Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rpcrepcu

Forumowicz
  • Zawartość

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O rpcrepcu

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1995.04.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    ~~Katowice
  • Zainteresowania
    Pływanie, rowery, Vectra !

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 2001r z18xe

Kontakt

  • Skype
    rpcrepcu

Ostatnio na profilu byli

343 wyświetleń profilu
  1. Testowałęm. Teoretycznie uwalona jest opornica na wentylatorze (dlatego pierwszy bieg nie działa) takie moje podejrzenia. Sprawdzałem wentylator z 2.5l benzyny - dokladnie tak samo pracuje jak u mnie - bez pierwszego biegu. Przekaźniki te obok akumulatora pracują na 100% poprawnie. Gdzieś musi być problem miedzy przekaźnikiem a samym wentylatorem (moja teoria). Jeszcze pytanie. Czy wentylator z klimy może coś zmieniać jest jest odłączony ? Tylko teoretycznie pisze, ma połamane łopatki to wyciągnąłem go całkowicie. na testy podłączam tylko kabel.
  2. Witam. Mam kłopot z wentylatorem. Do rzeczy. Po stłuczce wszystko działało okay, jednak chłodnica do wymiany. Chłodnice wymieniłem na zamiennik, zapałem płynem, odpowietrzylem. I taraz zagadka. Podczas jazdy auto rozgrzało mi się do ok 97stopni , już je chciałem gasić gdy nagle wskazówka opadła na 75-80 i stopniowo wzrastała do 87stopni czyt normalna temp pracy. Zastanawiam się czy nie uwalilem czujnika temperatury. Na postoju nie włącza się wentylator -temp nie potrafi przekroczyć 90stopni. Opcom pokazuje ponad 100 , komu wierzyć ? Silnik jest wyraznie cieplejszy iż zawsze. Gumowy wąż idący z silnika do chłodnicy jest gorocy do tego stopnia że po złapaniu go wytrzymamy 2-3 sek. Elektryk powiedział że przekaźniki działają jak należy. Kostkujące wtyczkę działa tylko 2gi bieg wentylatora. Po wyłączeniu przycisku eko, pracują oba wentylatory chyba na 2gim biegu. Wiem że siada mi też ECU. Macie pomysły co może być nie tak ? Elektryk się poddał, mechanik też nie bardzo potrafi coś znaleźć. Poprosiłem go o wymianę wszystkich czujników i termostatu. Szukać gdzieś jeszcze ?
  3. Wentylator sprawdzany na krótko, nie wiem czemu działa tylko na 2gim biegu. 1biegu nie da się wymusić dając prąd prosto z akusa. Jakieś pomysły co do przyczyny ?
  4. Temp na liczniku pokazywała 93-94 stopnie. Po wpięciu komputera było 105 stopni to się wystraszyłem i zgasiłem silnik. Dziś przełożę czujniki ze starej chłodnicy (na bank sprawne) i zobaczę co w trawie piszczy. Wentylator na bank sprawny (podłączałem go na krótko).
  5. Cześć. Nurtuje mnie jedno. W chłodnicy wody silnika 2.5 są 2 dodatkowe rurki + na wentylatorze jest "urządzenie" z 2 wejściami na węże i jednym na wtyczkę dwu pinową. Zastanawia mnie za co to jest odpowiedzialne. Chciałem zamontować wentylator z 2.5 do swojej 1.8 jednak nie włączą się przy 90stopniach + Nie wiem czy uwalone są czujniki temp w chłodnicy (a może nie pasują bo mam je z 2.5?) Czy to kwestia tego dodatkowego obiegu, którego nie posiadam ? Generalnie staram się ulepić coś z części które mam w garażu ;p
  6. rpcrepcu

    Wypięcie wtyczek reflektorów polift

    Lampy zrobione (zaczepy lutowane domowym sposobem), chodnica zrobiona, maskę i zderzak łyknę w kolorze na alledrogo. Idealnie być nie musi, ważne żeby jeździło, a jak przestanie - to się sprawi nową VB w stanie igła. Ps Chyba nie muszę mówić, że wszystko zrobiłem z forum ?:)
  7. rpcrepcu

    Wypięcie wtyczek reflektorów polift

    Właśnie tak myślałem, że to zawleczka, ale nie chciałem na siłę próbować. Mi chodzi o cięcie kosztów i trochę się nauczyć, swoją drogą sprawia mi to przyjemność. Oczywiście są rzeczy za które się nawet nie zabieram jak wyciąganie podłużnicy, lakierowanie itp. Myślę, że z przykręceniem pasa przedniego, zderzaka, nowych lamp sobie poradzę, skoro dałem rade rozmontować i jeszcze chłodnice wymienić z wentylatorami ;P
  8. Siemka. Po drobnym dzwonie w którym ucierpiał zderzak, maska, pas przedni, chłodnice, podłożnica, lampy, postanowiłem brać się za naprawy samemu. Na chwile obecna jest dobrze tylko nie potrafię wypiąć kostni z lamp. Zamieszczam ją na zdjęciu. Jaki jest na nią patent ? Z góry dziękuje za pomoc.
  9. rpcrepcu

    Usterka sterownika ?

    U mnie zwiastowało to wywalony sterownik silnika. Wiązkę miałem całą (raczej są wytrzymałe w tych silnikach). Możesz: - kupić zregenerowany sterownik - 1000zł - oddać do regeneracji - 700-800 zł - kupić używkę - 500-600zł - jeździć aż nie klęknie całkiem
  10. Cześć. Szybkie pytanko czy chłodnica płynu, oraz AC + wentylatory będzie pasować do z18xe ? Dawca to polift 2.0dti
  11. rpcrepcu

    Z18xe sterownik silnika

    Za to uwielbiam te forum. Już bym popłynął 250zl, ale uratowaliście mi 4 litery. Tak się zastanawiam, czy te sterowniki są faktycznie tak drogie ? Używki 600zl+ , po regeneracji 1000+ ? Właśnie nie potrafiłem znaleźć typowo do Vb za mniejsze pieniądze i to dało mi do myślenia
  12. Cześć. Stoję właśnie przed zakupem sterownika silnika do mojej vb. Owy sprzedawca twierdzi że wystarczy go zalogować i będzie działał, jednak wolałbym usłyszeć Wasza opinie na ten temat. Na pierwszy rzut oka wydaje się być prawidłowym sterownikiem, czy aby na pewno ? https://m.olx.pl/oferta/sterownik-silnika-komputer-vectra-c-1-8-16-122-125km-z18xe-CID99-IDohA3A.html?ref[0][path][0]=4997911811&ref[0][params][action]=answer&ref[0][params][id]=4997911811&ref[0][params][my_chat]=1&ref[0][params][utm_source]=serviceletterMessage&ref[0][params][utm_medium]=email&ref[0][params][utm_campaign]=link&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=answer
  13. Opcoma mam, wersja china clon ale jest. Takim magicznym ustrojstwem jest się w stanie zaprogramować ? Jest może na forum jakiś poradnik jak programować sterownik silnika ?(nie potrafię znaleźć) @cichy117Jesteś w stanie oszacować koszt regeneracji ?
  14. Jeszcze nie wszystkie sprawdziłem, ale wyglądają bdb. Jeśli bym się zdecydował na wymianę sterownika w co się wyposażyć ? Klucze itp mam, zastanawiam się bo na alledrogo widziałem wylogowany sterownik po regeneracji + testach za 1300zł. Używkę mogę dostać za 650zł tylko nie wiem jak to z logowaniem itp, no i oczywiście ktoś by mi musiał zaprogramować jeśli dobrze rozumiem. Innymi słowy jak się zabrać za taką operację, puki jeszcze jestem w stanie się przemieszczać tym samochodem.
  15. Dokładnie tak zrobię, jeszcze tylko zastanawiam się jak bardzo trzeba wybebeszyć te okablowanie. Dokładnie mi chodzi, czy rozcinać gumowe otuliny itp. inaczej pisząc, czy mam mieć wszystkie pojedyncze przewody w stanie surowym (tak by można poznać ich kolor itp)
×