Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vectranoob

Forumowicz
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Vectranoob

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra B CD Sport X18XE 115KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wygląda solidnie, spróbuję z tym powalczyć. Zrobiłem z tekalanu i jeździ do dziś Jakby co to nadal trzyma 02.2021
  2. Wyjąłem wtyczkę poruszałem kablami i wtyczką i od tamtego czasu działa. ;| Dzięki za podpowiedzi.
  3. Wygląda jak ten co montowałem, tyle że bez oplotu. Boję się, że znów za pół roku będę musiał wchodzić pod auto.
  4. Pękły mi końcówki na przewodach paliwowych, te do których się wczepia filtr paliwa. Naprędce dosztukowałem zakupione w sklepie przewody w oplocie przeznaczone do płynów ropopochodnych i zamocowałem do filtra na opaski metalowe. Po pół roku przewody sparciały i nastąpił wyciek w miejscu ich sparcenia. Rozmawiałem z kilkoma osobami i ponoć pół roku to norma dla takich przeróbek, bo te gumy się do tego nie nadają. Szukam oryginalnych przewodów, ale allegro wypluwa jedynie archiwalne aukcje na allegro. Może coś poradzicie, jakie przewody kupić, może gdzieś robią takie specjalne?
  5. Mam taki problem, że gdy wsiadam do auta i przekręcam stacyjkę radio się włącza, ale tylko sam wyświetlacz i aby z głośników zaczęła lecieć muzyka muszę włączyć kierunkowskaz (obojętnie który). Coś ktoś, gdzie szukać przyczyny?
  6. Witajcie, mam chyba najbardziej nietypowy problem w swojej Viki. Otóż bardzo, bardzo rzadko, ale jednak auto przy przyspieszaniu dostaje mocnego kopa na sekundę. Nie ma w tym momencie skoku obrotów silnika, albo tego nie zauważyłem, bo trwa to bardzo krótko, na pewno nie zaczyna głośniej wyć, po prostu czuję całym sobą, że auto wyrywa do przodu. Przez 99% jazdy pracuje normalnie, a takie (nie wiem jak to nazwać nie jest to szarpanie) "zyski" momentu dostaje może raz na kilka dni. Czy ktoś ma pomysł o co tu kurka chodzi?
  7. Witajcie, w moim aucie po zatankowaniu do pełna bardzo mocno śmierdzi w okolicy auta jak i w środku. Podejrzewam, nieszczelny bak oraz rurę wlewu. Na początek chciałbym sprawdzić rurę wlewu, bo inspekcji baku od góry chyba nie przeprowadzę bez jego demontażu (?). Czy do samego wlewu można dojść bez zdejmowania baku np. przez bagażnik, czy nadkole?
  8. Witajcie, szukałem już wszędzie na Internecie, ale może źle wpisuję nazwę, może pomożecie znaleźć tą osłonę stacyjki, bo moja już się wyrobiła na amen.
  9. Witam, przez uszkodzenie zapinek na przewodach paliwowych (tych którymi się przypina filtr paliwa do przewodów) musiałem połączyć przewody i zastosowałem po obu stronach filtra paliwa złączki aluminiowe jednak martwi mnie, że przez to średnica w tych miejscach zmniejszyła się z 6mm do 4mm i tu rodzi się moja obawa, czy przez to nie stanie się coś złego np. nie spowoduje to przeciążenia i w efekcie spalenia pompy paliwa?
  10. Już znalazłem przyczynę, wyjąłem płytkę drukowaną z całości i przy górnej żaróweczce zauważyłem pęknięcie, musiało się odezwać przy wymianie. Zalutowałem ścieżkę od żarówki i pozycji świateł już działają, niestety ścieżka odpowiedzialna za ściemniacz się spaliła przy lutowaniu ;/ Pozostaje wymiana całości.
  11. Nie kupowałem nowego zamka, ale wymieniłem obydwa mikroprzełączniki w zamku kierowcy i wszystko śmiga (koszt 5 zł)
  12. Witam, mam taki problem, że padło mi podświetlenie włącznika świateł, a po wymianie żarówki przestały działać mi pokrętła od ściemniania zegarów i regulacji wysokości świecenia świateł drogowych. Nie rozbierałem puszki tylko wymieniałem żarówkę, więc nie ma mowy o złym wpasowaniu prowadnic pokręteł do potencjometra (de facto kilka razy rozbierałem to i wiem, że takie coś trzeba dobrze spasować). Reszta przycisków działa poprawnie. A nowa żarówka (sprawdzałem 3) nie działa i tak.
×
×
  • Create New...
UP