Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kocur_212

Forumowicz
  • Ilość treści

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

kocur_212 wygrał w ostatnim dniu 12 Czerwiec 2017

kocur_212 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

1 Neutral

O kocur_212

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    opel signum 2.0t 2004r.

Kontakt

  • Telefon
    508017740

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Panowie z Sabix Lublin robili mi 1,5 roku temu przegląd rozrządu zdejmowali pokrywę pompy oleju i wymieniali simering i musieli odkręcić jedną śrubę pompy od strony pompy oleju. Ta śruba akurat jest najsłabiej dokręcona (taka długa) średnią grzechotką praktycznie bez użycia siły dokręcałem. Mam zamiar wziąć dynamometr i wszystkie dokręcić 25 Nm. Zobaczę czy coś to pomoże, bo wyciek jest niewielki.
  2. Witam, Czy próbował ktoś może dokręcić cieknącą pompę? U mnie ewidentnie cieknie pomiędzy pompą a głowicą u dołu. Mam zamiar dokręcić dynamometrem 25 Nm.
  3. Dziwna sprawa bo kupiłem niby z 1.8t ale goście na szrocie mieli niezły bałagan i nie jestem do końca pewny bo moja wygląda identycznie jak z aero 2.0 T 210 koni 6 biegów. Czy może ilość frezów się nie zgadzać?
  4. Dzięki wielkie. Jeszcze jedno pytanie do Ciebie DamianSig. Czy w takim rasie z saaba 1.8t ten sam silnik co u nas będą pasować do Siga?
  5. Witam, Podepnę się pod temat, Panowie orientuje się ktoś czy półoś prawa z 3.0 CDTI automat będzie pasowała do skrzyni F-40?
  6. Witam, na oko nigdy nie ustawisz 19,5 mm ale możesz zrobić jak kiedyś kolega vylye z forum pisał: Toczysz 4 jednakowe tulejki o wysokości 19,5 mm, średnicy 12mm z wywierconym w środku otworem na 7mm Do tego kupujesz stalową płytkę z nierdzewki o grubości 4mm i wymiarach mniej więcej 28cm na 7cm tak abyś wszystko mógł przykryć- czyli oba wałki na półpanewkach i podwójne krzywki. Przymierzasz płytkę na półpanewkach na osi środkowej zaznaczasz 4 otwory odpowiadające z rozstawem mocowania półpanewek, nawiercasz 4 otwory, następnie luzujesz wałki, kładziesz tulejki w miejsce półpanewek, przykrywasz to nawierconą wcześniej płytką i i skręcasz śrubami mocującymi półpanewki oczywiście nie za mocno aby nie zerwać gwintu, następnie dociskasz wałki krzywkami do płytki, kontrolujesz wał na gzp i zakręcasz wałki na zębatkach. Możesz jeszcze zrobić cykl obrotu wałem i ponownie skontrolować ustawienie i gotowe. Ja potrzebowałem pomocy drugiej osoby bo samemu ciężko ale tym sposobem masz poprawnie ustawiony rozrząd bez blokad. Koszt materiału to około 30 zł
  7. Dzięki zajmę się tym jak tylko dotrą do mnie oryginalne blokady bo na tych zamiennikach nie da się poprawnie ustawić. Ustawiłem tak na znaki markerem i podciśnienie oscyluje w granicach 32-33 Kpa.
  8. Napisałem na priv żeby nie zaśmiecać
  9. Aha rozumiem. Nie mam pojęcia dlaczego skrócenie jeszcze bardziej odległości na krzywkach wałków poprawia pracę silnika w stosunku do zielonych blokad.
  10. Nie mam pojęcia dlaczego skrócenie jeszcze bardziej odległości na krzywkach wałków poprawia pracę silnika w stosunku do zielonych blokad. Czy może tak być przez to, że któryś z wałków przeskoczył.
  11. Chodzi mi o to, że kolega wcześniej w tym temacie pisał o tym że przeskoczył mu wałek wydechowy i było to bardzo trudne do zdiagnozowania a silnik chodził nierówno, dlatego pytam jak to zdjagnozować lub jak sprawdzić czy jest u mnie poprawnie.
  12. Kompresję sprawdzałem przy okazji wymiany świec. tzn nie ja tylko kolega mechanik. Kompresja ok 14 na każdym
  13. Ja rozumiem tylko co w sytuacji gdyby któryś z wałków się przestawił np o jeden ząb jak to sprawdzić i jak zdiagnozować, bo ktoś ewidentnie grzebał u mnie w rozrządzie. Auto mam sprowadzone ze Szwajcarii 158 000 najechane. Ale na pokrywie rozrządu były czerwone plomby
×
×
  • Utwórz nowe...