Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Boa

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Boa

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Opel Vectra C 2.2 dti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Widzę że nikt już nie pisze, dzwoniłem dziś do auto-kraku to powiedzieli mi 650 zł za modernizację sterownika bez wyciągania pompy, i do tego zaślepienie egru 250 zł, kazali mi jeszcze sprawdzić szczelność Intercoolera
  2. A nie lepiej wymienić pompę wtryskową na używkę z angola? a ten moduł sterownika pompy idzie kupić osobno? bo jeżeli tak to o wiele taniej wyjdzie niż 1400-1800.
  3. Ale mnie pcha ciśnienie nie spada, więc chyba nie ma dziury żadnej skoro ciśnienie idzie do góry?
  4. Podmiana elektrozaworu nie pomogła, dalej to samo, cóż pozostaje tylko auto-krak.
  5. No właśnie Slip ja tak samo już trochę włożyłem a efektu do dziś nie mam, zaczynam żałować kupna Opelka, chodź po za tym błędem wszystko jest w nim w porządku, taka mała rzecz a robi tyle złego, trzeba to ogarnąć bo inaczej albo siebie albo kogoś zabije,przez to. Jadę zaraz na podmianę nowego elektrozaworu dam znać ale z moim szczęściem i tak to pewnie nie będzie to, To mówisz że mimo tego jak CI usuwali ten błąd to problem powrócił? a to jakąś gwarancje miałeś? bo chyba coś muszą dać skoro sobie nie poradzili z tym.
  6. Właśnie wróciłem z pomiaru podciśnienia , jadąc na 5 biegu 120 km nagle dostaje nadmiar ciśnienia prawie o 0,5 bara i pojawia się błąd, za dużo daje ciśnienia jutro podmieniam elektrozawór mam nadzieję że to to bo inaczej pomysły mi się skończyły...
  7. Podłącze się pod temat, bo nie ma sensu zakładać nowy, a mianowicie ten sam błąd p0234, 5 bieg pedał w podłogę i przy 120 a nawet nie raz 140 lekkie szarpnięcie i kontrolka samochód z kluczykiem, czytając to wszystko myślałem że faktycznie mam zapieczone łopatki w turbinie, miałem dać turbinę do sprawdzenia lecz uprzedziła mnie i się rozsypała, została całkowicie zregenerowana i założona cieszyłem się myślą ze już po problemie lecz niestety dzień po odbiorze szara rzeczywistość wróciła ten sam błąd... sprawdzałem wszystko wszystkie węże,rury, czyściłem czujniki i styki nic to nie pomogło, jest wgrany najnowszy soft, jednego tylko nie robiłem został ten sam czujnik podciśnienia turbiny, szkoda mi kasy wywalać jeżeli to i tak nie pomoże, wizualne ciągnie powietrze,pracuje więc ja już nie mam pojęcia co to może być, czytałem ze pod tym czujnikiem jest śruba na imbus i trzeba ja popuścić o 1 lub 2 obroty zrobiłem tak lecz to też nic nie pomogło. Nie wiem czy słyszeliście o czymś takim że jedyny sposób na takie coś jest usunięcie tego błędu z pompy wtryskowej? zajmuje się tym m.in firma auto-krak z Rzemienia. taka przyjemność około 900zł razem z wyłączeniem egru.Nie wiem co myśleć o tym, miałem wiele aut ale takich przebojów z żadnym nie miałem jak z tym Oplem. Zapomniałem dodać że podczas dawania gazu strasznie tak szumi z pod maski jak jadę słychać to bardzo wyraźnie w samochodzie a raczej tak nie powinno być .
  8. Dzięki Aro1977 o EGR słyszałem że zaślepiają , ale w końcu po coś to jest i musi chodzić a co do tego tego serwisu Auto Krak to już słyszałem tylko że mam do nich prawie 400 km, w sumie u mnie też są osoby co się tym zajmują. lecz teraz mi nie odcina turbiny dlaczego? tego nie wiem, więc jeżdżę i ciszę się z jazdy wielkie dzięki za pomoc!
  9. Witam po dłuższej przerwie tak Aro1977 masz rację była to wina EGR otworzyłem tą klapkę co go zasłania i jak ruszałem tym tłoczkiem ze sprężynką to prawie w ogóle nie odbijał w kolektorze syfu nie ma, spryskałem go wd rozruszałem i zasmarowałem, zrobiłem już na tym ponad 1000 km i nic się nie dzieje, dziwne jest to że około 3 miesięcy temu regenerowałem go co prawda sam ale robiłem zgodnie jak pisali, a mimo to problem wrócił, dlaczego być może EGR całkowicie coś z nim może jest nie tak, lecz dziwi mnie jedna bardzo ważna rzecz a mianowicie dlaczego ten błąd p0234 wyskakiwał co ma EGR do ciśnienia turbiny? Aro1977 powiedz mi jeszcze czy jest możliwość ze kostka od EGR którą podpinamy do niego mogła robić jakieś zwarcie i wchodził w tryb awaryjny? bo też wszystkie styki wyczyściłem i spryskałem preparatem do styków. Ludzie piszą że ten błąd p0234 powodował im to że auto jadąc pod górkę czy wyprzedzając wchodziło w tryb awaryjny, mi też tak robiło lecz po wyczyszczeniu EGR zupełnie auto dostało moc i nic się nie odłącza, to dlaczego ten błąd się pojawiał?
  10. Witam ponownie, w sobotę poszedłem do garażu i jeszcze raz dokładnie wszystko sprawdzałem węże itp. i tak przez przypadek sprawdziłem EGR , ten tłoczek jak go wciskałem to prawie w ogóle nie odbijał, tak jakby był zapieczony , wd-40, smar i rozruszałem teraz chodzi elegancko, ten przypadek co opisałem wyżej wygląda na błąd EGR'u, po tej kosmetyce podpiąłem pod kompa i wyskoczyły mi takie o to błędy(są w załączniku) dodam że po tej kosmetyce auto zupełnie inaczej się zachowuje, i po przejechaniu już prawie 800 km, nie wyskoczył mi żaden błąd , gaz w podłogę i nic, więc moje pytanie jest takie czy przez ten EGR(możliwe że coś z nim jest nie tak) może występować błąd P0234?
  11. Witam ponownie, w sobotę poszedłem do garażu i jeszcze raz dokładnie wszystko sprawdzałem węże itp. i tak przez przypadek sprawdziłem EGR , ten tłoczek jak go wciskałem to prawie w ogóle nie odbijał, tak jakby był zapieczony , wd-40, smar i rozruszałem teraz chodzi elegancko, ten przypadek co opisałem wyżej wygląda na błąd EGR'u, po tej kosmetyce podpiąłem pod kompa i wyskoczyły mi takie o to błędy(są w załączniku) dodam że po tej kosmetyce auto zupełnie inaczej się zachowuje, i po przejechaniu już prawie 800 km, nie wyskoczył mi żaden błąd , gaz w podłogę i nic, więc moje pytanie jest takie czy przez ten EGR(możliwe że coś z nim jest nie tak) może występować błąd P0234?
  12. Dziś zaobserwowałem jadąc 60 km/h oczywiście na rozgrzanym silniku kontrolka pojawia się samochód z kluczykiem raz za chwilę gaśnie za jakiś kilometr drugi raz sie pali kontrolka samochód z kluczykiem i po kilku sekundach gaśnie za trzecim razem pojawia się i niestety wtedy już muszę zgasić auto i ponownie uruchomić, i to wszystko na odcinku 8 km, Do tego dodam ze nie gazowałem mu tylko jechałem stałą prędkością 60 i około 1500 obrotów, a jak pojawi się błąd i odłączy turbinę to tak dziwnie auto buczy jak stoję na postoju, czy możliwe by łopatki mogą być tak zapieczone że pojawia się to coraz częściej? czy coś innego,?
  13. Witam, jestem posiadaczem opla vectry 2.2 Dti 125 km rok 2002, wiem że były podobne tematy, lecz mój problem jest nieco inny. z początku pojawiał się błąd samochód z kluczykiem na 5 biegu jak przyspieszałem, czy to górka czy prosta samochód przechodził w tryb awaryjny i dopiero ponowny rozruch to kasował robiło się tak najczęściej na rozgrzanym silniku, raz robiłem 60 km i nic się nie włączyło a raz potrafiłem zrobić 30 i włączyło się 2 razy, ostatnio jechałem 100 km to wchodziło w tryb serwisowy 2 razy a jak wracałem to już cały czas, co go zgasiłem i odpaliłem przejechałem kilometr i znowu to samo, także wróciłem do domu na trybie awaryjnym(musiałem) , i teraz ledwo przejadę 10 km i się to dzieje nawet na 4 biegu, dodam że nie raz robiło się tak ze pojawił się samochód z kluczykiem i za jakieś 10 sekund gasł i nie musiałem gasić samochodu, po tych 10 sekundach nie raz więcej, kontrolka gasła i auto dalej szło jak powinno. dodam że autko jest ogólne słabsze, a jeżeli błąd wyskoczy i uruchomię auto ponownie o wtedy idzie znakomicie i za jakiś czas znowu to samo. Przed pojawieniem się błędu na 4 biegu kiedy jadę sobie równo 60 km/h po chwili autko zaczyna delikatnie szarpać i błąd auto z kluczykiem. Ja już zgłupiałem..., sprawdzałem węże i przewody nie ma żadnej dziury, czytałem że to może być turbina, a także elektrozawór podciśnienia, tylko że gruszka i ten wężyk się podnoszą przy zapalaniu i gazowaniu, czy jest możliwość że mimo tego elektrozawór jest uszkodzony? więc jak ktoś ma mądre rady to proszę o pomoc.
  14. Tak jak koledzy piszą wyżej, wymieniłem stary na używkę, niestety to nic nie dało, kupiłem nowy i wymieniłem ten stary używany, wszystko w tym samym miejscu:) że oryginalne używane nie znaczy dobre
  15. Pomogła dopiero wymiana 3 Termostatu. Temat do zamknięcia.
×
×
  • Create New...