Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kocur_212

Forumowicz
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

kocur_212 wygrał w ostatnim dniu 12 Czerwiec 2017

kocur_212 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

1 Neutral

O kocur_212

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    opel signum 2.0t 2004r.

Kontakt

  • Telefon
    508017740

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. kocur_212

    półosie lewa prawa z20net

    Dziwna sprawa bo kupiłem niby z 1.8t ale goście na szrocie mieli niezły bałagan i nie jestem do końca pewny bo moja wygląda identycznie jak z aero 2.0 T 210 koni 6 biegów. Czy może ilość frezów się nie zgadzać?
  2. kocur_212

    półosie lewa prawa z20net

    Dzięki wielkie. Jeszcze jedno pytanie do Ciebie DamianSig. Czy w takim rasie z saaba 1.8t ten sam silnik co u nas będą pasować do Siga?
  3. kocur_212

    półosie lewa prawa z20net

    Witam, Podepnę się pod temat, Panowie orientuje się ktoś czy półoś prawa z 3.0 CDTI automat będzie pasowała do skrzyni F-40?
  4. Witam, na oko nigdy nie ustawisz 19,5 mm ale możesz zrobić jak kiedyś kolega vylye z forum pisał: Toczysz 4 jednakowe tulejki o wysokości 19,5 mm, średnicy 12mm z wywierconym w środku otworem na 7mm Do tego kupujesz stalową płytkę z nierdzewki o grubości 4mm i wymiarach mniej więcej 28cm na 7cm tak abyś wszystko mógł przykryć- czyli oba wałki na półpanewkach i podwójne krzywki. Przymierzasz płytkę na półpanewkach na osi środkowej zaznaczasz 4 otwory odpowiadające z rozstawem mocowania półpanewek, nawiercasz 4 otwory, następnie luzujesz wałki, kładziesz tulejki w miejsce półpanewek, przykrywasz to nawierconą wcześniej płytką i i skręcasz śrubami mocującymi półpanewki oczywiście nie za mocno aby nie zerwać gwintu, następnie dociskasz wałki krzywkami do płytki, kontrolujesz wał na gzp i zakręcasz wałki na zębatkach. Możesz jeszcze zrobić cykl obrotu wałem i ponownie skontrolować ustawienie i gotowe. Ja potrzebowałem pomocy drugiej osoby bo samemu ciężko ale tym sposobem masz poprawnie ustawiony rozrząd bez blokad. Koszt materiału to około 30 zł
  5. kocur_212

    Rozrzad w Z20NET

    Dzięki zajmę się tym jak tylko dotrą do mnie oryginalne blokady bo na tych zamiennikach nie da się poprawnie ustawić. Ustawiłem tak na znaki markerem i podciśnienie oscyluje w granicach 32-33 Kpa.
  6. kocur_212

    Rozrzad w Z20NET

    Napisałem na priv żeby nie zaśmiecać
  7. kocur_212

    Rozrzad w Z20NET

    Aha rozumiem. Nie mam pojęcia dlaczego skrócenie jeszcze bardziej odległości na krzywkach wałków poprawia pracę silnika w stosunku do zielonych blokad.
  8. kocur_212

    Rozrzad w Z20NET

    Nie mam pojęcia dlaczego skrócenie jeszcze bardziej odległości na krzywkach wałków poprawia pracę silnika w stosunku do zielonych blokad. Czy może tak być przez to, że któryś z wałków przeskoczył.
  9. kocur_212

    Rozrzad w Z20NET

    Chodzi mi o to, że kolega wcześniej w tym temacie pisał o tym że przeskoczył mu wałek wydechowy i było to bardzo trudne do zdiagnozowania a silnik chodził nierówno, dlatego pytam jak to zdjagnozować lub jak sprawdzić czy jest u mnie poprawnie.
  10. kocur_212

    Rozrzad w Z20NET

    Kompresję sprawdzałem przy okazji wymiany świec. tzn nie ja tylko kolega mechanik. Kompresja ok 14 na każdym
  11. kocur_212

    Rozrzad w Z20NET

    Ja rozumiem tylko co w sytuacji gdyby któryś z wałków się przestawił np o jeden ząb jak to sprawdzić i jak zdiagnozować, bo ktoś ewidentnie grzebał u mnie w rozrządzie. Auto mam sprowadzone ze Szwajcarii 158 000 najechane. Ale na pokrywie rozrządu były czerwone plomby
  12. kocur_212

    Rozrzad w Z20NET

    Tak dokładnie
  13. kocur_212

    Rozrzad w Z20NET

    Zanim doszedłem do rozrządu to wymieniłem: Przepływkę- ori oba elektrozaworki na przepustnicy i turbinie- ori zawór bocznikowy turbiny- ori z aso volvo świece ngk dedykowane podmnieniałem cewki w sabixie w lublinie olej i wszystkie filtry czyściłem miskę olejowa- chociaż była czysta przepustnice czyściłem wyminiłem zaworki a pompie vacum ori wymieniłem zaworki pod przepustnicą jednokierunkowe na ori z audi kupiłem uzywany evap na podmiane
  14. kocur_212

    Rozrzad w Z20NET

    Zielone ori z sabixa z lublina. Robiłem tak. Naprawdę się przyłożyłem robiłem to z kuzynem, on pilnował znaków na wale a ja ustawiałem górę. Mam pytanie czy jest to możliwe aby ktoś przede mną przestawił wałki na odkręconych kołach zębatych względem wału?
  15. kocur_212

    Rozrzad w Z20NET

    Witam, Panowie proszę o pomoc, ustawiłem rozrząd na zielonych blokadach zgodnie z zaleceniami i silnik chodzi bardzo nierówno, błąd-wypadanie zapłonu na różnych cylindrach. Blokady są dobre do ustawiania też się przyłożyłem więc wszystko zrobiłem zgodnie z zaleceniami. Zanim zacząłem się brać za ustawianie zrobiłem markerem znaki na wałkach i półpanewkach i okazało się że są jeszcze bardziej spięte do siebie. Silnik oczywiście nie chodzi równo poszarpuje chwilami. Niewykluczone, że ktoś przede mną grzebał w rozrządzie. Macie jakieś pomysły?
×