Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Panicz

Forumowicz
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Panicz

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    ?wi?tokrzyskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok, dzięki za info. Tam jest jedna cewka ? Może zacząć od jej sprawdzenia, potem świece.
  2. Witam, Mam problem z Vectra C 1.8 122 kM 2002r. PB + LPG. W pewnym momencie podczas gwałtownego otwarcia przepustnicy silnik się "dławił", szarpało autem, przy czym działo się to tylko na LPG, na PB było ok. Ostatnio robiłem trasę 400km z czego większość drogą ekspresową, poruszałem się z dość dużą prędkością. Gdy warunki się zmieniły, zwolniłem i po krótkim czasie zauważyłem znaczący spadek mocy i strzelanie z wydechu. Dziś byłem u mechanika, stwierdził, że zapewne nie pracuje jeden z cylindrów. Zaproponował następujące rozwiązanie: pomiar kompresji manometrów na każdym z cylindrów, przy
  3. Dzięki za odpowiedź, auto otwarte. Tak jak pisałeś, penetrator (WD-40) zrobił swoje, trochę to trwało, ale w końcu odpuściło. Działa zamek i pilot. Od teraz profilaktycznie tydzień w miesiącu autko będzie otwierane z kluczyka.
  4. Witam! Mam problem, ojciec nie może otworzyć samochodu. Rano otworzył go z pilota, centralny zadziałał prawidłowo, auto odpaliło, po dojechaniu w docelowe miejsce samochód zamknięto na pilota, do tej pory wszystko ok. Kolejne otwarcie jest już niestety niemożliwe, otwarcie z pilota drzwi i bagażnika nie działa, dioda na pilocie w momencie naciskania przycisków reaguje, jednak centralny nawet nie drgnie. Próba otwarcia kluczykiem drzwi bezpośrednio z zamka też kończy się fiaskiem, kluczyk nie chce się obrócić. Wymieniono baterię nic to nie dało. Najgorszy jest fakt, że kluczyk zapasowy zo
  5. Temat dopiero się rozkręca [emoji854] Wysłane z mojego Redmi 5A przy użyciu Tapatalka
  6. No bez przesady, jest tyle autoryzowanych punktów sprzedaży m.in Motul, Mobil(ASO takim jest jeśli chodzi o GM) że ryzyko nie jest duże. Wysłane z mojego Redmi 5A przy użyciu Tapatalka
  7. Fajnie, że to rozszyfrowałes i podzieliłes się ta informacja. Nie zmienia to jednak faktu braku transparentności takich informacji na oleju GM. Jestem pewien, że w ASO nie mają bladego pojęcia, kto ten olej dla nich robi... Wysłane z mojego Redmi 5A przy użyciu Tapatalka
  8. Co do postu powyżej jeżdżę na NGK drugi sezon i nie ma najmniejszych problemów. Model 5165 pasuje i jest dedykowany do Z18XE. Wysłane z mojego Redmi 5A przy użyciu Tapatalka
  9. Kwestia zaufania i indywidualnego podejścia czy weźmiemy produkt bezpośrednio od producenta czy od pośrednika, który nie informuje nas w sposób transparentny kto go wyprodukował. Mam większe zaufanie jako konsument do pierwszej opcji. Wysłane z mojego Redmi 5A przy użyciu Tapatalka
  10. Wiedzieć w sensie jaki producent, laboratorium nie mam żeby się w pomiary fizykochemiczne bawić, które zresztą są podane w karcie charakterystyki produktu. GM nie jest producentem... Wysłane z mojego Redmi 5A przy użyciu Tapatalka
  11. Nie wierzę w charytatywne podejście GM, też wolę lać coś pewniejszego i wiedzieć co faktycznie mam w opakowaniu. Wysłane z mojego Redmi 5A przy użyciu Tapatalka
  12. Właśnie strach pomyśleć jeśli to prawda, że cena idzie w parze z jakością [emoji854] Wysłane z mojego Redmi 5A przy użyciu Tapatalka
  13. Korzyść obopólna, Wolf nie sprzedałby takiej ilości oleju bez logo GM, a GM firmie typu Valvoline lub motul nie narzucilby takiej marży jak Wolfowi. Dziś na auta duży wpływ mają finanśiści, kasa musi się zgadzać. Wysłane z mojego Redmi 5A przy użyciu Tapatalka
  14. Dokładnie tak. W cenie przeglądów gwarancyjnych wrzucają klientom olej GM bo innego na gwarancji zalać nie można i zarabiają na tym. Cena nie jest wysoka, klient przyzwyczajony często nie wie czym można zastąpić ten olej i zostaje przy nim. Wysłane z mojego Redmi 5A przy użyciu Tapatalka
  15. Przeszedłem z Mobil 3000XE 5W-30. Na jakim Valvoline teraz smigales ? Też myślałem nad 0W-40, jeśli auto ma dużo rozruchów zima pod stojąc cala noc pod chmurką to 0W jest sensowna opcja, mniejsze opory/lepsze smarowanie na zimnym, z tym że jakiejś kolosalnej różnicy nie odczujesz (co innego jakbyś przechodził z 10W). Wysłane z mojego Redmi 5A przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...
UP