Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Cursor

Forumowicz
  • Ilość treści

    101
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O Cursor

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Skąd
    Racibórz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Kadett E
  1. Obrotomierz, a nie obrotościomierz A co do podłączenia to impulsy bierzesz z zielonego przewodu przy cewce, a jeśli masz DIS, to zielonego przewodu szukaj w małych kostkach przy ECU. A co impulsatora to jest on Ci potrzebny do poprawnej pracy silnika. W innym wypadku silnik może gasnąć jak wrzucisz luz podczas toczenia się. Pewnym wyjściem jest założenie impulsatora z kadetta czy corsy(zwykły z jednopunktu z wyprowadzeniem na linkę), albo druciarstwo takie jak zrobiłem u kumpla. W liczniku z obrotomierzem nie masz tarczy do impulsatora, musisz ją przełożyć ze starego licznika, a najlepiej przełożyć cały prędkościomierz, tyle, że tarcze musisz użyć z wersji z obrotomierzem, bo ta stara nie pasuje. Brzmi to może ciężko, ale tak na prawdę jest to banalne do przełożenia. Ścieżki do impulsatora u kumpla podłączyłem bezpośrednio pod konkretne przewody w kostce.
  2. Przy podłączonej centralce zwierasz brązowy z brązowo-czerwonym a później z brązowo-białym. Jeśli siłowniki zaczną działać, to winowajcą jest siłownik w drzwiach kierowcy.
  3. No tak, na allegro nie ma to pewnie nie ma wcale. Ciężko sprawdzić w katalogu Bilstein'a online albo zapytać u importera firmy zerkopol. B2 to olejowe, B4 to gazowo-olejowe, B6 w górę, to sportowe amory.
  4. Popatrz sobie na sportowe zawieszenia z "over-coil". W zbiorniczku masz olej, a nie gaz. Więc jak już to masz amory gazowo-olejowe. Sam gaz się nie nadaje
  5. Nie ma amortyzatorów gazowych. Są albo olejowe, albo gazowo-olejowe. Te drugie często nazywane są gazowymi, ale to nadal są gazowo-olejowe.
  6. Dobrze wiedzieć. Zawsze można od razu założyć F20 i cieszyć się z krótszych przełożeń
  7. Gdzie pytałeś? W Wodzisławiu jest świetny tapicer. Robi głównie na skórach wycofanych już oferty(skóry te stosowane w bentleyach, porsche rolls'ach itp), przez co są tańsze, a niczym nie odbiegają od obecnie oferowanych. W skaj nie ma sensu się pchać. Jak już to EKO skóra. A jak zamierzasz jeszcze długo jeździć vectrą, to zrób to w skórze i będziesz mieć spokój. Materiał stosowany w domu, z reguły nie wytrzymuje dłużej jak rok czasu w aucie.
  8. Cała podłoga z tyłu jest inna. Bagażnik jest płytszy, bo pod kołem zapasowym jest bak(w zwykłych jest nad belką). Moim zdaniem gra nie warta świeczki, lepiej kupić 2000, v6 lub 4x4 jakąś(np. c20ne) i masz wtedy od razu wahacze wleczone z tyłu.
  9. Na śruby, zamach z c20xe pasuje. Garnek ma 9kg, a płaskie 6kg. Jedno i drugie mocowane jest do wału na 8 śrub. Rozwiązanie te stosują Ci co swapują v6 do innych opli(wtedy skrzynia F16 i F20 pasuje). Z tego co wiem to koło z v6 waży 12 albo 14kg.
  10. Dokładniej mówiąc, nie tyle żarówki co bańki. Tłuszcz, który pozostawisz skraca życie żarówki.
  11. 1. Do wymiany termostat jak koledzy wyżej napisali 2. Najlepiej wymienić wkładkę stacyjki 3. Możliwe, że wymiana oleju poprawiłaby sytuację 4. Jedź na stację diagnostyczną i niech sprawdzą Ci to na stacji, albo końcówki drążków masz do wymiany(powinny się tłuc w tym momencie) albo maglownica ma luzy 5. To w sumie nic nowego, to kwestia klocków. Doraźnie możesz smarem miedzianym posmarować tył klocków.
  12. Ja nie twierdzę, że jest to zły wynik, ale montując górę mamy: - sprężanie co najmniej takie jak w seh'u jak nie większe - ostrzejszy wałek - dolot identyczny jak Irmscher do c20ne, to na kolektorze z 18E wzorował się irmscher robiąc swoje kolektory do 2.0 8V i do 13S(był taki silnik jak 13E w corsie A), jak ktoś chętny to postaram się wrzucić foty(muszę je tylko od kumpla wziąć) A więc realna jest większa moc, tyle, że podstawa to zdrowy dół. Kolejna sprawa, to ECU z 20seh. Wersję pod m1.5 ciężko dostać, ale starszy m4.1 już nie, a wiązka poprawi nam górę przy okazji.
  13. Nie ma amorów gazowych. Są albo amory olejowe, albo olejowo-gazowe, potocznie nazywane gazowymi
  14. Ciekawa teoria, ale za mało szczegółów, żeby była prawdziwa. Na dowód dodam, że góra z 20seh(poza wałkiem jest praktycznie taka sama jak w c20ne) pasuje bez problemu na dół z c18nz. Tobie zapewne chodziło o c14nz i c16nz. W tym momencie masz rację, wynika to z różnych rodzai bloków(small- i big-block). Góra z 18E bez problemu pasuje na dół z c20ne. Moim zdaniem jest szansa na większą moc niż seryjny seh(czyli 129KM), ale warunkiem jest zdrowy dół z c20ne. Wiązka z seh'a(inne ECU i nieco wiązka inna z racji braku lambdy) też pewnie by tu pomogła w tym przypadku. Na KTK kiedyś ktoś pisał, że osiągnął 142KM na takim połączeniu(góra z 18E, dół z c20ne i wiązka z 20seh). Nie przypominam sobie, żeby wrzucił wykres z hamowni, więc taką informację należy traktować z przymrużeniem oka.
  15. Na pewno nowe osłony na tłoczysko warto kupić. Przy okazji warto obejrzeć górne poduszki i jeśli pamiętają czasy produkcji auta, to warto je wymienić razem z łożyskami(mam na myśli przednią oś)
×
×
  • Utwórz nowe...