Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Qbik

Klubowicz
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O Qbik

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Malcanow k/Otwocka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    1174
  • Auto
    VC OPC Z28NET 06r
  • Oddział VKP
    Łódzki

Ostatnio na profilu byli

503 wyświetleń profilu
  1. 2.8 Turbo błąd P0090-0F

    Najważniejsze to się nie poddawać ,
  2. 2.8 Turbo błąd P0090-0F

    Jasne, dzięki. Wszystkiego trzeba próbować zamiast od razu pakować się w niepotrzebne koszty.
  3. 2.8 Turbo błąd P0090-0F

    Czujnik wymontowałem ale nie czyściłem. Nie bardzo jednak chce mi się wierzyć że to znowu wina czujnika, tym bardziej, że tak jak pisałem powyżej często zapala się w sytuacji jak stoję w korku. Dzisiaj rano wracałem z pracy i kluczyk zniknął zaraz po odpaleniu auta, jak zawsze zresztą.
  4. 2.8 Turbo błąd P0090-0F

    Panowie, popsikałem wczoraj, niestety błąd pojawił się i nie zgasł przez 70 km w drodze do pracy (połowa miasto i korki, druga połowa autostrada). Dziś rano, po odpaleniu zgasł i było ok. Teraz po południu w drodze do pracy , gdy stałem w korku znowu P0090. Co ciekawe zauważyłem że pojawia mi się często właśnie jak stoję w korku i na jedynce podjeżdżam co chwile kawałek. Nie ma znaczenia czy LPG czy Pb. Przewody oglądałem tak z grubsza i nie widać by gdzieś było coś z nimi nie tak. Nie mam pomysłu.
  5. 2.8 Turbo błąd P0090-0F

    Dzięki za podpowiedzi. Sprawdzę wtyczkę i przewody. Dam znać za jakiś czas czy coś się zmieniło.
  6. 2.8 Turbo błąd P0090-0F

    Dokładnie ten sam. Od tego czasu był odpinany aku x2. Może psiknę jeszcze tą wtyczkę.
  7. 2.8 Turbo błąd P0090-0F

    Podpinam się pod temat. Mi tez od jakiegoś czasu pojawia się ten sam błąd. W lipcu wymieniłem najpierw filtr paliwa , następnie czujnik ciśnienia paliwa i do tego świece. Przez 4 tygodnie (około 1500 km) nie było problemów, autko chodziło bardzo dobrze i błąd nie pojawiał się. Niestety, 2 dni temu postałem trochę w korkach w Wawie bo popadało wcześniej i w trakcie jazdy znowu P0090 wyskoczył . Nie mam pomysłu co z tym dalej zrobić żeby nie wpakować się w niepotrzebne koszty. Oczywiście nie mam żadnych złych objawów, auto jeździ normalnie, nie zauważyłem spadku mocy. Miał ktoś jeszcze taki problem?
  8. Niefabryczne radio - problem

    Dzięki za odpowiedź, chyba muszę to 12v podpiąć do tego niebieskiego kabelka i zobaczyć czy coś się zmieni. Jak na razie poprawiłem przejściówkę między radiem a anteną i nieznacznie jest lepiej. Ten moduł CanBus co na zdjęciu jest wpięty ale nadal nic nie działa. Może polecacie kogoś w Wawie bądź okolicach Mińska Mazowieckiego, Otwocka, kto ogarnia takie tematy i mógłby zerknąć na to swoim fachowym okiem?
  9. Obniżenie VC

    Witam, odświeżę temat. Mam Vectrę OPC z silnikiem Z28NET. Aktualnie jest na fabrycznym zawieszeniu z IDS+. W związku z tym, że jeden IDS odmówił posłuszeństwa, planuje zmienić wszystkie i wpadł też przy okazji pomysł na obniżenie autka. Może ktoś obniżał -30mm ? Zastanawiałem się nad sprężynami H&R -40mm ale mogłoby być jednak trochę mniej z racji drogi z jaką muszę walczyć każdego dnia na moim osiedlu. Patrzyłem na stronie eibacha ale nie widziałem tam sprężyn do mojego silnika. Ktoś montował inne sprężyny niż H&R ?
  10. Opłacalność instalacji LPG

    Ok, dzięki za radę
  11. Opłacalność instalacji LPG

    Zanim zamontowałem lpg do swojego to gdzie bym nie pytał to cena 4 tyś w górę. BRC zamontowałem u człowieka z polecenia od osób które już takie instalacje mają i sobie chwalą.
  12. Opłacalność instalacji LPG

    To że jest droga nie znaczy że jest zła. Idąc tym tokiem myślenia instalacja Vialle jest jeszcze gorsza bo jeszcze droższa. Michalm83 nie można wrzucać każdego do jednego worka - nie każdy instalator źle zakłada i na pewno nie w każdym aucie BRC jest źle zamontowane. W każdym razie u mnie działa, jestem zadowolony i polecam o ile ktoś ma sprawdzonego gazownika.
  13. Niefabryczne radio - problem

    Jeszcze coś takiego znalazłem.Tak to wygląda z tyłu.
×