Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

a602820922

Forumowicz
  • Zawartość

    318
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

a602820922 wygrał w ostatnim dniu 18 Grudzień 2016

a602820922 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

6 Neutral

O a602820922

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  1. Zaniki wspomagania

    Prawdopodobnie zawiesza sie I moze bedzie konieczna wymiana Sent from my SM-N910F using Tapatalk
  2. Alternator. Co to za Kabelek?

    Na początek może sprawdzić miernikiem czy na przykład nie ma na tym kablu sygnały dodatniego lub ujemnego później miernikiem możesz Również sprawdzić czy ten kabel jest podpięty gdzieś do masy czy również czy może do Plusa Sent from my SM-N920F using Tapatalk
  3. Dokładnie tak świece jednoelektrodowe i zmniejszyć przerwę na 0,7 mm oprócz tego tak wyżej może być cewka lub listwa zapłonowa na początek świece do wymiany Sent from my SM-N920F using Tapatalk
  4. Radio nadchodzi 2013 na CD 70... nie pasuje ;(

    Zwykle 1 DIN albo jakieś 2 DIN z wyświetlaczem wbudowanym i dvd Sent from my SM-N920F using Tapatalk
  5. Jaka skrzynia biegów z VIN

    AF40 to A automat F40 Sent from my SM-N920F using Tapatalk
  6. Radio nadchodzi 2013 na CD 70... nie pasuje ;(

    Przejściówki są do kupienia Sent from my SM-N920F using Tapatalk
  7. Kod błędu 18XER

    Zakładając że mrugnięcia dobrze odczytałeś i że liczba 10 przyjmiemy jako liczbę 0 to kod by wyglądał następująco 0170 i dalej pod ten kod można podciągnąć następujące Opel P0170 (generic) Fuel Trim Malfunction (Bank 1) Opel C0170 TCS priming line valve circuit open Opel U0170 (generic) Lost Communication With Restraints System Sensor A Albo podjedź do jakiegoś warsztatu garażu i za 20 30 zł powinni ci powiedzieć o co chodzi Sent from my SM-N920F using Tapatalk
  8. czy jest jakiś forumowic mieszkający w UK?

    Dużo jest tego w Polsce w sensie angielski samochodów które stoją i zalegają Sent from my SM-N920F using Tapatalk
  9. dziwny błą B0250

    Wydaje mi się że tutaj chodzi o klapy do dystrybucji powietrza Góra / Dół Sent from my SM-N920F using Tapatalk
  10. Kupno vectra C 1.8 16v 122km

    Szukaj bez EGR za 10000 to się raczej nie opłaca i to przedlift Sent from my SM-N920F using Tapatalk
  11. jedna strona siedzi niżej... :(

    Na 95% są to sprężyny możesz mieć dwa różne mogą być nie od tego auta mogą się różnić miękkością Ewentualnie mogą być jeszcze gumy wytarte wygłuszające Sent from my SM-N920F using Tapatalk
  12. Osłona silnika 2.0t

    Nigdy nie sprawdzałem i nie mierzyłem tego ale moim zdaniem powinna pasować a jak nie to zawsze możesz sobie dziurki sam nawiercić i przyciąć w końcu to tylko plastik Sent from my SM-N920F using Tapatalk
  13. Nie dzialaja nowe cewki

    Nie przyjmą na reklamację, gdybyś to zakładał w ASO to może ale samemu zakładałeś więc marne szanse ale mimo wszystko daj znać jak poszło Sent from my SM-N920F using Tapatalk
  14. Zaniki wspomagania

    Najprawdopodobniej w niedalekiej przyszłości będzie pompa wspomagania do wymiany miałem podobnie działała nie działała działała nie działała aż w końcu przestała działać na amen możesz spróbować zregenerować ale jest to raczej kosztowne więc lepiej kupić używkę i wstawić Sent from my SM-N920F using Tapatalk
  15. Mimo to na drogę lepiej sobie kup bo lepiej mieć i użyć lub nie użyć niż nie mieć i później za granicą utknąć i płacić grubą kasę. Poza tym ja użyłem K-SEAL 4 lata temu i jakoś nic się nie zatkało. Ale ja użyłem to na drugi sposób czyli wlałem preparat doczekałem ile trzeba silnik chodził później spuściłem płyn i zalalem świeżym. Zero problemów I użył bym ponownie jeśli będzie potrzeba. Ja polecam product K-SEAL
×