Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

voocash

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About voocash

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Opel Vectra B X20XEV

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rozwiązał - elektryk i 70 zł mniej. Podobno coś przy skrzynce z bezpiecznikami. Pozdrawiam
  2. Witam po dłuższej nieobecności. Postanowiłem tu wejść i odkopać troszkę temat gdyż tydzień temu robiłem moją VB trasę 1000 km (wakacje). Chciałem się tym podzielić bo myślę że wniesie coś do tematu. Jazda w trasie - ok 95 stopni bez nawiewu. Jazda z nawiewem 100-105 stopni. Nie wiem czemu tak ale tak było i nagle nastąpił przełom. Coś albo się odetkało albo był zapowietrzony i się sam odpowietrzył bo od czasu powrotu z długiej trasy temperatura oscyluje w okolicach 88-92 a nie jak wcześniej 95-100. Dodam że oprócz wymiany wcześniej wspomnianych włączników wiosną wymieniłem korek od zbiorniczka
  3. Witam. Znów mam nowy problem z moją Vectrą w dodatku tuż przed przeglądem Nie działa stop. Za każdym razem gdy tylko przekręcę kluczyk (włącze zapłon) bezpiecznik strzela. Wyjąłem wtyczki od lamp lewej i prawej - przekręcam kluczyk - beziecznik spalony Wyjąłem włącznik stopu pod pedałem hamulca aby sprawdzić czy działa - sprawny Sprawdziłem bez włącznika - tylko przekręcę kluczyk i bezpiecznik spalony. Z tego co wiem prąd idzie najpierw do beziecznika potem przez włącznik stopu i dalej kabel progiem do tyłu i na lampy. Skoro pali bezpiecznik przy wyjętym włącznik
  4. Zostały wymienione włączniki wentylatora (oba) i problem rozwiązany, już się nie przegrzewa. Co prawda dochodzi do 95 ale po tem spada do 90 i tak w kółko. Nie wiem czy będę coś z tym jeszcze robił, odpowietrzanie itp. Chyba tak zostawię. Dziękuję wszystkim za pomoc
  5. Dziś wracając z pracy miałem lekko powyżej 90, tak około 93 stopni (według wskazań na desce). Gdy dojechałem do domu zgasiłem auto i powoli odkręcałem korek. Całe powietrze które tam było wyszło na zewnątrz aż zaczął mi się płyn chłodniczy wylewać. Czy to normalne? Czy przypadkiem korek nie jest zatkany? Dla jasności, na równym podłożu, nic nie dolewałem bo gdy płyn jest gorący to poziom jest prawie pod sam korek. Gdy jest zimny, poziom był równy ze zgrzewem zbiorniczka. Jak ostygnie to zobaczę czy nic się nie zmieniło. Następna jazda w poniedziałek. Zobaczę czy jest jakaś różnica. A żeby spra
  6. Dobra, to najpierw pobawię się w odpowietrzanie. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie to śmiało
  7. Ok, odpowietrzenie jestem w stanie zrobić, termostat mogę chyba wyjąć ale jak pompe sprawdzić? Po za tym wydaje mi się że jest sprawna skoro chłodnica jest gorąca jak diabli i nawiew wali gorącym po twarzy W temacie o odpowietrzaniu był wspomniany czujnik temperatury który wskazuje temp na zegary. A może to on mi nawala i oszukuje mnie? Bo np nie zauważyłem żeby płyn mi bulgotał czy coś. Chociaż starałem się do tego nie dopuścić bo zawsze jak wskakiwało na czerwone to włączałem grzanie na maksa a temperatura wrzenia płynu chłodzącego ma więcej niż 100 stopni
  8. A no racja nie wspomniałem bo poza miastem jest ok. Rzadko wyjeżdżam poza miasto ale około 2 tygodnie temu zrobiłem 400 km i było ok 90-95 stopni przez całą trasę. Jednak gdy dojeżdżałem do miasta i zaczynałem jechać wolniejszym tempem (ok 60 km/h) temperatura rosła do 100 i utrzymywała się na podobnym poziomie. Gdy np były korki, hamuję, ruszam itd to wskazówka rośnie nieubłaganie.
  9. Nawiew już działa. Jeden z bezpieczników się zjarał. Pewnie mechanior musiał jakieś spięcie zrobić czy cuś. Kij wie. Pół godziny temu po powrocie z pracy sprawdziłem organoleptycznie chłodnicę gdy temp wskoczyła pow 100 stopni. Na dole tak gorąca, że dotknąć się nie dało a góra jakby troszkę mniej ale też więcej niż na sekunde nie mogłem przytrzymać ręki. Sprawdzę temat o odpowietrzaniu układu. Pompka obiegu wody??? A to przypadkiem nie tylko w dieslu?
  10. Ok jutro sprawdzę bezpieczniki i temperaturę samej chłodnicy. Ten "poemat" czytałem, a raczej pierwszy post od samego autora i kilka postów. W dalsze posty jeszcze się nie zagłębiałem ale chyba to zrobię. Ogrzewanie działało, dzięki temu nie zatrzymywałem się, gdy silnik się przegrzewał tylko nawiew na full + gorące powietrze i otwarte szyby i tak jakoś się jeździło. I w ten sposób dało się zejść z temperatury do 100, 95 czy czasem nawet do 90 stopni. I tak już od kilku dni. Teraz boję się żeby uszczelki pod głowicą nie przypalić
  11. Tak chłodnica była nowa. Podobno te przy akumulatorze w podłużnej skrzyneczce.
  12. Witam. Mam problem z moją Viki a dokładniej ona ma problem z chłodzeniem silnika. Zwykle temperatura przekracza 100 stopni, czasem dochodzi też pod czerwone pole a kilka razy wskazówka poszybowała na samą górę Zacznę od początku. Miałem wymienianą chłodnicę jakoś z rok temu, ponieważ pękła. Przed wymianą temperatura zawsze była na poziomie 90. Po jej wymianie normalna temperatura to było około 95 ale uznałem że to nic takiego. Niedawno niezdarny mechanik, wymieniając wysprzęglik, uszkodził magistralę wodną. Wyparł się wszystkiego sugerując że nie miał w to ingerencji więc u innego m
  13. Było mnóstwo tematów na ten temat. Ja miałem to samo. U mnie np pomogła wymiana bezpiecznika, który nie był spalony a lekko nadtopiony. Pomogło ale na chwilę bo po miesiącu miałem to samo i tak w kółko wymieniałem. W końcu kupiłem w sklepie trochę droższe, pomyślałem że może na dłużej mi starczy, że tak szybko się nie przepali. Jeżdżę już 3 miesiąc i nic. Zobaczymy jak długo.
×
×
  • Create New...
UP