Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Qbik

Klubowicz
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

2 Followers

About Qbik

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tomaszów Maz. / Malcanow k/Otwocka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    1174
  • Auto
    VC OPC Z28NET 06r
  • Oddział VKP
    Łódzki

Recent Profile Visitors

764 profile views
  1. Czujnik wymieniałem i nic to nie dało. Chyba że mam pecha i mi się wadliwy trafił. Skąd pomysł z wybojami ? Bo zdarzyło mi się, że przejeżdżałem po bardzo nierównym przejeździe kolejowym i dla odmiany od razu błąd zniknął. Sam zresztą już nie wiem gdzie szukać przyczyny więc kombinuje.... :(
  2. Na fotce zaznaczyłem gdzie jest. Mi błąd nadal się pojawia. Byłem w Niezależnym Serwisie Opla , sprawdzali i nic nie wyszło. Ciśnienie ok, wiązki ok. Filtr paliwa oraz czujnik sam wymieniałem przed wizytą i nic to nie dało. Później byłem jeszcze u nich podmienić sterownik, ale to też nie pomogło więc znowu podpięli mi mój. Najlepsze było to, że jak wtedy wyjechałem od nich to przez 1,5 miesiąca błąd nie pojawił się. Wymieniali mi wtedy przy okazji klocki przód, ale nic innego nie robili na pewno bo byłem przy tym. Po przejechaniu po dziurawej drodze niestety błąd wrócił na dobre, chociaż nie wiem czy to tylko zbieg okoliczności. Pompa jeszcze tylko nie była wyjmowana. Nie mam pojęcia co tu jeszcze można zrobić.
  3. Najważniejsze to się nie poddawać ,
  4. Jasne, dzięki. Wszystkiego trzeba próbować zamiast od razu pakować się w niepotrzebne koszty.
  5. Czujnik wymontowałem ale nie czyściłem. Nie bardzo jednak chce mi się wierzyć że to znowu wina czujnika, tym bardziej, że tak jak pisałem powyżej często zapala się w sytuacji jak stoję w korku. Dzisiaj rano wracałem z pracy i kluczyk zniknął zaraz po odpaleniu auta, jak zawsze zresztą.
  6. Panowie, popsikałem wczoraj, niestety błąd pojawił się i nie zgasł przez 70 km w drodze do pracy (połowa miasto i korki, druga połowa autostrada). Dziś rano, po odpaleniu zgasł i było ok. Teraz po południu w drodze do pracy , gdy stałem w korku znowu P0090. Co ciekawe zauważyłem że pojawia mi się często właśnie jak stoję w korku i na jedynce podjeżdżam co chwile kawałek. Nie ma znaczenia czy LPG czy Pb. Przewody oglądałem tak z grubsza i nie widać by gdzieś było coś z nimi nie tak. Nie mam pomysłu.
  7. Dzięki za podpowiedzi. Sprawdzę wtyczkę i przewody. Dam znać za jakiś czas czy coś się zmieniło.
  8. Dokładnie ten sam. Od tego czasu był odpinany aku x2. Może psiknę jeszcze tą wtyczkę.
  9. Podpinam się pod temat. Mi tez od jakiegoś czasu pojawia się ten sam błąd. W lipcu wymieniłem najpierw filtr paliwa , następnie czujnik ciśnienia paliwa i do tego świece. Przez 4 tygodnie (około 1500 km) nie było problemów, autko chodziło bardzo dobrze i błąd nie pojawiał się. Niestety, 2 dni temu postałem trochę w korkach w Wawie bo popadało wcześniej i w trakcie jazdy znowu P0090 wyskoczył . Nie mam pomysłu co z tym dalej zrobić żeby nie wpakować się w niepotrzebne koszty. Oczywiście nie mam żadnych złych objawów, auto jeździ normalnie, nie zauważyłem spadku mocy. Miał ktoś jeszcze taki problem?
  10. Dzięki za odpowiedź, chyba muszę to 12v podpiąć do tego niebieskiego kabelka i zobaczyć czy coś się zmieni. Jak na razie poprawiłem przejściówkę między radiem a anteną i nieznacznie jest lepiej. Ten moduł CanBus co na zdjęciu jest wpięty ale nadal nic nie działa. Może polecacie kogoś w Wawie bądź okolicach Mińska Mazowieckiego, Otwocka, kto ogarnia takie tematy i mógłby zerknąć na to swoim fachowym okiem?
  11. Witam, odświeżę temat. Mam Vectrę OPC z silnikiem Z28NET. Aktualnie jest na fabrycznym zawieszeniu z IDS+. W związku z tym, że jeden IDS odmówił posłuszeństwa, planuje zmienić wszystkie i wpadł też przy okazji pomysł na obniżenie autka. Może ktoś obniżał -30mm ? Zastanawiałem się nad sprężynami H&R -40mm ale mogłoby być jednak trochę mniej z racji drogi z jaką muszę walczyć każdego dnia na moim osiedlu. Patrzyłem na stronie eibacha ale nie widziałem tam sprężyn do mojego silnika. Ktoś montował inne sprężyny niż H&R ?
  12. Zanim zamontowałem lpg do swojego to gdzie bym nie pytał to cena 4 tyś w górę. BRC zamontowałem u człowieka z polecenia od osób które już takie instalacje mają i sobie chwalą.
  13. To że jest droga nie znaczy że jest zła. Idąc tym tokiem myślenia instalacja Vialle jest jeszcze gorsza bo jeszcze droższa. Michalm83 nie można wrzucać każdego do jednego worka - nie każdy instalator źle zakłada i na pewno nie w każdym aucie BRC jest źle zamontowane. W każdym razie u mnie działa, jestem zadowolony i polecam o ile ktoś ma sprawdzonego gazownika.
  14. Jeszcze coś takiego znalazłem.Tak to wygląda z tyłu.
×
×
  • Create New...