Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kubencjusz

Forumowicz
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kubencjusz last won the day on December 1 2019

Kubencjusz had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

About Kubencjusz

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Opel Signum 1.8 xer

Recent Profile Visitors

360 profile views
  1. możesz zdemontować zawory elektromagnetyczne i zerknąć czy siteczka nie są zasyfiałe
  2. Znalazłem trochę czasu i nagrałem filmik jak samemu sprawdzić luz, szklanki które szlifowałem i polerowałem wyglądają idealnie i wszystko w tolerancji.
  3. Witam. U mnie w signumie zamontowany jest równolegle,a w VC żony wpięte jest szeregowo i chyba to przerobię, ponieważ przewody między termostatem a nagrzewnica są o średnicy około 19mm a wpięty jest w niego w szereg przewód 16mm do parownika, więc dławi. Tak na chłopski rozum w instalacji grzewczej w domu wszystkie grzejniki podpięte sa równolegle i nie ważne jak duży grzeje, a jak by podłączyć szeregowo to każdy następny by grzał słabiej.
  4. Jeśli chodzi o pomiar, to jest bardzo prosto ogarnąć, zdejmujesz pokrywę, kup tylko uszczelkę koszt z 50zl i szczelinomierz za 10, ja wykręciłem świece i wtedy kręciłem kluczem przez zdjęte koło, tam jest osłona jeszcze silnika na parę śrubek i ustawiasz jak na filmie, szczelinomierz ma ślizgać się po oleju ale ma być wyczuwalny ninimalny opór, zaczynasz od grubszego takiego jaki ma być luz i jak nie wejdzie wkładasz cieńszy, cała filozofia. Kiedyś kupiłem drugi silnik który nie jeździł na LPG i o dziwo było w granicy wszystko, jeśli nie czujesz się na siłach odaj do mechanika to każdy Ci to o
  5. Witam. Mam pewien problem ze zmianą opcji wyposazenia, w zakładce silnik-programuj-konfiguracja wariantów programu, gdy zmieniam aby tempomat i klima była obecną wywala ze zbyt długi czas połączenia czy coś takiego, poza tym udało mi się zalogować sterownik i auto pali, tylko klima nie startuje. Czy te ustawienia tylko techem da się ogarnać
  6. Hej. Sterownik musisz szukać najlepiej taki sam i żeby był wylogowany. Następnie logujesz go do samochodu, ja właśnie jestem na tym etapie, na forum są porady jak zalogować sterownik, potrzebny będzie ci kod car pas z twojego wozu. Albo 2 opcja, ogłaszaja się na aukcjach że skopiują wszystko z twojego do drugiego sprawniego którego oferują na sprzedaż, montujesz i pali. Ja dałem ponad 400 za używkę i z tego co się dowiedziałem regeneracja nie ma sensu.
  7. Tez tak miałem w jednym, puszcza spaw i zaczyna się obracać nakrętką znaczy się tulejka z gwintem, ale miałem tyle szczęścia ze sprężyna była pęknięta i udało się podejść i żabką złapać.
  8. Założyłem w końcu daytony. 225x45 18 wygląda dużo lepiej niż na profilu 40 oczywiście na zawieszeniu seryjnym
  9. Znalazłem coś w rozsądnej cenie. Latał ktoś na takich https://opony.strefakierowcy.pl/opona/kormoran_ultra_high_performance_43075.html
  10. Dzięki. Ja już jeżdżę z rok na tych sprężynach i właśnie miałem taką nadzieję że się ułoży a tu tak jak seria na zwykłych, sprężyny to KYB RH3526. Chyba muszę poszukać coś z eibach ten kit i tyle.
  11. Witam. Jeśli chodzi o dziure w nadkolu to właśnie u mnie to występuje, założyłem 18 225x40 i nie podoba mi się ten przelot i zamierzam wybrać właśnie profil na 45. Dodam jeszcze że zmieniałem amortyzatory na Sachs pod zawieszenie sportowe oraz sprężyny kayab również pod sport, były o 5cm krutsze. Po zmontowaniu auto stoi jak seria ale czuć sztywne zawieszenie dużo lepiej się jeździ.
  12. Witam ponownie wracając do mrugania świateł, pomogło zmiana op-comem na światła do jazdy dziennej, ale niestety przy tej opcji deska się nie podświetla i trzeba wieczorem przekręcać aby środek świecił. Pewnego wieczoru zanim odpaliłem włączyłem światła a tu zaczęły mrugać, więc nie jest to wina alternatora. Obstawiam wyłącznik tak jak kolega @papas5 wspomniał.
  13. Rozmawiałem z tym gościem jeszcze, mówił że szklanki hartowane są na wskroś i zdjęcie tak małej warstwy nie wpłynie na ich twardość. Mówił jeszcze że są fachowcy co wybierają od środka ale oni nie mają tak precyzyjnej maszyny żeby tam wejść.
  14. Dokładnie to był taki luz : 1 cyl. 0,15 i 0,18 2 cyl. 0,20 i 0,18 3 cyl. 0,23 i 0,23 4 cyl. 0,18 i 0,15 Nie działo się nic. Jak bym tam nie zerknoł to bym dalej jeździł.
  15. Dzięki za odpowiedź, maszyna poskładana. Będę kontrolował częściej ten luz i zobaczę jak te szklanki będą wyglądać za kilkanaście tyś. Jeśli chodzi o utwardzenie nie wiem jak to jest i dla tego po szlifie je polerowałem aby wałek miał lżej. Ssące które zostały w orginale też poleciałem i wyglądały identycznie i tak samo się ścierały na papierze 1500 a później 2500.
×
×
  • Create New...
UP