Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

nick1602

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About nick1602

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    z20net

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki podpowiedzi kolegi z forum, abym swoim pytaniem nie wprowadził kogoś w błąd napiszę ustalenia, może komuś się przyda. Katalog https://opel.7zap.com/pl/car/z02/k/0/9-14/#1 zawiera błąd. Amortyzator o numerze 13131687 jest dla zawieszenia standardowego, a nie do obniżonego sportowego XJ2 (tak jak wskazuje katalog). Stąd też nie można nim zastąpić amortyzatora 13131689.
  2. Tylko właśnie z katalogu, który nawet kolega podesłał wynika, że one wychodziły też w 2.0T - z20net - w zawieszeniu XJ2. A jedyna różnica w tych dwóch amortyzatorach to właśnie ten (IDENT CT, IDENT CJ).
  3. Kolego, ale sam potwierdziłeś post wyżej, ze oba są lewe (oczywiście nie mówimy o tych ze zdjęcia). Tylko 13131689 ma (IDENT CT), a 13131687 ma (IDENT CJ). I chodzi mi o to jaka jest różnica?
  4. Tylko czym one się różnią? Z opisu jedyna różnica to (IDENT CJ) (IDENT CT) - nic mi to nie mówi. W necie też nic nie wygooglałem.
  5. Dzięki za odpis. Oczywiście i mój i ten co mam możliwość kupna, ta sama strona (lewy przód). Zaryzykuję i kupię. Po całym zabiegu napiszę czy pasował.
  6. Witam. Co prawda piszę już o tym pod drugim tematem, ale mam taki temat. Ostatnio wylał mi amortyzator (amortyzator z ids), jego numer to 13 131 689. Mam możliwość kupienia używki w dobrej kondycji, lecz jego numer jest minimalnie inny a mianowicie 13 131 687 (sprawdzałem dokładnie - nie ma mowy o błędzie w odczycie - dwa numery niższy). Orientuje się ktoś czy ten amortyzator będzie się czymś różnił? Czy można go zamontować?
  7. Może komuś się jeszcze przyda. Ewidentnie przycinał mi się silniczek soczewki (lewo prawo). Kupiłem używaną lampę, zamieniłem i jak ręką odjął. Problem więcej nie wystąpił.
  8. Witam. Mam taki temat. Ostatnio wylał mi amortyzator (amortyzator z ids), jego numer to 13 131 689. Mam możliwość kupienia używki w dobrej kondycji, lecz jego numer jest minimalnie inny a mianowicie 13 131 687 (sprawdzałem dokładnie - nie ma mowy o błędzie w odczycie - dwa numery niższy). Orientuje się ktoś czy ten amortyzator będzie się czymś różnił? Czy można go zamontować?
  9. Witam kolegów. Czy poradziliście sobie z problemem? Borykam się od jakiegoś czasu z tym samym. Najpierw problem pojawiał się sporadycznie, później częściej ale przeważnie z rana gdy auto było wilgotne, teraz już coraz częściej, można powiedzieć, że sporadycznie nie występuje. Wieczorem gdy widać lampy wygląda to tak, poziomowanie działa prawidłowo, później zez. I tutaj raz zadziała prawidłowo, a raz nie. Wyskakuje błąd na liczniku i lewa soczewka lekko idzie w dół. Wykręciłem lampę lewą, przejrzał i nic niepokojącego nie widać.
  10. Witam wszystkich. Jeśli chodzi o skoki temperatury to u mnie na oryginalnym termostacie nic takiego nie występowało. Wskazówka po rozgrzaniu silnika wskazywała 87 stopni i ani drgnęła. Niestety dopadła mnie awaria termostatu - silnik przestał się dogrzewać tzn. wskazówka ruszała troszkę ponad 70 stopni i koniec. Po wymianie termostatu temperatura lata ale w małych przedziałach od 86 stopni do 88 stopni. Oczywiście jak większość z forumowiczów za pierwszym razem kupiłem termostat wadliwy, który otwierał się przy ok. 94 stopniach, więc potrafił załączyć się wentylator na chłodnicy, a chłodn
×
×
  • Create New...
UP