Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ehe3

Forumowicz
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ehe3

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łomża

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    OpelSignum 2.0T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. może, przy czyszczeniu przepustnicy lepiej od razu wymienić na nową
  2. Problemem może być wszystko co wymieniłeś + drugie tyle. Poszukaj dokładnie tematów - na forum są obszerne dyskusje na ten temat. Na początek wyczyść przepustnicę, sprawdź filtr powietrza i poszukaj nieszczelności,
  3. nie wiem czy o to chodzi: http://allegro.pl/silniczek-klapy-nawiewu-opel-vectra-c-9180212-i6518287536.html ?? poczekaj jeszcze na opinie innych
  4. Zwarcie jest między tym co chcesz napisać a co napisałeś Spokojnie opisz dokładnie i wytłumacz o co chodzi. A bezpiecznik 29 jesto od : "zegar, przyrządy, wyświetlacz, światła wewnętrzne, szyba(y), obrotomierz, telefon, dach" więc może najpierw podmień go na nowy.
  5. jak nie zapniesz albo pasażer z przodu pasów świeci się czerwona kontrolka ludzika z pasem (albo mruga - nie pamiętam) i jest powtarzalny dźwięk, że po 5 piknięciach uszy mają dość. Wydaje mi się, że pod fotelem jest wtyczka do czujnika obciążenia, jest też od tego bezpiecznik 27 w bagażniku, więc zacznij od bezpiecznika.
  6. Cześć, czy wymieniłeś już zaciski w swoim signum. Muszę wymienić prawy tył, są to jakieś specjalne do 2.0T czy można z innych aut? vectry, saaba ? 
     

    1. mariand11

      mariand11

      Witaj. Nie były wymieniane ..... Co się okazało były źle klocki założone to raz dwa tulejki nie wymienione i po trzecie ułamane te mocowanie z druta. W tej chwili wszystko jest oki

  7. jak szalałeś to może misę walnąłeś ?
  8. mi też na tym ekranie wyskoczyły piskele w zimie, teraz trochę jest ich mniej
  9. Ja robiłem u znajomego więc policzył mniej niż podałeś, poszukaj jeszcze i porównaj ceny z innymi ofertami. Sam musisz stwierdzić czy dla Ciebie to dobra cena.
  10. Jest jeszcze opcja oddać do warsztatu na polerkę, i lakierowanie, podzwoń zapytaj i przekalkuluj. Ja tak miałem robione, różnica ogromna i cena w porządku.
  11. Poniżej przedstawiam wskazania z mojego auta. Od jakiegoś czasu mam błąd przepływomierza (P0100), po odpaleniu silnika obroty są ponad 1000 rpm, zwiększone spalanie, szarpanie-dławienie/telepanie po odpaleniu (głównie na zimnym). Parę dni temu czyściłem przepustnicę, odchylając kilka razy klapkę. Czy mogło się coś przestawić? Dziwi mnie kąt otwarcia przepustnicy na samym zapłonie (prawie 40%). Dodam, że uszczelka pod przepustnicą może trochę przepuszczać, bo podczas czyszczenia przepustnicy uległa porwaniu oraz, że na masie do przepływki mam przetartą izolację. Pomiary z interfejsu bluetooth aplikacja AutoDiagnoza. Proszę o komentarz/podpowiedzi. Parametry na jałowym (2 pomiary): masa zasysanego powietrza 2,87 i 3,48 gram/s kąt otwarcia przepustnicy: 15,68% i 16,47% ciśnienie w kolektorze : 30 kPa Parametry na samym zapłonie: masa zasysanego powietrza 1,49 g/s Kąt otwarcia przepustnicy 38,04 % Zdjęcia:
  12. Wygląda na to, że ta z linka byłaby ok. Dzięki bardzo.
  13. Cześć wszystkim, czy można rozebrać wtyczkę do przepływomierza lub wyciągnąć jakoś przewody? jak widać na zdjęciu, na masie jest pęknięta izolacja i chciałbym skócić trochę kable i wykorzystać tę samą wtyczkę. Podejrzewam, że to może być przyczyną pokazywania błędu P0100 (wyskakuje, mimo podmiany przepływki na drugą). Co sądzicie?
  14. sprawdz spokojnie od poczatku czy napewno masz dobry filtr, pasujący do Twojego auta, czy zamontowałeś go w odpowiedni sposób (dobrą stroną). Jeśli wszystko byłoby ok to wydaje się,że uszczelki powinny pasować. jak jest możliwość to spróbuj wymienić ten pomaranczowy oring o ktróym piszesz.
×
×
  • Create New...