Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

JakubLDZ

Forumowicz
  • Content Count

    123
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About JakubLDZ

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Birmingham

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    INS 2.0 , E60 530

Kontakt

  • GG
    1944162

Recent Profile Visitors

539 profile views
  1. tak, z kolektora ssącego. Obudowa EGR jest zdecydowanie w innym miejscu i jest szczelna
  2. Hej! Być może ktoś z Was, kto walczył z kolektorem będzie widział, czy w Insigni 2.0CDTI wykonalny jest demontaż kolektora bez pompy wtryskowej? Moje obiekcje budzi widoczna na zdjęciu śruba, którą idealnie przesłania pompa wtryskowa - a wolałbym nie ruszać rozrządu. Zaczął mi się zbierać na kolektorze płyn i chciałbym doprowadzić to do ładu, a przy okazji jak będę miał kolektor na wierzchu to go trochę poczyścić.
  3. Witajcie, Pacjent: Insignia 2.0CDTI 2010 rok, auto od nowości , serwisowane w ASO. Kika dni temu byłem na wymianie rozrządu i ASO zasygnalizowało że cytuję "cieknie kolektor". Przypatrzyłem się i faktycznie pod kolektorem ssącym są ślady wyschniętego płynu z chłodnicy. Czy można wyjąć kolektor bez demontażu pompy wtryskowej? Wolałbym nie ruszać rozrządu. Czy moglibyście podrzucić manual? Moje obiekcje budzi widoczna śruba, którą przysłania pompa wtryskowa: A tak wygląda wyciek: Auto ma skrzynie F40 i doświadczyłem szeroko opisywanego problemu z ciężka zmianą biegów z 1 na 2 oraz z 2 na 3. Wcześniej miałem tą samą skrzynię w vectrze, która miała 3x większy przebieg i działała bez najmniejszych problemów. Na wszelki wypadek wymieniłem olej, choć ten który spuściłem wyglądał jak nowy - idealni przejrzysty czerwony kolor , bez jakichkolwiek opiłków. Zleciało 1.8L a zalałem 2.2L polecanego fuchsa. Pojeździłem trochę i nie zauważyłem żadnych zmian (ani na lepsze ani na gorsze). Poczytałem o regulacji linek i wykonałem to wg procedury serwisowej. Również bez zmian. Czy macie pomysł jak doprowadzić skrzynię do odpowiedniej kultury pracy? Czy podrzucicie mi ewentualnie kontakt do sensownego mechanika z łodzi, który ogarnąłby wyciek z kolektora i biegi? Pozdrawiam
  4. Ok jutro to zrobię, wytłumacz mi tylko dlaczego w blokach pomiarowych Status czujnika jest Dzień, a jak zakryję go ręką to wskakuje na Noc?
  5. żarówka zapalniczki jest sprawna, wolałbym żebyś ustosunkował się do problemu włącznika AUTO, prosiłeś o błędy - wkleiłem
  6. Hej, Przeleciałem wszystkie moduły , mam trzy błędy: UEC - brak halogenów ( czy można wyłączyć informację spalonej żarówki bez wykodowywania halogenów Techem? ) REC - spalona żarówka rejestracji i błąd poniżej w BCM:
  7. oczywiście, we wszystkich modułach aktywowany jest czujnik deszczu i światła
  8. napiszesz w takim razie czego nie aktywowałem?
  9. dołożyłem włacznik auto + czujnik bo kupiłem szybę z uchwytem, czujnik deszczu działa be zarzutu , w blokach pomiarowych opcoma pokazuje się dzień lub noc , wieć wydaje się być wszystko ok , pomimo tego pozycja auta załącza światła na stałe bez względu na czujnik oświetlenia
  10. Podepnę się pod temat. Mam zgoła odwrotny kłopot. Po ustawieniu w pozycję auto , włączają się światła mijania, pozycje przód + tył , podświetlenie tablicy , deski rozdzielczej, a ekran przestawia się w tryb nocny Sprawdziłem i w blokach pomiarowych komunikacja z czujnikiem deszczu i świateł jest ok, w dodatku status czujnika oświetlenia to Day. Czy macie pomysł jak to ugryźć?
  11. JakubLDZ

    CB Radio w Vectrze C

    Hej\\\\\ Za półeczką jest UWA , wyjmij z sanek, wrzuć UWA piętro wyżej, a sanki zdemontuj. Wtedy włożysz długie radio bez problem
  12. pisząc o szpecącym wyglądzie masz na myśli samo radio czy kwestię dopasowania ramki, może coś takiego rozwiązałoby Twój problem
  13. JakubLDZ

    CB Radio w Vectrze C

    Nikt się nie obraża, po prostu robimy zbędny śmietnik
  14. JakubLDZ

    CB Radio w Vectrze C

    No cóż, nie każdy używa jak widać wyobraźni, myślę że na tym możemy skończyć przeżywanie montażu radia w moim aucie.
×
×
  • Create New...