Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Kubencjusz

Forumowicz
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Kubencjusz

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Opel Signum 1.8 xer
  1. Kubencjusz

    Centralny zamek drzwi tylne brak reakcji

    Dziękuje koledze Elbarthez, problem rozwiązany, przepalony bezpiecznik w kabinie F7. Dodam jeszcze ze nie sądziłem że akurat ten bezpiecznik ma wpływ i nawet nie luknołem. Może komuś przyda się więcej informacji, więc prace pozpoczołem od przewód, z BCM pin 78 -> 12 pin złącza drzwi, prawe i lewe ( oraz blokada klapki przewód czarny z czerwonym paskiem) następnie BCM pin 20 -> 11 pin złącza drzwi prawe i lewe (oraz blokada klapki przewód czarny z żółtym paskiem ) oba te przewody sterują siłownikami obu drzwi i blokady klapki paliwa. Sterowanie działa na zasadzie zmiany polaryzacji właśnie na tych dwóch przewodach. Na zdjęciu 1 Przewody BCM na 2 złacza drzwi tył i na 3 złącze siłownika klapki.
  2. Kubencjusz

    Centralny zamek drzwi tylne brak reakcji

    Wymieniłem właśnie już na sprawny i lipa, brak napięcia na stykach a oprócz tego te drzwi tylne. Nie potrzebnie grzebałem przy tym starym, tylko się dziwię że był wpięty i nie powodował nic, a jak go ruszyłem zaczeły się cyrki. Najgorsze jest to że to auto żony i nie podoba jej się ręcznie zamykać drzwi tylne
  3. Witam wszystkich. Mam problem z centralnym zamkiem w Viki C poliftowej. Wszystko zaczeło się od próby wymiany siłownika klapki wlewu paliwa, zdemontowałem siłownik i próbowałem go ruszyć ręcznie po czym nacisnąłem zamykanie na pilocie, silownik wysunoł się ale po próbie otwarcia już żadnej reakcji, od tamtej pory przestały się zamykać i otwierać drzwi tylne, po rozebraniu siłownika podłączyłem na krótko pod prostownik, pobierał bardzo dużo prądu, powodował pewnie zwarcie w instalacji. W REC u brak bezpiecznika 20. Na forum wyczytałem że są wersje że bezpośrednio idzie wiazka na przekaźnik. Zdemontowałem cały ten REC na jego odwrocie wszystkie przekaźniki sprawne. Po odłączeniu cima i wypięcia Aku dalej to samo. Ma ktoś jakiś pomysł od czego zacząć. Z góry dziękuje
  4. Kubencjusz

    zatarty spryskiwacz reflektora polift

    Panowie miałem podobny problem z zacinającym się spryskiem. Nie domykał się. Wystarczy zdjąć plastikową zaslepkę, bardzo łatwo schodzi jest na zatrzasku nadtępnie chwytamy za dysze i wyciągamy ją tak aby wyszedł tez drugi tłoczek, następnie smarujemy wazeliną techniczną i tyle razy wyciągamy aż wazelina pokryje całe tłoczki. U mie trzeba było jeszcze dopychać i tak pare razy i smiga. Zakładamy plastik, sam wskakuje i po problemie.
  5. Witam ponownie. Po dotarciu do domu wymienilem swiece i chcialem zamowic gumki i okazalo sie ze nie ma ich nigdzie, nawet serwis nie posiada ich w ofercie tylko do innego typu gdzie całe fajki sa z gumy, ale nie pasuja. Pomocy moze ma ktos odstapic takie gumki dokladnie 2 mam uszkodzone
  6. Witam. Troszkę stary temat ale teraz mnie dopadt temat cewki zespolonej, silnik X18XE1. Ze 3 lata temu wymieniłem cewke na nową valeo. I taki peszek ze wybralem sie w dalsza droge i zaczelo przerywac i strasznie szarpalo, ale tylko na niskich obrotach po jakims czasie jazdy nawet ze swiatel nie dalo sie ruszyc bo parskal strasznie i mocy brak, wiec musialem tam zerknac a pogoda z -10 na szczescie mialem takie prymitywne klucze nasadowe i odkrecilem te cewki i okazalo sie ze guma pękła na jednej fajce i waliła iskra po obudowie, wiec na chlopski rozum wlałem olej w gniazdo swiecy po sam jej koniec bo olej izoluje prądowo, wcisnolem cewke i niech sie dzieje i ku zdziwieniu auto ożyło i zadnego problemu. Teraz tak wnioskuje ze ta stara cewka pewnie była dobra bo też szarpało ale nie az tak i wystarczy wymienic tylko gumki bo sa dostepne, a tak to poszło 400 stówki i podejrzewam cewka jak się spali to nieodwracalnie i poprostu w ogóle nie pali na 1 gar
×