Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

glaniu

Forumowicz
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O glaniu

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1996.04.01

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C Z19DTH Automat

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Sprawdziłem dzisiaj błędy i pojawił się P1125 związany z tego co wyczytałem z przepustnicą i ktoś mi pisał jakiś czas temu, że miał podobne objawy do mnie tyle, że przy skrzyni manualnej czy może to być to? To czy auto jest na P, N czy na D, R ma wpływ na przepustnicę?
  2. Witam, mam następujący problem w mojej Viki z silnikiem Z19DTH i skrzynią AF40 na N i P wszystko jest ok natomiast gdy zmienię bieg na D lub R silnik zaczyna się dławić, obroty spadają do +/- 500 i pojawiają się całkiem mocne drgania całego samochodu gdy wrócę na N lub P wszystko wraca do normy. Wiem, że nie jest to najdokładniejszy opis itd., ale może ktoś spotkał się z podobnymi objawami i coś wie. Sprawa jest przesądzona i na bank jest to skrzynia czy problem może leżeć gdzie indziej?
  3. Witam. Mam Vectre z silnikiem 1.9 CDTI 150KM z automatyczną skrzynią, wczoraj wracając do domu na światłach zgasł mi silnik, ale odpalił bez problemu na szczęście było to pod samym domem, więc dałem radę dojechać, ale jak tylko puszczałem gaz to silnik się dławił i gasł, dzisiaj już nie gaśnie, ale nadal na drive i wstecznym obroty spadają do ok. 500 i spod maski wydobywa się nieciekawy dźwięk, natomiast na park lub neutral problem nie występuje obroty wracają na 850-900 i silnik pracuje jak powinien. Wstawiam filmik na którym chciałem chociaż trochę przybliżyć problem. Wiecie może co to może być? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  4. Szczerze mówiąc nigdy na rozgrzanym silniku nie sprawdzałem jaki jest poziom płynu ze względu na wymowny napis na korku "Achtung!" i ostrzeżenie o nie odkręcaniu korka na rozgrzanym silniku, sprawdzałem tylko na zimnym i wtedy zawsze jest do zgrzewu zbiornika.
  5. No i na zimnym silniku jest tak jak napisałeś, że być powinno. Tylko dlaczego w takim razie po nagrzaniu silnika i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów pojawia się informacja żeby dolać płynu?
  6. Mam na myśli to, że nie wiem czy żeberka to odpowiednie określenie, ale powinieneś się domyślić co mam na myśli są powyginane cała chłodnica też wygląda jakby ktoś miał spotkanie z np. jakimś zwierzakiem. Jak znajdę chwilę żeby dzisiaj zejść do garażu to zrobię jej zdjęcie i wstawię tutaj. Jak wcześniej pisałem na mechanice się nie znam za bardzo właściwie moja wiedza jest bliska zeru. Auto nagrzewa się około 10 minut wtedy wskazówka pokazuje mniej więcej 82-87 stopni w instrukcji przeczytałem, że powinna znajdować się po środku wskaźnika jednak nigdy do tego pola nie dotarła, póki co najdłuższa trasa to około 60km z czego jakieś 40km to autostrada reszta w mieście po takiej podróży temperatura na wskaźniku wynosi mniej więcej 85 stopni. Kilka razy po około 50km zapala mi się kontrolka płynu chłodniczego jednak kiedy zgaszę auto dam mu ostygnąć i sprawdzam poziom to płynu jest tyle ile być powinno odpalam ponownie auto kontrolka się nie pojawia przez pierwsze kilkadziesiąt kilometrów i nagle w trakcie jazdy potrafi się zapalić lecz też nie za każdym razem. Może to wina jakiegoś czujnika płynu i tak naprawdę z samym chłodzeniem wszystko jest w porządku tylko szwankuje coś z elektroniką naprawdę nie wiem co może być tego przyczyną. Od długiego weekendu nie korzystałem z samochodu i w przyszłym tygodniu zamierzam udać się do warsztatu, ale sam już nie wiem co może być nie tak, tak jak wspomniałeś chcę uniknąć niepotrzebnej wymiany, ale jednak ta kontrolka nieco mnie martwi.
  7. Witam, jestem nowym użytkownikiem forum i nowym użytkownikiem Vectry C 1.9CDTI kod silnika Z19DTH ze skrzynią automatyczną i mam do was swoje pierwsze pytanie. Jedno jest pewne sama chłodnica na pewno musi zostać wymieniona i tutaj rodzi się moje pytanie jako, że jestem póki co mało kumaty w mechanice itd. chciałbym wiedzieć co jeszcze wypadałoby wymienić razem z chłodnicą aby wszystko było tak jak trzeba, a sam problem leży w tym, że ubywa w całkiem szybkim tempie płynu chłodniczego co mnie trochę dziwi, bo pod autem wycieków nie zauważyłem, sama chłodnica jest już mocno wyeksploatowana, skoro ubywa płynu to myślę, że przewody układu chłodzenia też dobrze będzie wymienić razem z tym już nie będę oszczędzał i wymienię zbiornik wyrównawczy. Od poprzedniego właściciela usłyszałem, że razem z chłodnicą wody trzeba lub wypada wymienić chłodnicę klimatyzacji i na to też finansowo jestem gotowy tylko ktoś kto się zna niech mi powie czy faktycznie warto to przy okazji zrobić. Czy coś jeszcze mam dodać do "listy zakupów" np. termostat itd. czy może coś odjąć? Przy okazji chciałbym się dowiedzieć czy ktoś się orientuje ile mnie wyniesie robocizna za taką wymianę w Warszawie gdzie pewnie cenny są trochę bardziej wygórowane. Pozdrawiam serdecznie i z góry bardzo przepraszam jeżeli coś napisałem nie w tym dziale itd. wydaje mi się, że jednak dobrze trafiłem.
×