Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Vectranoob

Forumowicz
  • Ilość treści

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Vectranoob

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra B CD Sport X18XE 115KM

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witajcie, mam chyba najbardziej nietypowy problem w swojej Viki. Otóż bardzo, bardzo rzadko, ale jednak auto przy przyspieszaniu dostaje mocnego kopa na sekundę. Nie ma w tym momencie skoku obrotów silnika, albo tego nie zauważyłem, bo trwa to bardzo krótko, na pewno nie zaczyna głośniej wyć, po prostu czuję całym sobą, że auto wyrywa do przodu. Przez 99% jazdy pracuje normalnie, a takie (nie wiem jak to nazwać nie jest to szarpanie) "zyski" momentu dostaje może raz na kilka dni. Czy ktoś ma pomysł o co tu kurka chodzi?
  2. Witajcie, w moim aucie po zatankowaniu do pełna bardzo mocno śmierdzi w okolicy auta jak i w środku. Podejrzewam, nieszczelny bak oraz rurę wlewu. Na początek chciałbym sprawdzić rurę wlewu, bo inspekcji baku od góry chyba nie przeprowadzę bez jego demontażu (?). Czy do samego wlewu można dojść bez zdejmowania baku np. przez bagażnik, czy nadkole?
  3. Witajcie, szukałem już wszędzie na Internecie, ale może źle wpisuję nazwę, może pomożecie znaleźć tą osłonę stacyjki, bo moja już się wyrobiła na amen.
  4. Witam, przez uszkodzenie zapinek na przewodach paliwowych (tych którymi się przypina filtr paliwa do przewodów) musiałem połączyć przewody i zastosowałem po obu stronach filtra paliwa złączki aluminiowe jednak martwi mnie, że przez to średnica w tych miejscach zmniejszyła się z 6mm do 4mm i tu rodzi się moja obawa, czy przez to nie stanie się coś złego np. nie spowoduje to przeciążenia i w efekcie spalenia pompy paliwa?
  5. Już znalazłem przyczynę, wyjąłem płytkę drukowaną z całości i przy górnej żaróweczce zauważyłem pęknięcie, musiało się odezwać przy wymianie. Zalutowałem ścieżkę od żarówki i pozycji świateł już działają, niestety ścieżka odpowiedzialna za ściemniacz się spaliła przy lutowaniu ;/ Pozostaje wymiana całości.
  6. Nie kupowałem nowego zamka, ale wymieniłem obydwa mikroprzełączniki w zamku kierowcy i wszystko śmiga (koszt 5 zł)
  7. Witam, mam taki problem, że padło mi podświetlenie włącznika świateł, a po wymianie żarówki przestały działać mi pokrętła od ściemniania zegarów i regulacji wysokości świecenia świateł drogowych. Nie rozbierałem puszki tylko wymieniałem żarówkę, więc nie ma mowy o złym wpasowaniu prowadnic pokręteł do potencjometra (de facto kilka razy rozbierałem to i wiem, że takie coś trzeba dobrze spasować). Reszta przycisków działa poprawnie. A nowa żarówka (sprawdzałem 3) nie działa i tak.
  8. Wymieniłem klemę od "+" i problem z lampką rozwiązany. W starej klemie gwint się zrypał i była luźna.
  9. ~13.5 V, tylko jaki wpływ miałby słaby akumulator/alternator, na to, że włącza się lampka w kabinie przy ww. czynnościach. Którędy idzie masa od tej lampki do akumulatora?
  10. No tak i miałem to przed awarią na zimnym silniku takie jakby garkotłuczenie, a teraz tego nie ma.
  11. Cześć, otóż mam taki problem, że kiedy włączam kierunkowskaz w lewo to w rytm jego migania (a dokładnie w momencie gaśnięcia) włącza się lampa w kabinie (główna - ta którą włącza się poprzez wysunięcie pokrętła świateł postojowych/migania). To samo dzieje się gdy przełączam światła (mijania, przeciwmgielne, drogowe itp.). Tak samo gdy hamuję, tzn jak przyhamuję i puszczę pedał hamulca to lampka błyska. Do tego zauważyłem, że kiedy mam włączony nawiew i włączę kierunkowskaz to nawiew zmienia moc wiania w rytm kierunkowskazów. Nie mam żadnej "choinki" tylko te dwie rzeczy. Od czego zacząć sprawdzanie?
  12. Może komuś się przyda, otóż wyczyściłem krokowca, przepustnicę, wymieniłem przewody WN oraz świece, a także czujnik położenia wałka rozrządu oraz zalepiłem dziurę w dolocie i autko chodzi bez problemów.
  13. Chciałbym dodać, że stukanie nie jest jednostajne. Raz jest raz nie ma, a dźwiękiem przypomina stukanie garnkiem o garnek. Nie chcę go już katować, ale jeżeli może to pomóc, to odpalę go jeszcze raz i nagram ten dźwięk.
×
×
  • Utwórz nowe...