Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Vevtranoob

Forumowicz
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Vevtranoob

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra B CD Sport X18XE 115KM
  1. Witam, przez uszkodzenie zapinek na przewodach paliwowych (tych którymi się przypina filtr paliwa do przewodów) musiałem połączyć przewody i zastosowałem po obu stronach filtra paliwa złączki aluminiowe jednak martwi mnie, że przez to średnica w tych miejscach zmniejszyła się z 6mm do 4mm i tu rodzi się moja obawa, czy przez to nie stanie się coś złego np. nie spowoduje to przeciążenia i w efekcie spalenia pompy paliwa?
  2. Już znalazłem przyczynę, wyjąłem płytkę drukowaną z całości i przy górnej żaróweczce zauważyłem pęknięcie, musiało się odezwać przy wymianie. Zalutowałem ścieżkę od żarówki i pozycji świateł już działają, niestety ścieżka odpowiedzialna za ściemniacz się spaliła przy lutowaniu ;/ Pozostaje wymiana całości.
  3. Nie kupowałem nowego zamka, ale wymieniłem obydwa mikroprzełączniki w zamku kierowcy i wszystko śmiga (koszt 5 zł)
  4. Zrobiłem jak zaproponowałeś ale bez zmian
  5. Witam, mam taki problem, że padło mi podświetlenie włącznika świateł, a po wymianie żarówki przestały działać mi pokrętła od ściemniania zegarów i regulacji wysokości świecenia świateł drogowych. Nie rozbierałem puszki tylko wymieniałem żarówkę, więc nie ma mowy o złym wpasowaniu prowadnic pokręteł do potencjometra (de facto kilka razy rozbierałem to i wiem, że takie coś trzeba dobrze spasować). Reszta przycisków działa poprawnie. A nowa żarówka (sprawdzałem 3) nie działa i tak.
  6. Wymieniłem klemę od "+" i problem z lampką rozwiązany. W starej klemie gwint się zrypał i była luźna.
  7. ~13.5 V, tylko jaki wpływ miałby słaby akumulator/alternator, na to, że włącza się lampka w kabinie przy ww. czynnościach. Którędy idzie masa od tej lampki do akumulatora?
  8. No tak i miałem to przed awarią na zimnym silniku takie jakby garkotłuczenie, a teraz tego nie ma.
  9. Komp nic nie pokazuje, zero błędów, akumulator dobry.
  10. Cześć, otóż mam taki problem, że kiedy włączam kierunkowskaz w lewo to w rytm jego migania (a dokładnie w momencie gaśnięcia) włącza się lampa w kabinie (główna - ta którą włącza się poprzez wysunięcie pokrętła świateł postojowych/migania). To samo dzieje się gdy przełączam światła (mijania, przeciwmgielne, drogowe itp.). Tak samo gdy hamuję, tzn jak przyhamuję i puszczę pedał hamulca to lampka błyska. Do tego zauważyłem, że kiedy mam włączony nawiew i włączę kierunkowskaz to nawiew zmienia moc wiania w rytm kierunkowskazów. Nie mam żadnej "choinki" tylko te dwie rzeczy. Od czego zacząć sprawdzanie?
  11. Może komuś się przyda, otóż wyczyściłem krokowca, przepustnicę, wymieniłem przewody WN oraz świece, a także czujnik położenia wałka rozrządu oraz zalepiłem dziurę w dolocie i autko chodzi bez problemów.
  12. Chciałbym dodać, że stukanie nie jest jednostajne. Raz jest raz nie ma, a dźwiękiem przypomina stukanie garnkiem o garnek. Nie chcę go już katować, ale jeżeli może to pomóc, to odpalę go jeszcze raz i nagram ten dźwięk.
  13. Witajcie. W sobotę rano pojechałem do pracy, potem do rodziny i do domu zjechałem około godziny 16 - autko nie wykazywało żadnych niepokojących objawów. Około godziny 21 chciałem wyruszyć po moją kobietę do pracy i przy próbie odpalenia auta chwilę po zakręceniu silnik zgasł i spod maski wydobył się siwy dymek. Sprawdzałem skąd ten dym, ale nic nie było widać, zapachu dymu nie czułem, bo wiatr go szybko rozwiał (nie było tego bardzo dużo). Bezpieczniki i przekaźniki pod maską niepopalone (przynajmniej tak wynikło z powierzchownych oględzin). Próby odpalenia auta wyglądają tak, że odpala, ale od razu gaśnie, jednak gdy dodać gazu to wchodzi na obroty, ale jak puszczę pedał gazu to silnik schodzi z obrotów, by ostatecznie zgasnąć. Nie wyświetla się żadna lampka na desce rozdzielczej "check" również się nie wyświetla. Dodam, że trzymając auto na obrotach, aby nie zgasło słychać dziwne stukanie(?) takie jakby tłuczenie czegoś spod maski, a czasem dochodzi do tego lekkie trzęsienie autkiem, wygląda to tak jakby silnik walczył między zgaśnięciem, a pracą. Od czego radzicie zacząć oględziny?
  14. Czyli coś takiego?: http://allegro.pl/zamek-lewy-przod-bc-90585021-opel-vectra-b-i6619398522.html
×