Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pewien.koles

Forumowicz
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About pewien.koles

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra b

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Potrzebuję kod do zmieniarki PHILIPS CDC3 W1G. No.:09192429 BS020026003085 22DC075/78 Da radę coś z tym zrobić?
  2. Witam. Mam problem z odpaleniem mojej vb 2.0 16v 1999r + lpg. Problem pierwszy raz pojawił się ok miesiąc temu gdy nie chciała odpalić, dopiero po kilkunastu próbach odpaliła, tego samego dnia niestety miałem ten sam problem i odpaliłem na samym gazie, dzisiaj postanowiłem zabrać się za naprawę. Podejrzewałem pompę paliwa bo dość często zdarzało mi się jechać na rezerwie poza tym nie było słychać jak przy odpaleniu zapłonu włącza się (typowe syczenie) więc jak pomyślałem tak też zrobiłem, pompa wymieniona (razem z filtrem) i oczywiście dolałem trochę benzynki i łącznie mam jakieś 20 parę litrów. Niestety pech chcial że padł mi akumulator, zadzwoniłem gdzie trzeba i próbowałem odpalic go na kable. Nic mi to nie dało, jak nie odpalał tak nie odpala. Próbowałem może z 20 razu kręcić i nic mi to nie dało poza tym, że może z 2 razu ruszyła się wskazówka od obrotów, przy prawie każdej innej próbie stała na "0" . Dziwi mnie to bo ok 2 msc temu wymieniałem uszczelkę głowicy, kable zapłonowe, świece, termostat, korek zbiornika wyrównawczego, płyn chłodzący i olej(nie licząc pierdół w postaci żarówek itp.),a i jakieś 3-4 msc temu wymieniłem sprzęgło na nowiutkie. Wszystko działało ładnei aż do teraz, macie jakiś pomysł co może być nie tak? Rozumiem, że w każdym aucie coś może się momentalnie uszkodzić ale teraz problemem jest zdiagnozowanie usterki bo szczerze wierzyłem, że to właśnie pompa. Proszę o pomoc i z góry dzięki.
  3. No niestety, postaraj się zrobić to tak jakbyś tłumaczył kobiecie czym jest spalony, powinienem zrozumieć
  4. Kolego drogi nie mam pojęcia o czym właśnie napisałeś (powinienem napisać to na samym początku), jestem całkiem zielony w temacie motoryzacji bo dopiero co zaczynam w nim siedzieć więc proszę o jak najprostsze wyjaśnienie tego co właśnie napisałeś
  5. Witam. Mam problem z moją Vectrą b 2.0 benzyna. Otóż Od jakiegoś czasu mam problem z jej odpaleniem. Jeszcze jakiś tydzień temu gdy pierwszy raz miałem taki problem (niestety dość daleko od domu) elektryka działała (nowy aku), rozrusznik napier..., a obroty wskakiwały ale auto nie chciało "zaskoczyć" tj. odpalić, po kilku próbach w końcu się udało lecz przy kolejnych tego typu sytuacjach odpalenie jej na benzynie było to niemożliwe. Musiałem odpalać ją na gazie przez wduszenie przycisku gazu. Teraz niestety sytuacja trochę się pokomplikowała i odpalenie jej na gazie jest niemożliwe przez jego brak (tak, powinienem go trochę "dolać") za to na benzynie wgl nic nie da rady nic zrobić. Wszystko wygląda tak jak w poprzednich sytuacjach lecz tym razem od kilku dni wskazówka od obrotów stoi na 0 i chyba nie ma zamiaru się stamtąd ruszyć. Benzynę mam bo leciałem parę razy z kanistrem przez całe miasto na stację i z powrotem więc jej brak odrzucam. Wg mnie pompa jest uszkodzona ponieważ przez jakiś czas jeździłem na rezerwie (na gazie ale auto odpalałem na rezerwie). Postanowiłem trochę pokombinować i sprawdzić bezpieczniki lecz ku mojemu zdziwieniu bezpiecznika od pompy nie ma wgl. http://www.vectra-unlimited.pl/jpg/porady/bezpieczniki.html Zgodnie z tą rozpiską sprawdziłem bezpiecznik nr 19 w kabinie nad nogami kierowcy i rzeczywiście go brakowało lecz co dziwne nie można go tam nawet włożyć ponieważ nie ma tam tych metalowych "chaczyków? ząbków?", no wiecie tego co trzyma bezpiecznik w gnieździe dzięki czemu powinien się tam stabilnie trzymać, a wypada. Jest po prostu otwór w plastiku ale nic poza tym. Kończąc. Problem pojawił się nagle i momentalnie wzrósł do niewyobrażalnych rozmiarów. Proszę o pomoc i z góry pięknie dziękuję :*
  6. Dało radę, wszystko działa, polecam stronę
  7. Witam, wczoraj podczas grzebania w aucie odłączyłem akumulator po czym radio zaczęło prosić o kod. Radio nie było wymieniane odkąd je kupiłem więc nawet nie zauważyłem, że nie mam od niego papierów ani kodu, a na samym radiu nigdzie go nie widzę. Proszę o wygenerowanie kodu bądź jakąkolwiek pomoc w jego odblokowaniu. Dane z radia: Philips car400 No.: 90 532 62 GM0400V1645506 WA019725 2F30 9022 213 96752 01 003 9725 1645506
×
×
  • Create New...