Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kumek40

Forumowicz
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Kumek40

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C CDTI Z19DTH

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Widziałem ten filmik i też tak chciałem. Tylko u mnie nawet jak całkowicie wyjmę spinkę to i tak nie wchodzi na tą kulkę na klapie bo ona jest większa od tej na dole . Dół wpinam bez problemu. Dziwne że nawet te stare nie wchodzą bez spinki.
  2. Cześć, Jaki macie patent na wymianę siłowników tylnej klapy. Zdjąłem stare a nowych nie mogę założyć. Nawet tych starych już nie mogę założyć. Pytanie czy przed założeniem trzeba odkręcić te głowice na siłownikach i zdjąć te spinki. Osobno założyć głowice a później wkręcić siłownik w głowicę Dolne wchodzą bez problemu a górne nie. Widzę że ta górna kulka na którą się zakłada siłownik jest większa od tej dolnej. Dodatkowo są jakieś dłuższe. Nawet te stare się wydłużyły po zdjęciu .
  3. Wydaje mi się że każdej VC 150KM jest ta gabka. Ja ją mam tylko jest jest mocno zniszczona i poszarpana. Grubość 5 cm i jest zdecydowana różnica w głośności a dodatkowo mam wrażenie że szybciej rozgrzewa się silnik. Zwłaszcza zimą.
  4. Gdzie można kupić tę piankę która leży na silniku pod osłona plastikową.
  5. Tak. Dla mnie było dziwne że na kolektorze było pełno ropy jak również za kolektorem a przecież oddziela oba miejsca górna część kolektora. Okazało się że to z tego wężyka cieknie i jak wolno jedziesz to leci na kolektor a jak szybko to za kolektor. Generalnie wszystko za kolektorem zalane. Nie wiem jak to wyczyścić i wysuszyć zwłaszcza te miejsca gdzie jest jakaś izolacja taśmy izolujące.
  6. Witam, czy ktoś wymieniał ten wężyk zaznaczony na zdjęciu.Okazuje się że cieknie i zalewa kolektor ssący . 3,5mm on idzie do wtryskiwaczy. Czy wystarczy kupić dociąć na wymiar i naciągnąć? On pewnie jest samozaciskowy . Czy trzeba go zabezpieczyć jakąś opaską?
  7. Trzy miesiące temu wymieniałem kolektor ssący. Teraz zaczęło śmierdzieć w kabinie i w okolicach samochodu ropą. Po zdjęciu pokrywy górnej silnika okazało się że na kolektorze jest ropa. Na tych czarnych plastikach co wpina się listwę. Wyczyściłem do sucha. Przekręciłem kluczykiem ale bez odpalania i okazuje się że od razu zbiera się ropa (na zdjęciu czerwona strzałka) Trudno mi stwierdzić czy to wina uszczelki pod kolektor czy to ten jeden z czarnych plastików od klapek jest nieszczelny i przepuszcza ropę. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem aby te plastiki prowadzące listewkę były nieszczelne czy raczej uszczelka. Trudno to stwierdzić bo te plastiki są bardzo blisko krawędzi czyli uszczelki. Jeżeli to plastik to będę musiał reklamować. Jeżeli uszczelka to nie wiem czy dostanę gdzieś samą uszczelkę bo na alledrogo tylko z kolektorem.
  8. Szybkie pytanie do fachowców. Chlapnęło paliwem po silniku od strony kolektora ssącego. Bardziej pod kolektorem od strony filtra paliwa. Tam jest taka czarna puszka . Na zdjęciu zrobionym z góry zaznaczona czerwona strzałką. Co to za puszka? I kolejne pytanie na drugim zdjęciu zaznaczyłem kolanko które dochodzi do tej tajemniczej puszki i na tym kolanku są dwa zaciski ale jak ruszam wężykiem to on jest luźny w tym kolanku a ma obejmę/zacisk więc chyba powinien być nieruchomy. Czy możzna taki zacisk zastąpić zwykłym cybantem z castoramy ?
  9. Problem rozwiązany. Pomimo że akumulator miał 12,4V i zielone oczko sie świeciło to siadał całkowicie pod obciążeniem. Wymiana aku i jest OK.
  10. Problem rozwiązany. Pomimo że akumulator miał 12,4V i zielone oczko sie świeciło to siadał całkowicie pod obciążeniem. Wymiana aku i jest OK.
  11. Ale kontrolki wam pulsowały wszystkie przekręceniu ale nie w zapłon. Nie wydaje mi się aby to była wina masy. Rozumiem jakby kontrolki świeciły normalnie a nie kręcił ale tu kontrolki migają jak tylko kluczyk włożę. Akumulator... no może chociaż na aku świeci się zielono oczko i ma 12,4V. Jest tak że jak zapalą się ok wszystkie kontrolki tak jak powinny to jak włączę kierunkowskaz to zielona strzałka świeci się cały czas nie pulsuje, ale następnym razem jest już ok. Teraz juz np . mogę go zamknąć i otworzyć. Wcześniej nie mogłem zamknąć bo od razu się otwierał. Dodatkowo xenony mrugają lub świeci tylko jeden a innym razem świecą ok. Jeszcze jedno spostrzeżenie . To wszystko stało się jak jeden dzień jeździłem na spalonym żarnikiem. Zostawiłem auto i po chwili już nie odpalił. Wymieniłem żarnik myśląc że się coś poprawi ale niestety nie.
  12. Myślę że przy zimnych lutach choinka może być ale powinien chyba odpalić. Gdzie te zimne luty ? na jakiejś kostce ? gdzie jej szukać ? trzeba coś rozkręcić? Jak się do niej dostać?
  13. Sprawdziłem miernikiem na aku 12,4V. Dodatkowy objaw to taki że jak otworzę drzwi to podświetlają się zegary a innym razem nie. Więc nie wiele to ma z bateria w kluczyku. Ale miałem też tak że zamykałem z pilota drzwi a one od razu się otwierały nie dało się zamknąć samochodu.
  14. próba odpalenia była dwoma kluczykami bez powodzenia. Jak sprawdzić ładowanie bez odpalenia samochodu ?
  15. Wczoraj chciałem odpalić VC i co widzę . Po przekręceniu kluczykiem wszystkie kontrolki migają i jak chcę odpalić to nawet nie zakręci. Słychać tylko pompkę paliwa. Gasną wszystkie kontrolki tylko żółta silnika pulsuje jak zwariowana i na przemian świecą xenony. Nie udało się jej odpalić po nocy w ciepłym garażu. Czy to CIM do wymiany? Jaki jest CIM w z19DTH ? 1,9 150KM. produkcja 06/2008 , wyposażenie OPC.
×
×
  • Create New...