Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

szymozor

Forumowicz
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About szymozor

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    Gd

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra c FL kombi z19dth

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No właśnie kwestia jest taka że Bartek mówi że wymiana uszczelnień może pomoc, ale nie musi. Że jest to w miarę tania możliwość. Takich przypadkow z za duża kompresja to miał 2 sztuki, mój i jakiś inny. I bez rozebrania silnika to wróżenie z fusów, jedynie właśnie na te chwile te uszczelnienia wchodzą w grę. A ja za bardzo nie chce wchodzić w koszta remontu silnika bo jeśli po zdjęciu czapki się okaże że zawory albo coś innego to wtedy bez sensu robota, nie wiem taka pasowa sytuacja trochę. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  2. Samochód jeszcze stoi w turbolpg, po korekcie ponoć jest lepiej, ja jeszcze nie jeździłem, to jest info od mechanika. Po prostu zastanawiam się czy nie zrobić teraz tych uszczelniaczy, i wtedy mieć porównanie czy będzie lepiej, a jak będzie nadal kaszana zbierać na nowy silnik wtedy. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  3. Witam, Niedawno zakupiłem signuma z20net rok 2007, bylo lekkie falowanie obrotów, więc poszedł do warsztatu z Tczewa TurboLpg, i tutaj zaczeły się schody: - rozrząd przestawiony o jakieś 1,5-2cm - kompresja mierzona na zimnym,co dziwne 18,5-19... - brakowało około 0.6 litra oleju Bez zdejmowania głowicy można wróżyć, ale jako że nie chce robić dodatkowych kosztów, bo wiadomo remont się nie opłaca w tym silniku. Padł pomysł że może być problem z gumkami/uszczelkami zaworów, że one puszczają olej i po prostu silnik się uszczelnia. Dlatego taka kompresja. Tutaj można wymienić bez zdejmowania czapki. Wiadomo najlepiej nowy slupek i heja, ale póki co sporo innych wydatków i wyłożyć 6tys łącznie na silnik plus cos tam przy okazji... wolałbym uniknąć. Może ktoś miał coś podobnego, jakieś sugestie.
  4. Wydaje mi się że po prostu wina odlewu, albo jest minimalnie za niska, ale w niczym to nie przeszkadza Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  5. Kupiona z linku wyżej, tak taśma jest na chwilę bo po prostu przy odkręcaniu ta guma się rozleciała Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  6. Właśnie wróciłem z garażu klucz 17, wymiana nastąpiła na pewno jest lepiej niż było, tak jak koledzy piszą, nie chce się do końca naciągnąć uszczelka, ja próbowałem coś tam dać silikonu ale odpuściłem nie chciałem się aż tak bawić. Ogólnie na plus, jak ktoś ma zniszczona na pewno warto. Stara się od razu rozpadła przy zdejmowaniu Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  7. Zakupiona, czekamy na dostawę, stara juz dogorywa
  8. Ja miałem podobnie ale mniej , po prostu zmieszalem z 3 rodzaje płynu do chłodnic jakieś słabe... I pienilo i wywalało korkiem, płukanie woda destylowaną 3 razy, i zalane nowym dobry płynem i póki co mam spokój Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  9. To odpowiedziałeś sam sobie, silnik bez DPF a ty wrzuciłeś dpfa. Chyba że komputer został dostosowany to przepraszam. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  10. W końcu wziąłem się za to, szybki demontaż zbiorniczka z płynem poluzowanie śrub od pompy, podłożenie podkładek. Powiem że jestem zaskoczony, samochód zaczął się toczyć na małych wzniesieniach, i mam wrażenie że zaczął jechać w końcu. Teraz zobaczymy jak spalanie mam nadzieję że spadnie , bo od jakiegoś czasu (od prawie roku) miałem wyższe niż zawsze (prowadzę statystyki). Teraz znaleźć "nowe" serwo z pompą i wymienić tylko Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  11. Nie wiem czy dobrze myślę ale powinieneś chyba zaslepic blaszka bez dziur. Bo EGR w stanie spoczynku jest przytwarty. Więc mimo iż jest wylogowany przez otwory w blaszce spaliny dostają się do dolotu i dławią. Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  12. Dziś zrobiłem test przelewowy, co o tym sądzicie pierwszy 4 min 50 sek na luzie. Drugi 4 min 40sek na 1500 obrotow. Co sadzic? Wychodzi że 2 najlepiej się trzyma bo najwięcej zwraca czyli najmniej puszcza, natomiast 1, 3 i 4 są narownym poziomie, ale gdzieś niżej niż 2. Pytanie teraz jak mocno odbiega 2 od idealu Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  13. Na postoju na rozgrzanym bardzo dobre dawki mam. -0.24; -0.28; 0.08; 0.25 natomiast przy jeździe dziś sprawdzane prędkość około 120. Żadnych innych objawów nie ma. Jeździ nie kopci itp. czy to może mówić że leja ? Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  14. Ja musiałem poprowadzić dwa kabelki i guzik wsadzić. Ale mam podobnie nie zmieniło mi to życia i tylko czasem sobie tak kliknę Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...