce na pionowo), opony 225/40ZR18. Co tam wsa
  2. Ok, dzięki Zatem jeżeli dobrze knuję to: CIM - GM P/N 13112784 czli XR - ale o co chodzi z tymi XU i XY - XU i XY też kompatybilne? Maglownica - Jak rozumiem P/N 93172330 - to oryginał pakowany na pierwszy montaż, a 93177965 to tzw. serwis z ASO? może być albo jedno albo drugie? Pompa - podobnie jak z maglem 93172789 - oryginał i serwis - 93190149 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  3. Mam podobny problem Świecąca się kierownica z wykrzyknikiem, wspomaganie działa normalnie, ESP, ABS także. Jakiś czas temu zdechło wspomaganie(kompletny brak "sztywna" kierownica), diagnoza u mechanika spalona pompa, = wymiana pompy + łatanie CIMa - co prawda wspomaganie ruszyło ale błąd pozostał Problem nie znikł potem wizyty u elektryków, obecnie auto stoi u elektromechanika, gość podejrzewa że jest założony nieodpowiedni CIM, pompa lub maglownica (czujnik kąta skrętu na maglu nie w CIM) podobno błąd komunikacji CIM czy coś koło tego Auto ma już swoje lata, różne cuda wia
  4. Ok, dzięki wszytskim za zaangażowanie, po waszych odpowiedziach przyjrzałem się dokładnie raz jeszcze i rzeczywiście ta wtyczka, a w zasadzie jedna z dwóch(1,2) idzie do takiego jakby zaworu(3), czyli żeby podłączyć tą drugą wtyczkę musiałbym zakładać drugi elektrozawór, pytanie czy jeżeli jeździ w porządku to jest sens takiej operacji, ewentualnie o czym może świadczyć brak jednego elektrozaworu Vectra z końca 2002, model na 2003, jak ktoś słusznie odgadł na gnojówkę, poczciwe 2.0DTI, te plastikowe zasłonki na pas przedni mam, musiałem je zdemontować żeby wymienić skraplacz klimatyzacji,
  5. Podobne się pod temat. Ostatnio przy wymianie żarówek zauważyłem luźną wtyczkę. Od czego to może być? Pytanie, gdzie w przedlifcie powinien się znajdować czujnik poduszek bo na pasie przednim nie widzę to może być wtyk od niego?
  6. Odgrzebię temat, jako że od listopada klepnęło 10k km trzeba by zmienić olej, obecnie zalany Mobil 2000 Diesel, jednakże kilka osób polecało mi Valvoline'a 10W40 MaxLife jako zdecydowanie lepszy wybór, podobno Oplowskie DTI chodzi na tym najlepiej (da się zauważyć wyższą kulturę pracy) czy tak faktycznie jest... nie wiem..., Miał ktoś może doświadczenia z tym olejem? Y20DTH - 236k km, nie kopci, pracuje równiutko, dobrze się zbiera jak na tego klekota z turbodziurą jak Jak często powinno się wymieniać filtr paliwa, szukam informacji, ale jest tylko o jego odpowietrzaniu...chyba ze ju
  7. niestety z barku czasu nie rozwiązałem wszystkiego ale: 1. Uruchomienie SWC Jeszcze nie ruszone 2. Automatyczne przełączanie na kamerę cofania jak wrzucę wsteczny Ok, trzeba wziąć sygnał z żarówki i podpiąć pod RÓŻOWY 3. Podpięcie separatora do wzmacniacza antenowego. Zrobione, działa zdecydowanie lepiej, wpiąłem się w NIEBIESKI i jest, OK 4. Uruchomienie plików wideo w trakcie jazdy, żona narzeka że coś by obejrzała od czasu do czasu jak lecimy dłuższą trasę Po rzeźbieniu z podpięciem przewodu okazało się, że w opcjach jest coś takiego jak Brake Set
  8. Jesteś pewien tych wymiarów? Czeka mnie wymiana chłodnicy a zatem i osuszacza, ale wymiary jakie spotkałem to 12/19mm i 9/16mm. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  9. Tak przejechane papierem 150 i odtłuszczone. Maskownice czy jak kto woli podstawy lusterek też do oklejenia podobnie jak wąskie listwy drzwi tylnych. Dziś brakło czasu, kończyłem przy lampie warsztatowej. Jutro kapsle felg w stickerbomb, zastanawiam się jeszcze nad klapką wlewu i dokładką tylnego zderzaka też sticker. W sumie łamie się czy: 1. Malować dokładki i listwy progowe w kolor 2. Malować w kolor, a tylną dokładkę w sticker'a 3. Oklejać dokładki i listwy srebrnym carbonem i ewentualnie sticker na tył. Mam już zamówiony tłumik i dokładkę z GTSa
  10. Dziś 3h walki ze słupkami ozdobnymi, odłażąca farba zamieniona na srebrny carbon, zostały jeszcze wąskie słupki w tylnych drzwiach + wymiana listew na chrom ewentualnie w carbon, czarne maskownice lusterek też do oklejenia, ale w weekend też coś trzeba robić. W sumie lista rzeczy do "ogarnięcia" jest dość długa jeszcze, Było: Jest:
  11. Tak chyba będzie, kupiłem oba. Zamienię miejscami i bangla😊 Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  12. Udało mi się namierzyć zdjęcia na sieci tego ustrojstwa, cinch kamery podłączony w fioletowe RCA
  13. Pytanie czy wkłady mechanizmów regulacji(silniki) lusterek występowały w wersji dla GB i EUR? Zakupiłem wkłady regulujące do VC sprzedawca zapewniał że był tylko jeden model dla obu wersji, niestety po zamontowaniu mam problem, wkład od pasażera ma pełen zakres ruchu regulacji, można ustawić tak że widać prawe koło. Natomiast od kierowcy jest pełen zakres ruchu w górę (widać niebo) natomiast w dół mogę zjechać jedynie do poziomu tylnej klamki, klamki kierowcy już nie da się zauważyć. Wkłady lusterek i regulujące kupowałem u dwóch różnych sprzedawców. Znak homologacji na lusterka
  14. @cichy117 No to co mrowi na ramie? Rozładowanie elektrostatyczne? Nie wiem, elektrykiem nie jestem, mechanik też zaznaczał że elektryk z niego żaden @Curtis Były wymieniane klocki z tyłu i regenerowane zaciski, po czym mechanicy co to robili odpowietrzali na butelkę 3 razy by w końcu stwierdzić że trzeba pompę ABS wymienić. Panom podziękowałem i umówiłem się do tego polecanego speca co tylko diesla robi. Stwierdził zapowietrzenie pompy ABS i zalecił zdiagnozowanie sterownika u elektryka Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  15. To od początku. Jak pisałem wcześniej mam miękkie hamulce i świeci ABS i ESP. Polecany przez znajomego mechanik w końcu ma czas żeby zajrzeć do mojej VC gość robi jedynie diesle i terminy oczekiwania ma długie. Wsiadł popatrzył, "podeptal" i stwierdził że na bank zapowietrzlna pompa ABS, powoduje świecenie, bo sterownik nawet na jego oko nie startuje pompy. Po czym wysiadajac złapał za ramę i stwierdził że gdzieś jest przebicie bo mrowi i możliwe ze zapowietrzenie to swoją drogą ale sterownik może głupieć właśnie przez przebicie. Wysłał mnie do elektryka żeby najpierw sprawdzić instalację. Dla
×
×
  • Create New...
UP