Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Qbik

Klubowicz
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O Qbik

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Malcanow k/Otwocka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    1174
  • Auto
    VC OPC Z28NET 06r
  • Oddział VKP
    Łódzki

Ostatnio na profilu byli

437 wyświetleń profilu
  1. Niefabryczne radio - problem

    Dzięki za odpowiedź, chyba muszę to 12v podpiąć do tego niebieskiego kabelka i zobaczyć czy coś się zmieni. Jak na razie poprawiłem przejściówkę między radiem a anteną i nieznacznie jest lepiej. Ten moduł CanBus co na zdjęciu jest wpięty ale nadal nic nie działa. Może polecacie kogoś w Wawie bądź okolicach Mińska Mazowieckiego, Otwocka, kto ogarnia takie tematy i mógłby zerknąć na to swoim fachowym okiem?
  2. Obniżenie VC

    Witam, odświeżę temat. Mam Vectrę OPC z silnikiem Z28NET. Aktualnie jest na fabrycznym zawieszeniu z IDS+. W związku z tym, że jeden IDS odmówił posłuszeństwa, planuje zmienić wszystkie i wpadł też przy okazji pomysł na obniżenie autka. Może ktoś obniżał -30mm ? Zastanawiałem się nad sprężynami H&R -40mm ale mogłoby być jednak trochę mniej z racji drogi z jaką muszę walczyć każdego dnia na moim osiedlu. Patrzyłem na stronie eibacha ale nie widziałem tam sprężyn do mojego silnika. Ktoś montował inne sprężyny niż H&R ?
  3. Opłacalność instalacji LPG

    Ok, dzięki za radę
  4. Opłacalność instalacji LPG

    Zanim zamontowałem lpg do swojego to gdzie bym nie pytał to cena 4 tyś w górę. BRC zamontowałem u człowieka z polecenia od osób które już takie instalacje mają i sobie chwalą.
  5. Opłacalność instalacji LPG

    To że jest droga nie znaczy że jest zła. Idąc tym tokiem myślenia instalacja Vialle jest jeszcze gorsza bo jeszcze droższa. Michalm83 nie można wrzucać każdego do jednego worka - nie każdy instalator źle zakłada i na pewno nie w każdym aucie BRC jest źle zamontowane. W każdym razie u mnie działa, jestem zadowolony i polecam o ile ktoś ma sprawdzonego gazownika.
  6. Niefabryczne radio - problem

    Jeszcze coś takiego znalazłem.Tak to wygląda z tyłu.
  7. Opłacalność instalacji LPG

    Dlaczego tak uważasz?
  8. Witam Niestety nie znalazłem tematu na forum dotyczącego mojego radia, ale może znajdzie się tutaj ktoś, kto może miał do czynienia z takim sprzętem. Dodam, że średnio znam się na montażu car audio co oczywiście bardzo utrudnia mi rozwiązanie problemu Zakupiłem moję Vectre z zamontowanym już radiem Berling TS-8490G. Niestety od samego początku mam problem z wyszukiwaniem stacji radiowych. W Warszawie łapie mi mnóstwo stacji, jednak jak wyjeżdżam z miasta pojawiają sie pierwsze zakłócenia. Jakieś 30 km do centrum prawie nic nie odbieram. Po wyjęciu radia jest jakiś niepodłączony niebieski przewód opisany jako 12v (ten po lewej na fotce), może tu jest problem? Druga sprawa, to nie mogę na GIDzie zmienić godziny, wejść w ustawienia. Po wybraniu odpowiedniej do tego celu funkcji w radiu nic się nie dzieje. Sterowanie z kierownicy działa bez problemu. Na YT jest film z innym modelem Berlinga i tam wszystko działa prawidłowo. Czy ktoś z Was miał do czynienia z Berlingiem? Czy poza wyświetlaniem spalania powinna być możliwość sterowania pozostałymi ustawienia ?
  9. Ja miałem mieć 55l, a jest w papierach 53 wpisane. Wchodzi 42l. Zbiku01 masz kombi?
  10. Ja miałem montowane BRC w Auto7 w Piotrkowie Tryb. Zrobiłem już jakieś 5 kkm na tej instalacji i tez jestem bardzo zadowolony. Szkoda tylko że nie da się zamontować większego zbiornika (w moim przypadku 53l) chyba ze komuś nie przeszkadza że wystaje.
  11. Opłacalność instalacji LPG

    Dokładnie. Ja mam BRC, Vialle w aucie żony, miałem STAGa i nie narzekałem. Z Vialle miałem problemy, jeździłem na serwis co 3-6 miesięcy, ciągle coś się działo do czasu gdy zmieniłem gazownika. Od tamtej pory (odpukać ) zero problemów. Szukaj więc dobrego gazownika w okolicy, chyba że już znalazłeś i LPG już siedzi w Viki?
  12. Opłacalność instalacji LPG

    Wzrostem cen gazu po wprowadzeniu w życie ustawy bym się nie martwił. Rozmawiałem z lokalnym sprzedawcą, który ma niewielka stację i twierdzi on, że może i ceny pójdą w górę ale będą to groszowe sprawy, klient nie powinien tego odczuć. Aktualne podwyżki, tak jak pisał sojus, są raczej normalne o tej porze roku. Jeśli chodzi o opłacalność to jak najbardziej polecam zakładając, że będziesz faktycznie jeździł te 8kkm+ i nie sprzedaż auta za dwa lata. W innym przypadku bym się nie pakował w lpg. Skorzystaj też z poniższego kalkulatora, może pomoże Ci podjąć decyzję. Co do wyboru instalacji to STAG jest chyba najpopularniejszy. Nic innego tu nie wymyślimy.
×