Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Tony2110

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Tony2110

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/21/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śrem

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C 2006 1.8 140 KM Z18XER
  1. Problem rozwiązany. Okazało się że źle sprawdziłem krzyżak. Zacinal sie czasami w jednej płaszczyźnie. temat do zamknięcia.
  2. w międzyczasie sprawdzilem CIM wszystko błędy zniknęły po kalibracji kata skretu jaki pisał jarcio1001. Dowiedziałem się że czujnik kata skretu może też dawać takie objawy ale nie w moim wypadku. w piątek maglownica poszła do regeneracji i zobaczymy.
  3. dzis znowu cos nowego nie moglem otworzyć samochodu udało się dopiero po otwarciu go ręcznie i po odpaleniu samochodu. sterowanie w drzwiach też nie działało. i od razu po odpaleniu wspomaganie wrócili w 100%. działało przez cały czas. zauważyłem też że ostatni mam często zapakowane szyby a problemy zaczęły ustępować jak przestały już parować.
  4. jarcio ale miałem alternator wymontowany sprawdzany na obciazenie. i ładowanie było ponad 14v teraz też takie mam. Po włączeniu wszystkich odbiorników mam ponad 13.5v ( Klima, swiatla, dmuchawa, podgrzewanie szyb / lusterek) tylko na wspomaganiu spada mocno. wczoraj sprawdzałem na postoju i krecac kierownica potrafi spać do 12.5 12.8v a czasami jest 13.8v a i tak na wyświetlaczu pokazuje w mode None.
  5. a u Was jak się robi ?też pompa wspomagania pobiera az tyle prądu że wyskakuje None?
  6. też wydaje mi się, że coś z tym ładowaniem nie tak. na wyższych obrotach wspomaganie jest lepsze czasami nawet wraca do normy. Zauważyłem w ukrytym Menu na stronie z ładowaniem mam w mode literke U a wcześniej miałem chyba None. Jak wspomaganie wraca to pojawia się znowu None. Wiecie co to może oznaczać te dwa tryby?
  7. Jak już pisałem alternator był robiony tzn wymienione były łożyska, cała reszta działa poprawnie.
  8. Ładowanie na biegu jalowym mam ok 14 v 14.2v . spada do 12.2 -12.8v. jak ruszam kierownica. alternator i akumulator na obciążenia miałem sprawdzany wymienione łożysko. stwierdzili ze alternator uszkodzony najprawdopodobniej jedna dioda bo pompa nie może brać aż tyle prądu.
  9. krzyża sprawdzony to nie to. zauważyłem też że mam niższe obroty silnika i się wahają na op com. a wspomaganie się normuje jak obroty wracają do stanu prawidłowego.
  10. Próbowałem wczoraj ale jak doszedłem wczoraj do czujnika sas to nagle wyskoczyl błąd w op com i już nie próbowałem nic zrobić bo cały program się zawiesił. wartosci sie zmieniały podczas krecenia kierownicą. sprobuje jeszczw raz jutro. a esp jak skalibrowac?
  11. Sprawdzany był przez mechanika. Nie miał żadnych luzów. Jak spada siła wspomagania to bardzo dużo prądu bierze pompa (nawet do 12V i tak wiem że pompa nawet do 2.5.V może brać )a jak wraca do normy to 12.5 - 13.5v . Kilka razy nawet podczas kręcenia zapaliła się kontrolka ładowania i od razu alternator dałem na sprawdzenie, akumulator też.
  12. Cześć wszystkim, Od dwóch lat jestem właścicielem Vectry i pierwszy raz mam z nią problem. Mianowicie od 2 miesięcy mam problem ze wspomaganiem. Nie mam żadnych błędów a wspomaganie się zacina -jest na początku skretu po chwili zanika i wraca czasami wraca na 100%. Wymieniłem pompę jak radziło 2 mechaników. Jednak okazało się że to nie to. Druga działa prawie idenycznie. Wczoraj podlaczylem op com i pokazało 3 błędy. u2105 brak komunikacji z magistrala CAN z modułem steryjacym silnikiem U2142 magistrala CAN brak łączności z czujnikiem prędkości obrotowej wokół osi
×
×
  • Create New...
UP