Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

polansky

Forumowicz
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About polansky

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/19/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Zainteresowania
    Opel, ople, oplątka.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C Liftback Z18XER

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dopiero co było dziś to pytanie w podobnym temacie. Sprawdź zakucia klem czy nie są luźne, bo zazwyczaj tam się pojawia problem. Przeczyść je, zaciśnij imadłem tudzież kleszczami kowalskimi, ew. puknij młotkiem żeby mocniej zagnieść i przestanie się grzać.
  2. To zależy jaka i na jakich uszczelkach złożona. Niektórzy co na chińskich uszczelkach składali to i po miesiącu wymieniali.
  3. Poczytaj trochę. Prawdopodobnie chłodniczka oleju.
  4. Każdy chwali co innego. Ja, tyle że XERze, ujeżdżam już 3-ci komplet NGKów i jestem zadowolony. Do XE na pewno koledzy co mają te silniki lepiej podpowiedzą na czym jeżdżą. Co do tego czy irydowe świece mają sens się nie wypowiadam, bo nie używałem.
  5. Ogólnie zasada jest taka, że jak wpada nowa cewka to i kpl. świec. Przy cenie cewki to świece nie są jakimś dużym wydatkiem, a szkoda uwalić nową cewkę, gdyby się okazało, że któraś świeca dostała po d... na starej cewce i ma przebicie.
  6. Już nie łapie, to jaki masz stan płynu na zimnym? Chyba właśnie powinien być na zgrzewie. Piszesz, że nalałeś więcej i Ci ubywa - moim zdaniem na dobrym korku to Ci wypluwa nadmiar przez odpowietrznik i płyn zbiera się na zgrzewie.
  7. Na tym małym zdjęciu astry próbujesz na prawym kielichu rdzy się doszukać, a tam chyba sahara w zbiorniczku wyrównawczym - chyba że to zdjęcie tak przekłamuje, albo jakiś jasny ten płyn?
  8. Nie wiem jak w Lite, ale w pro można bez problemu wyłączyć komunikat przy włączaniu. Zostaje wtedy tylko plumknięcie po zgaszeniu silnika, bo tego się nie da. Wtedy po przekręceniu kluczyka gada tylko jak zrobi nagranie "parkingowe". Jedyne co to nie da się całkiem wyłączyć dzwięku, ale są 3 poziomy głośności. Na najcichszym praktycznie nie słychać co gada przy odpalonym silniku. No i warto powiedzieć, bo sam do końca nie wiedziałem jak działa tryb parkingowy na zasadze czujnika wstrząsu. Po wyłączeniu silnika kamerka automatycznie w niego przechodzi i u mnie mocniejsze trzaśnięcie drzwiami czy klapą od razu rejestruje jako zdarzenie mimo że czujnik mam ustawiony na mniejszej czułości. Bateria starcza ponoć na kilkanaście godzin czuwania więc jak auto stoi kilka dni nieużywane to kamerka nie zadziała w trybie parking.
  9. Tu masz wszystko wraz z opisem jak ją wymienić:
  10. Toż miałem napisać. Druga rzecz, że silnik idealny pod gaz Tak wiem, że się da ale te bajki sprzedających, że to super silnik dedykowany pod LPG mnie zawsze rozwalają. Halogeny może faktycznie w bida wersji takie były, ale drugie co mi się skojarzyło to czy przypadkiem nie z wersji przejściowej tzn. nie montowali przypadkiem takich w pierwszych przodach poliftowych w roczniku 2005, ale może ktoś się bardziej orientuje?
  11. Jakoś tak. Już nie pamiętam dokładnie ile pokazuje w ukrytym menu ale kojarzy mi się, że kręcąc się po mieście temp. w granicach 99-105 w korku przy 108 się włącza wentylator. Aha. Verneta udało mi się wtedy reklamować i uznali wadę i zwrócili kasę.
  12. Jakoś tak. Już nie pamiętam dokładnie ile pokazuje w ukrytym menu ale kojarzy mi się, że kręcąc się po mieście temp. w granicach 99-105 w korku przy 108 się włącza wentylator. Aha. Verneta udało mi się wtedy reklamować i uznali wadę i zwrócili kasę.
  13. Miałem tak samo po zakupie auta w 2016 roku. Pierwsza trasa i widzę, że wskazówka spada z 90 stopni na 80 i wyżej się nie chce podnieść - od razu przypuszczenie termostat puszcza. Faktycznie po wyjęciu widać było pod światło szczelinę, przy zamkniętym termostacie. Kupiłem VERNETA to po zamontowaniu zaczął mi płyn kapać przy łączeniu z obudową i pewnie bym ratował to jakimś silikonem gdyby nie to, że po tygodniu powtórka z rozrywki - wyjmuję termostat a pod światło widać prześwit. Kupiłem WAHLERA - do dziś odpukać spokój. Temperatura podczas jazdy 100-105 stopni a przy 108 się włączają wentylatory.
  14. Miałem tak samo po zakupie auta w 2016 roku. Pierwsza trasa i widzę, że wskazówka spada z 90 stopni na 80 i wyżej się nie chce podnieść - od razu przypuszczenie termostat puszcza. Faktycznie po wyjęciu widać było pod światło szczelinę, przy zamkniętym termostacie. Kupiłem VERNETA to po zamontowaniu zaczął mi płyn kapać przy łączeniu z obudową i pewnie bym ratował to jakimś silikonem gdyby nie to, że po tygodniu powtórka z rozrywki - wyjmuję termostat a pod światło widać prześwit. Kupiłem WAHLERA - do dziś odpukać spokój. Temperatura podczas jazdy 100-105 stopni a przy 108 się włączają wentylatory.
×
×
  • Create New...