Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

borys10022

Forumowicz
  • Ilość treści

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O borys10022

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Skąd
    Białystok

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    VC Caravan 19CDTI 150KM Automat

Ostatnio na profilu byli

214 wyświetleń profilu
  1. Przykro mi kolego post niezgodny z regulaminem wiec usuwam
  2. Dzięki za odpowiedź. Biorę więc drążki TRW JAR 959, a za wahacz nie ma co przepłacać bo i tak chodzi w nim tylko o końcówkę która się wyrabia, a możliwość jej wymiany jest tylko cały wahacz. Pozdrawiam.
  3. Witam. Pytanko czy drążek kierowniczy TRW JAR 959 do felg 18" nie będzie przeszkodą w felgach 16" (różnią sie długością)? Posiadam aluminiowe 18", a zimówki mam na 16" stalowych. Czy przy wymianie wahacza Moog zastosować drążki Mooga czy TRW będa lepsze (bardziej chwalone na forach TRW)? Cena 57 zł za Mooga OP-AX-5689, a 100 zł TRW JAR 959. Co doradzicie? Pozdrawiam
  4. Blokowanie EGR-ów jest świeżym tematem. Mechanicy nie są jeszcze za bardzo za tymi pomysłami. Jest wiele minusów których nie będą przytaczał bo o tym pisze się już bardzo dużo. Mi założony EGR w roku 2008 pochodził prawie 6 lat i podziałał by zapewne dłużej gdyby nie zapchanie się DPF-a którego to właśnie wywaliłem. Myślę, że teraz pochodzi znacznie dłużej nowy bo nie będzie już problemów z DPF-em.
  5. Witam. Mam pytanie do osób, które wymieniały zawór EGR w silniku 1.9 150 konnym. Czy ktoś wymieniał na EGR innej firmy niż Pierburg jak Getz czy robione przez firmę German. Podane przeze mnie inne firmy są o 150 zł tańsze niż Pierburg. Czy warto w nie inwestować? Jak się sprawują? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
  6. Dzięki zbigos74 za odpowiedź. Czyli 5l styknie mi w zupełności i wymienie cały płyn odkręcając spust pod chłodicą. A borygo alu stosuje juz 15 lat w oplach i nigdy nie miałem problemów z "przezarciem" ukłądu chłodzenia jak to pisze Piotreq. Borygo alu 5l 40 zł więc porównywalna cena z oplowskim preparatem. A to zaleca servis to wiadomo, że będzie zawse najlepsze;). Pozdr.
  7. Witam. Pytanie - Czy podczas wymiany pompy wody zlatuję więcej płynu niż podczas wymiany tylko samego płynu? (jak pisał poprzednik 4,3l może 4,5l). Ile więc go wystarczy 5l czy 6l. Mam wlane borygo alu i złego słowa o płynie nie powiem. ( Piotreq pisze nie zalewać borygo dlaczego?). Pozdrawiam.
  8. Witam. Dzięki za porady. Wymieniłem 4 litry oleju bo tyle wyciekło max. Powiedział mi mechanior żebym zrobił z 5 tys i poownie wymienił 4l to będzie już ok. Unicorn piszesz ze wymienili ci filtr to chyba masz do niego dostęp bo żeby go np u mnie wymienić trzeba wyjąć skrzynię. Pozdrawiam.
  9. Witam. Chcę wymienić olej metodą dynamiczną. Opis skrzyni: Skrzynia AF-40-6 Olej ATF AW 1 Ilość oleju: ~7 litrów, wymiana około 3 litrów. Moje pytania brzmią: Ile oleju (Olej ATF AW-1 (AF40) Opel-GM numer katalogowy 19 40 773 koszt około 40 zł za 1L) idzie przy tej metodzie wymiany? Czy przy tej metodzie zalecana jest wymiana filtra (przebieg mam 87 tys.km)? Jaki jest koszt takiej wymiany? Z góry dzięki za odpowiedźi. Pozdrawiam
  10. Mam pytanie. Czy nowa mapa Navigace Dayton NAVTEQ,mapy 2009-10 pójdzie mi na starym sofcie 04/2007? Czy muszę wgrać nowy 10/2007? Pozdrawiam
  11. To było ponad 2 lata temu ale z tego co pamiętam to błędów było bardzo dużo. Czyściałem EGR-a, DpF-a wypalałem 2 razy nic to nie dało ciągle kontrolka samochód z kluczem. Dawałem mu na trasie takie obroty jak w startującym samolocie i nic. 650 zł nowy oryginalny EGR Pierburg i po problemach.Teraz koszt jego patrzyłem 580 zł.Nie gwarantuje, że ci to pomoże ale jak nie spróbujesz nie przekonasz się. Na czyszczenia, kompy, itp wydałem 5 razy tyle co nowy EGR. Polecan wymianę i trzymam kciuki żeby pomogło.
  12. Ja po walce jak ty z kontrolka z kluczem, dpf-em itp, wymieniłem EGR na nowy i od 2 lat problem z głowy. Teraz tankuje też w dobrych stacjach paliwo i wszystko odpukać bez problemowo.
  13. Witam. Moj zakup to klocki ATE bez czujników: nr kat.13.0460-7172.2 na przednią OŚ 177 zl nr kat.13.0460-7137.2 na tylną OŚ 120zl Zakup na Allegro - nick iahen2 Zrobione 1000 km bez zastrzeżeń. Pozdrawiam
  14. Witam. Ja mam przebieg prawie 60 tys. Też bałem się czy nie trzeba wymienić paska. Wystarczy, że zajrzysz pod osłonkę i wszystko jasne. Kolega mechanik mi zajrzał wszystko super sucho ząbki jak nowe. Proponuje ci wymienić przy 120 tys. ja zalecił kolega powyżej. Jeśli będzie teraz przy 80 tys. wyglądało to nieciekawie wymieniaj teraz. U mnie przy 150 koniach instrukcja sugeruje wymianę przy 120 tys. km. A ASO jak to oni chcą zarobić to plecie bzdury o częstszych wymianach. Pozdrawiam.
  15. OK. to będę szukał dalej. Wszedłem na stronę klocków ATE: http://webshop.tecdoc.net/ows/en/416C45322...ndexFramesetJsp Tu są podane 2 rozmiary klocków więc nie pozostaje mi nic inego jak spytac i upewnić sie w Oplu, który rozmiar pasuje do mego Opelka. 1. 13.0460-7172.2 2. 13.0460-7194.2 Dzięki za pomoc Gawara.
×
×
  • Utwórz nowe...