Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

polit

Forumowicz
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About polit

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra c 2.2dti

Recent Profile Visitors

357 profile views
  1. Odbezpiecz linki, pod maska recznie wrzuc kazdy bieg po kolei ustaw luz potem sobie gałkę na srodku ustaw i zabezpiecz linki. Ja zawsze tak robię. Opór przy wbijaniu generalnie oplowskie skrzynie to dziadostwo, jak by synchronizacja w nich nie istniała...
  2. Lałem to kiedys ale do silnika i szczerze mówiąc nie spodziewałem sie takich efektów. Wyrazna poprawa kultury pracy i naprawde znaczne odczuwalne wyciszenie. I takie sa odczucia moich kilku znajomych również, wiec moze do skrzyni tez dziala.
  3. Masz na mysli uszkodzenie ze nie wysprzegla do końca? A co sądzisz o takim problemie ale przy nowym zestawie? Tzn nowe sprzęgło tj. dwumas docisk tarcz plus oryginał wysprzeglik FTE oczywiscie wszystko odpowietrzone.
  4. W jakim celu rozkręcać ma tunel? Wystarczy wyjac ramke mieszka, mieszek i popielniczke i bez zadnego problemu otworzy zabezpieczenia linek.
  5. I jak poradziła sobie z problemem? Mi kostka wpadła gdzieś do środka deski i nie wiem gdzie jej teraz szukać.... ktoś jakiś pomysł?
  6. Koledzy pacjent vc 2.2dni kierownicą z wykrzyknikiem wszystko działa tylko jak chce gwałtownie skręcić to w tym momencie jak by zanikalo wspomaganie. Martwi i dziwi mnie również to ze jak podepne opcom wchodzę w układ elektrohydrauliczny tam jest błąd sygnał z czujnika kata skrętu poza skałą lub przerwany obwód. To akurat proste wiadomo gdzie szukać czujnik 100 procent ok więc coś z przewodem ale pytanie brzmi czemu wchodząc w panel pompy wspomagania wyskakuje nr części 0 czy to oznacza że ona w ogóle nie jest zaprogramowana?
  7. witam kolego poradnik naprawde mega. Super przedstawione i bardzo przydatne. Jest jakaś szansa na dostęp do aktualizacjii? pozdrawiam

×
×
  • Create New...
UP