Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kermit91

Forumowicz
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O kermit91

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C sedan z18xe
  1. kermit91

    cisnienie sprezania z18xe

    Podłączę się bo mam taki sam silnik. Ponieważ będę chciał założyć instalacje lpg zmierzyłem z ciekawości ciśnienie sprężania i wyszło 1- 17.0 , 2- 17.1, 3- 17.0 4- 17.1 Vectra ma na liczniku 200tys, opcom w sterowniku silnika pokazuje 290tys - auto od handlarza, czy te ciśnienia nie są wręcz za duże?
  2. kermit91

    Wibracje przy skręcie w prawo

    Dzięki za odpowiedzi. Szarpać za półoś jak auto stoi na kołach, czy nie ma różnicy jeśli jest podniesione? Jeszcze zapomniałem napisać że te wibracje są bardziej odczuwalne jak auto się trochę rozgrzeje. Co z tyłu mogłoby jeszcze powodować wibracje podwozia oprócz kół? Nie wiem w jakim stanie są tuleje, luzów raczej nie ma i nic nie stuka, amortyzatory wymieniałem a ostatnio przy wymianie opon wyszła pęknięta sprężyna z lewej strony i na dniach wymienię sprężyny ale moim zdaniem wibracje bedą pochodzić z przodu tylko że na kierownicy nic nie czuć. Opony mam nowe, ustawiona zbieżność, na zimówkach było to samo. Tak na marginesie polecam opony które teraz kupiłem - Vredestein Sortrac 5, na poprzednich letnich Michelin i zimówkach Dębicy koła biły powyżej 120kmh już myślałem że felgi będą krzywe a te Vredesteiny wyważyły się bez problemu i nic nawet nie drgnie na autostradzie i są cichutkie.
  3. Witam, nie doszukałem się podobnego problemu, mam nadzieję że uzyskam tu pomoc. Auto to Vectra C 1.8 122km Podczas jazdy odczuwalne są wibracje podwozia, jakby podłogi, czuć to najbardziej na pedałach oraz słychać takie niejednostajne buczenie połączone z drganiami i jakby głośniejszy wydech, co ciekawe przy prędkościach ok 40-60kmh i na prawych zakrętach oraz delikatnie na wprost, nie przenosi się to na kierownicę. Najgorsze jest to że nie dzieje się to cały czas tylko np na jednym łuku wibruje, na następnym już nie, na jeszcze następnym wibruje tak że aż plastiki słychać itp. Wciśnięcie sprzęgła niczego nie zmienia, wibracje gdy już się pojawią nasilają się wraz z pogłębianiem zakrętu. Mam wymienione kompletne drążki kierownicze, tylne tuleje w przednich wahaczach, sworznie niby są dobre, niby nic nie stuka. Normalnie typowałbym lewe łożysko koła, z tym że u mnie nic nie wyje, luzu na żadnym kole nie wyczułem i np przy 120kmh jest cicho również przy zmianie pasa więc łożysko raczej odrzucam. Nie wiem jak sprawdzić przeguby i poduszki silnika raczej tutaj widziałbym winowajcę tych wibracji tylko że nie mam pomysłu jak się za to zabrać.
×