Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kubencjusz

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Kubencjusz

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Opel Signum 1.8 xer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czujniki zostawiłem w domu i pojeździłem po okolicy i nadal nic. Świeci się ta ikona. Nie mam pomysłu
  2. Czujniki już wywalone. Na jednym nawet pęknięta nakrętka była. Sprawdzę dzisiaj bo czujniki leżały cały czas w aucie 🤔 tylko że to Vectra przed liftem i nie pokazuje na bieżąco wartości ciśnienia. Mam jeszcze Signum po lifcie i tam jest już podawana wartość i jak założyłem koła bez czujników to pokazywało na wyświetlaczu tylko dwie kreski - - że nie widzi i tyle, żadnych błędów nie pokazuje. Tomek30- Tu masz podobny przekaźnik, wymiary na ostatnim foto https://allegro.pl/oferta/przekaznik-samochodowy-12v-70a-4-pin-hongfa-9-5mm-6325697416
  3. Kup sobie nowy ten przekaźnik tylko żeby wielkość pinów się zgadzało i prąd, podjedź gdzieś do motoryzacyjnego i ci dobiorą za 20 zeta. Każdy przekaźnik działa tak samo. Co do mojego problemu z tym kasowaniem błedu, to nie znam się za bardzo na ob-comie, a do wejścia w ipc potrzebny jest car pas ?, bo on przestawiał tylko tam gdzie nie wymagany był kod, bo go nie posiadam
  4. Witam. Jeśli chodzi o X1 to masz z lewej strony przy nogach kierowcy. Panowie ja mam taki problem z czujnikami że uciekało powietrze przez wentyle i dodatkowo pokazywało na 3 czujnikach 0.0 bara, padła decyzja na usunięcie ich. Znajomy podłączył op-coma i z tego co widziałem przestawiał na nie aktywne we wszystkich modułach i lipa świeci się nadal opona z wykrzyknikiem. Odłączyłem moduł w bagażniku i dalej świecie, auto to Vectra C przed liftem. Może ma ktoś jakiś pomysł jak to usunąć
  5. Dziękuje koledze Elbarthez, problem rozwiązany, przepalony bezpiecznik w kabinie F7. Dodam jeszcze ze nie sądziłem że akurat ten bezpiecznik ma wpływ i nawet nie luknołem. Może komuś przyda się więcej informacji, więc prace pozpoczołem od przewód, z BCM pin 78 -> 12 pin złącza drzwi, prawe i lewe ( oraz blokada klapki przewód czarny z czerwonym paskiem) następnie BCM pin 20 -> 11 pin złącza drzwi prawe i lewe (oraz blokada klapki przewód czarny z żółtym paskiem ) oba te przewody sterują siłownikami obu drzwi i blokady klapki paliwa. Sterowanie działa na zasadzie zmiany polaryzacji właśnie na tych dwóch przewodach. Na zdjęciu 1 Przewody BCM na 2 złacza drzwi tył i na 3 złącze siłownika klapki.
  6. Wymieniłem właśnie już na sprawny i lipa, brak napięcia na stykach a oprócz tego te drzwi tylne. Nie potrzebnie grzebałem przy tym starym, tylko się dziwię że był wpięty i nie powodował nic, a jak go ruszyłem zaczeły się cyrki. Najgorsze jest to że to auto żony i nie podoba jej się ręcznie zamykać drzwi tylne
  7. Witam wszystkich. Mam problem z centralnym zamkiem w Viki C poliftowej. Wszystko zaczeło się od próby wymiany siłownika klapki wlewu paliwa, zdemontowałem siłownik i próbowałem go ruszyć ręcznie po czym nacisnąłem zamykanie na pilocie, silownik wysunoł się ale po próbie otwarcia już żadnej reakcji, od tamtej pory przestały się zamykać i otwierać drzwi tylne, po rozebraniu siłownika podłączyłem na krótko pod prostownik, pobierał bardzo dużo prądu, powodował pewnie zwarcie w instalacji. W REC u brak bezpiecznika 20. Na forum wyczytałem że są wersje że bezpośrednio idzie wiazka na przekaźnik. Zdemontowałem cały ten REC na jego odwrocie wszystkie przekaźniki sprawne. Po odłączeniu cima i wypięcia Aku dalej to samo. Ma ktoś jakiś pomysł od czego zacząć. Z góry dziękuje
  8. Panowie miałem podobny problem z zacinającym się spryskiem. Nie domykał się. Wystarczy zdjąć plastikową zaslepkę, bardzo łatwo schodzi jest na zatrzasku nadtępnie chwytamy za dysze i wyciągamy ją tak aby wyszedł tez drugi tłoczek, następnie smarujemy wazeliną techniczną i tyle razy wyciągamy aż wazelina pokryje całe tłoczki. U mie trzeba było jeszcze dopychać i tak pare razy i smiga. Zakładamy plastik, sam wskakuje i po problemie.
  9. Witam ponownie. Po dotarciu do domu wymienilem swiece i chcialem zamowic gumki i okazalo sie ze nie ma ich nigdzie, nawet serwis nie posiada ich w ofercie tylko do innego typu gdzie całe fajki sa z gumy, ale nie pasuja. Pomocy moze ma ktos odstapic takie gumki dokladnie 2 mam uszkodzone
  10. Witam. Troszkę stary temat ale teraz mnie dopadt temat cewki zespolonej, silnik X18XE1. Ze 3 lata temu wymieniłem cewke na nową valeo. I taki peszek ze wybralem sie w dalsza droge i zaczelo przerywac i strasznie szarpalo, ale tylko na niskich obrotach po jakims czasie jazdy nawet ze swiatel nie dalo sie ruszyc bo parskal strasznie i mocy brak, wiec musialem tam zerknac a pogoda z -10 na szczescie mialem takie prymitywne klucze nasadowe i odkrecilem te cewki i okazalo sie ze guma pękła na jednej fajce i waliła iskra po obudowie, wiec na chlopski rozum wlałem olej w gniazdo swiecy po sam jej koniec bo olej izoluje prądowo, wcisnolem cewke i niech sie dzieje i ku zdziwieniu auto ożyło i zadnego problemu. Teraz tak wnioskuje ze ta stara cewka pewnie była dobra bo też szarpało ale nie az tak i wystarczy wymienic tylko gumki bo sa dostepne, a tak to poszło 400 stówki i podejrzewam cewka jak się spali to nieodwracalnie i poprostu w ogóle nie pali na 1 gar
×
×
  • Create New...