Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

sisco

Forumowicz
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About sisco

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Astra J 1.7 CDTI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie widzę tutaj kilka zdjęć lamp - ten metalowy kwadratowy element w który wchodzi żarówka H7 - u mnie zaczął się ruszać na boki po ostatniej wymianie żarówki i teraz mam opadnięte lustro i żarówkę. W jaki sposób on się tam trzyma i czy mógł wypaść z jakiegoś zaczepu albo coś innego - dopiero na weekendzie będę mógł zdjąć lampę jak coś a jestem ciekaw. Ewentualnie czy bez zdejmowania się obędzie. Dzięki za pomoc. Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
  2. Mechanik sugerował mi że może drgać od złącza elastycznego. Poduszki i skrzynia były sprawdzane i niby ok:/ Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
  3. Witam, Mam Vectrę C Z19DTH z 2006 roku z skrzynią automatyczną AF40. Od jakiegoś miesiąca - półtora pojawiły się u mnie dość mocne drgania na postoju na drive - zatrzymuje się na światłach przez 3-4 sekundy czuję mocne drgania a później coś się jakby "ustoi" i jest ok. Na P tego nie ma, na N też nie, na R bardzo bardzo lekutkie. W skrzyni mam do regeneracji / wymiany sterownik rozmawiałem z Panem Kamilem ostatnio telefonicznie. Zauważyłem z pomocą kolegi, że jak wrzucę D to silnik dość mocno idzie do przodu - po wrzuceniu na N,P wraca do poziomu więc postawiłem na poduszki. Byłem u speca od skrzyń bo chciałem się dowiedzieć ile kosztowałby ten sterownik u mnie ale jednak bardziej będzie mi się opłacało przejechać pół Polski do Pana Kamila :-) Przechodząc do sedna spec od skrzyń stwierdził, że sprawdził poduszki i są ok i te drgania i ruszanie silnikiem to od kończącego się sprzęgła hydrokinetycznego. I tutaj moje pytanie bo jeśli poduszki są sprawne to nie do końca jestem przekonany czy kończące się sprzęgło hydrokinetyczne byłoby w stanie ruszać silnikiem w przód i tył i powodować takie drgania. Mimo wszystkie wymiana sprzęgła a poduszki to dwie różne rzeczy. Teraz jadę na kilka dni na delegację i nie będę w stanie tego zweryfikować w innym warsztacie do czasu powrotu a zastanawiam się co o tym myślicie i czy przy sprawnych poduchach silnik mógłby mocno pracować w przód po wrzuceniu D nawet przy niesprawnym sprzęgle. Dzięki za opinie!:)
  4. Zastanawiam się jakie opony kupić do Vectry C 1.9 CDTI na zimę. Obecnie są założone alufelgi 7J x 17 (7 szprychowe) oraz opony letnie 225/45 r17. Nie wiem czy na zimę pakować 215/50 r17 na tych alufelgach (ewentualnie jakie inne żeby nic nie obcierało czy coś) czy kupić jakieś stalówki 16tki i dać jakiegoś balona o wyższym profilu? Normalnie mieszkam w takiej okolicy (podkarpackie wioski), że drogi często nie są zbyt odśnieżane i zbyt równe i tak myślę, co będzie najlepszym wyborem pod kątem cena/funkcjonalność/jakość.
  5. Co sądzicie o tym ogłoszeniu? Wyposażenie dość podstawowe - DPF wycięty, skrzynia po wymianie sterownika skrzyni i oleju jeszcze na gwarancji. Rocznik 2005 - modelowo 2006. http://otomoto.pl/oferta/opel-vectra-1-9-cdti-150km-bez-inwestycji-bardzo-zadbana-ID6yEUop.html
  6. http://otomoto.pl/oferta/opel-vectra-stan-idealny-navigacja-alufelgi-carbon-kola-zimowe-i-letnie-ID6yBcuj.html Ta kierownica i elementy oklejenia panelu środkowego to jakaś inwencja własna czy były takie wersje wyposażenia?
  7. http://autlet.pl/pojazd/65/opel-emvectra-em-19-cdti-cosmo-serwisowany-2004r Patrzyłem ostatnio na ta Vectrę w ogłoszeniu podany jest rocznik 2004 z nr VIN na opelvindekoder.pl wychodzi rok modelowy 2005 i data produkcji 31.03.2005. Prędzej jest błąd w ogłoszeniu czy dekoder może pokazywać niedokładną informację? Byłem się jej nawet przyjrzeć bo akurat przejeżdżałem służbowo w okolicy ale nie jestem do końca przekonany - cena jest dość wysoka jak na moje oko, można przejechać się tak na prawdę wkoło budynku więc nawet nie ma jak go rozpędzić czy sprawdzić jak dokładnie sprawuje się automat, klapa bagażnika nie podnosi się i trzeba ją podciągać rękami i tak samo pomagać w zamykaniu. W środku wszystkie rzeczy jakie sprawdzałem i rzuciły mi się w oczy działały bez zarzutu. Blachy zdrowe. Lakier w normalnym stanie jak na prawie 13-latka. W komisie dostajemy plakietkę gość, wpisujemy się do księgi odwiedzin i zanim wejdziemy na jego teren zostaje nam przydzielony asystent
  8. Panowie a czy w ogóle da się jakoś konkretnie przebadać taka skrzynie przed zakupem? Tak, żeby mieć w miarę pewność, że po 5k przebiegu od kupna nie zacznie szarpać i trzeba będzie jechać do Pana Kamila? Mam okazję kupić Vectre C 2007 1.9 CDTI z przebiegiem 170 tyś i tak jak czytam, że te skrzynie wytrzymują koło 200 to nie wiem czy to dobry wybór liczac, że swoim e39 doszedłem do prawie 400 tyś i skrzynia jak nowa. Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
  9. BMK'a silnikowo miała się super ale Pani, która jechała za mną myślała, że przeskoczę na późnym pomarańczowym przez skrzyżowanie, przyśpieszyła i nie zdążyła już się zatrzymać wcześniej niż na mojej klapie. Auto dostało mocno w tyłek i naprawa jest średnio opłacalna. Wezmę pieniądze z ubezpieczenia a w zimie co się da puszczę na części. Niestety E60 to koło 40 tyś minimum, A6C6 tak samo a, że na wiosnę wymieniam dach w domu, który remontuje to nie będę szalał. Dzięki za informacje - wiadomo jazda próbna jazdą próbną jak pojedzie się oglądać ale zazwyczaj nie ma okazji, żeby wyskoczyć na jakąś ekspresówkę.
  10. Witam, Rozglądam się za kupnem samochodu z dużym bagażnikiem w automacie. Prywatnie jeździłem BMW E39 530D z 2001 ale dostała mocno w tył na mieście i nie opłaca się jej reperować zresztą sam samochód zbliża się do pełnoletności a z powodu budowy domu z zakupem E60 muszę się wstrzymać. W firmie jeżdżę Astrą H i J 1.7 CDTI. I tutaj mam taki dylemat. Jak ocenianie komfort i wyciszenie kabiny w Vectra C? W BMW miałem ciszę i spokój - w firmowych Astrach (szczególnie H) przy prędkościach autostradowych robiło się po prostu głośno. Wiem, że Vectra stoi o klasę wyżej niż Astry więc teoretycznie powinno być dużo lepiej. Lubię posłuchać w spokoju muzyki więc jest to dla mnie dość ważny czynnik. Jak wypada na tym tle Vectra?
×
×
  • Create New...