Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Trzyha3

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Trzyha3

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vectra B 1.8 115KM, 98r.
  1. Problem rozwiązany. Sam nie byłem w stanie ustalić przyczyny, poszedłem do pobliskiego warsztatu, Pan już zaczął wymieniać elementy do wymiany, wyszło 900 zł. Na szczęście na osiedlu jest też "garażowiec", owy Pan przyszedł, zdjął osłonkę, poruszał pedałem, naprawił w cenie 20 zł, polecił wymienić płyn hydrauliczny. Niestety nie powiedział co było przyczyną. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam
  2. Auto stanęło na szczęście na osiedlu, gdzie w ten sam dzień/noc byłem zawieszony podwoziem w lesie ( 40 km od miejsca zamieszkania ) rano leśniczy nas kolein wyciągał. Tak abstrahując. Zerknę pod auto, na ulicę od miejsca w którym straciłem sprzęgło ( 25m ). Oby to była pierdoła typu właśnie jak koledzy mówią wypięty przewód.
  3. Właśnie nie mam jak pompować bo pedał jest jakby urwany, wisi, dynda. Zero zespolenia z czymkolwiek. Jutro za dnia wezmę się za ten temat. Fotki porobię jak nie dojdę do żadnych wniosków. Może akurat koledzy pomogą Pozdrawiam
  4. Zajrzałem na szybko i jest zalane olejem w okolicach "osprzętu" zmiany biegów ( jestem laikiem ), ale to taki stary olej, ciemny z brudem zmieszany lecz połyskuje więc świeży też się pojawił. Miałem wyciek spod pokrywy, i przepustnicy bo załamał mi się wąż olejowy ten tylni co idzie do przepustnicy bodajże, więc tył silnika brudny ( przód umyty ). Będę szukać, nie ma rady Jeżeli mogę mieć prośbę bo jakoś ciężko mi znaleźć na forum porady jak zlokalizować i ewentualnie wymienić wymienione przez kolegę wadliwe elementy. Będę bardzo wdzięczny za linki Pozdrawiam
  5. Witam. Niestety wyrzuciłem/zgubiłem gdzieś kartkę z badania. Przykro mi. Pozdrawiam
  6. Dodatkowym objawem było to, że czasami po wrzuceniu biegu i puszczeniu sprzęgła było czuć szarpnięcie, dość mocne ale to sporadycznie. Zmienił się około 3 razy, nie wiem jak to nazwać "wysokość" brania sprzęgła, czasami brało niżej a czasami wyżej i było to wyraźnie czuć. Kolejną sprawą było to, że sprzęgło ( pedał ) nagle w górnym położeniu zrobiło się takie wiotkie, bezwiedne i dopiero niżej było sztywne, chodziło z oporem. Może to wykluczy jedną z opcji. Pozdrawiam
  7. Witam. Dosłownie przed chwilą ruszałem ze skrzyżowania, chciałem wrzucić drugi bieg, czuję opór a pedał sprzęgła zwisa jakby był urwany. Wie ktoś co to może być ? Vectra B 1.8 X18XE 1998 rok. Pozdrawiam
  8. Odcina przy 4.5k obrotów ? Ja podobne bardzo objawy, na komputerze pokazywało 3 czujniki, mianowicie : Wału korbowego, sonda lambda i wałków rozrządu. Mechanik zawołał 1200 zł, stwierdziłem, że sam poszperam w internecie, wytypowałem, że to wału korbowego. Strzał w 10`siątkę. Czujnik był uszkodzony mechanicznie, wymieniłem na nowy oryginalny i wszystko śmiga Sprawdź go bo może to jego wina. Pozdrawiam
  9. Może to czujnik położenia wału korbowego ? Mi wywalał błąd, ale problem był właśnie na ciepłym silniku, jak czujnik dostał temperatury. Na zimnym palił od strzała. Pozdrawiam
  10. Witam. Chcę wymienić czujnik wału, już go okręciłem, wtyczka odpięta ale nie mogę sobie za chiny poradzić z przeprowadzeniem kabla pomiędzy pompą wspomagania a obudową rozrządu. Czy ktoś wie jak to zrobić ?? Silnik 1.8 X18XE. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...
UP