Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rpcrepcu

Forumowicz
  • Zawartość

    106
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O rpcrepcu

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1995.04.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    ~~Katowice
  • Zainteresowania
    Pływanie, rowery, Vectra !

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 2001r z18xe

Kontakt

  • Skype
    rpcrepcu

Ostatnio na profilu byli

365 wyświetleń profilu
  1. rpcrepcu

    Czujnik położenia wału P0335

    No i miało być tak pięknie. Wymienione : sterownik silnika petla immo pestka immo czujnik położenia wału korbowego wszystkie czujniki temperatury Do wymiany: sonda lambda (błąd wyskakuje) wtryski (diagnoza na słuch) Dzisiaj auto mi zgasło podczas jazdy nie nie chciało odpalić. Przy próbie migała kontrolka immo (samochodzik z kluczykiem). Na starym sterowniki i immu działo się to samo. Po otwarciu maski słychać "pykanie" z okolic filtra powietrza - rozrządu. Odłączenie akusa na 2sek resetuje i auto pali ładnie i jeździ. Błędów brak. Jakieś pomysły ? Strach gdzieś jechać 😕
  2. rpcrepcu

    Czujnik położenia wału P0335

    Dokładnie tak było. Wymienili mi na nowy oryginał i pali na dotyk. Pozostało mi wymienić Lambde, wtryski i powinno auto wrócić do normy
  3. rpcrepcu

    Czujnik położenia wału P0335

    Byłem w sklepie to uparcie twierdzili że musi dzialac. Na pudełku znalazłem takie nr: 1 x 010110408 OA replacment for Gm 9115115 S107541001Z Nr katalogowy 1238223 Na starym czujniku po za napisem simens i made in xxx(nie czytelne) nic nie znalazłem. Żadnych numerów. Do tego pożyczyli mi używkę wyciągnięta z innego samochodu i samochód pali. Jutro mam odebrać drugi nowy czujnik. Pytanie czy te nr się aby na pewno zgadzają. Na moje oko tak.
  4. rpcrepcu

    Czujnik położenia wału P0335

    Dobra przejrzałem dobrze pudełko. Znaczka simens nie znalazłem a to jakieś Vod i napis replacment (zamiennik) for 9115115, jutro jadę sobie to wyjaśnić. Dziękuję za porady, jeszcze się odezwę czy aby na pewno to była tego wina.
  5. rpcrepcu

    Czujnik położenia wału P0335

    Teraz sprawdziłem, na starym czujniku pali. Tylko kurde mówiłem jasno i wyraźnie że chce nr gm 9115115 wygląda identycznie, jedyne co mi się rzuciło w oczy to napis Czech republic
  6. rpcrepcu

    Czujnik położenia wału P0335

    Wymieniłem czujnik. Auto kręci nie odpala, jakby iskry nie było. Błędów nie daje , jakiś pomysł ?
  7. rpcrepcu

    Czujnik położenia wału P0335

    Czyli bym kupił zły. Znalazłem w Katowicach za 220zł i za chwilę po nie go się wybiorę. Pytanie czy on się znajduje tam gdzie opisałem ?
  8. Cześć. Szybkie pytanko. Staram się namierzyć owy czujnik jednak nie jestem pewny czy go znalazłem. Czy on się znajduje "pod" filtrem oleju ? Innymi słowy czy wchodząc pod samochód mam go na wierzchu, a nad nim na bloku silnika z 10cm wyżej jest filtr oleju ? Silnik oczywiście z18xe. I pytanie czy nowy oryginał może kosztować 185zł ?
  9. rpcrepcu

    Wymiana silnika.

    Jak to bywa przy swapie, Wiązka itd do przełożenia. Podobno da się uwinąć w dzień-dwa. Tylko skoro zadajesz takie pytanie to chyba nie dasz rady sam tego zrobić albo zajmie Ci to strasznie dużo czasu. Do tego jaki masz pomysł na podniesienie 200kg - silnika ? masz gdzie go odłożyć ? Jak się pozbyć ?
  10. Testowałęm. Teoretycznie uwalona jest opornica na wentylatorze (dlatego pierwszy bieg nie działa) takie moje podejrzenia. Sprawdzałem wentylator z 2.5l benzyny - dokladnie tak samo pracuje jak u mnie - bez pierwszego biegu. Przekaźniki te obok akumulatora pracują na 100% poprawnie. Gdzieś musi być problem miedzy przekaźnikiem a samym wentylatorem (moja teoria). Jeszcze pytanie. Czy wentylator z klimy może coś zmieniać jest jest odłączony ? Tylko teoretycznie pisze, ma połamane łopatki to wyciągnąłem go całkowicie. na testy podłączam tylko kabel.
  11. Witam. Mam kłopot z wentylatorem. Do rzeczy. Po stłuczce wszystko działało okay, jednak chłodnica do wymiany. Chłodnice wymieniłem na zamiennik, zapałem płynem, odpowietrzylem. I taraz zagadka. Podczas jazdy auto rozgrzało mi się do ok 97stopni , już je chciałem gasić gdy nagle wskazówka opadła na 75-80 i stopniowo wzrastała do 87stopni czyt normalna temp pracy. Zastanawiam się czy nie uwalilem czujnika temperatury. Na postoju nie włącza się wentylator -temp nie potrafi przekroczyć 90stopni. Opcom pokazuje ponad 100 , komu wierzyć ? Silnik jest wyraznie cieplejszy iż zawsze. Gumowy wąż idący z silnika do chłodnicy jest gorocy do tego stopnia że po złapaniu go wytrzymamy 2-3 sek. Elektryk powiedział że przekaźniki działają jak należy. Kostkujące wtyczkę działa tylko 2gi bieg wentylatora. Po wyłączeniu przycisku eko, pracują oba wentylatory chyba na 2gim biegu. Wiem że siada mi też ECU. Macie pomysły co może być nie tak ? Elektryk się poddał, mechanik też nie bardzo potrafi coś znaleźć. Poprosiłem go o wymianę wszystkich czujników i termostatu. Szukać gdzieś jeszcze ?
  12. Wentylator sprawdzany na krótko, nie wiem czemu działa tylko na 2gim biegu. 1biegu nie da się wymusić dając prąd prosto z akusa. Jakieś pomysły co do przyczyny ?
  13. Temp na liczniku pokazywała 93-94 stopnie. Po wpięciu komputera było 105 stopni to się wystraszyłem i zgasiłem silnik. Dziś przełożę czujniki ze starej chłodnicy (na bank sprawne) i zobaczę co w trawie piszczy. Wentylator na bank sprawny (podłączałem go na krótko).
  14. Cześć. Nurtuje mnie jedno. W chłodnicy wody silnika 2.5 są 2 dodatkowe rurki + na wentylatorze jest "urządzenie" z 2 wejściami na węże i jednym na wtyczkę dwu pinową. Zastanawia mnie za co to jest odpowiedzialne. Chciałem zamontować wentylator z 2.5 do swojej 1.8 jednak nie włączą się przy 90stopniach + Nie wiem czy uwalone są czujniki temp w chłodnicy (a może nie pasują bo mam je z 2.5?) Czy to kwestia tego dodatkowego obiegu, którego nie posiadam ? Generalnie staram się ulepić coś z części które mam w garażu ;p
  15. rpcrepcu

    Wypięcie wtyczek reflektorów polift

    Lampy zrobione (zaczepy lutowane domowym sposobem), chodnica zrobiona, maskę i zderzak łyknę w kolorze na alledrogo. Idealnie być nie musi, ważne żeby jeździło, a jak przestanie - to się sprawi nową VB w stanie igła. Ps Chyba nie muszę mówić, że wszystko zrobiłem z forum ?:)
×