Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Madroxx

Forumowicz
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Madroxx

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam Mam problem w mojej Vectrze a mianowicie padła mi skrzynia biegów. Zostala wymieniona wraz z pompą sprzęgła(nowa) bo mechanik nie mógł odpowietrzyc sprzęgła po założeniu nowej skrzyni. Wysprzeglik został założony stary Valeo(30-40k km). Zrobiłem jakieś 1500km i pedał zaczął mięknąć, jak szybko nacisnąłem pedał to biegi zmieniałem płynnie ale jak położyłem delikatnie nogę to wpada w podłogę. Dzisiaj już tak zaczął mięknąć, że nie mogłem wbić biegu, na zgaszonym silniku również mięknie. Odpowietrzanie nic nie pomoglo. Jak myślicie pompa czy wysprzeglik ? Płynu nie ubywa. Nie wyczułem też żeby wąż skrzynia-pompa był gdzieś wilgotny na łączeniach.
  2. Mam problem a mianowicie przekładałem skrzynie w Vectre 2.0 16V 98r. (Poszła satelita) Wszystko obyło się przez problemu, który pojawił się przy odpowietrzaniu. Mam nawet specjalny przyrząd do tego ale nic nie daje w ogóle nie pojawia się płyn, nawet próbując zaciągnąć bezpośrednio przez wąż a nie odpowietrznik. Przed rozebraniem elektryki żeby się dostać do pompy chciałbym zapytać czy ktoś miał podobny problem.
  3. Od jakiegoś czasu mam problem z pedałem sprzęgła. Najczęściej rano gdy wsiadam do auta to pedał jest do połowy luźny dopiero od połowy zaczyna ciężko chodzić i działać. Gdy jeżdżę dłużej to praca wraca do normy i od początku czuć opór. Płynu jest full, sprzęgło i wysprzeglik było zmieniane na nowe jakieś 10 tys km temu. Macie pomysł co może być przyczyną ?
  4. Wracając z nocki nagle zaczęło mi trzepać autem. Najmocniej jest to odczuwalne tak przy 60km/h i na zakrętach, przy większej prędkości trochę przechodzi, trzepie też kierownicą. Czuć takie bicie z przodu. Wydaję mi się, że jest to z prawej strony - zdjąłem koło i widać wibrację ale na kamerze nie jest to widoczne. Przegub zewnętrzny czy może coś innego ?
  5. Madroxx

    Szarpanie autem

    Moją VB zaczęło delikatnie szarpać na LPG. Tylko gdy jadę np. 40km/h, włożę 5 bieg i mocniej wcisnę pedał gazu (tak poniżej 1,5-2k obr.) Na benzynie i wolnych obrotach jest w porządku. Nie wiem czy to przypadek ale dzieje się tak od kiedy wróciła od mechanika. Wiem, że wyjmował akumulator i może odpinał komputer LPG, żeby mieć lepszy dostęp (wymieniał sprzęgło i skrzynie). Patrząc od strony wyjęcia akumulatora i sterownika mogło się coś przedstawić czy bardziej celować np. w świece ? Gaz założony w październiku (Blue Box) i do teraz nigdy nie szarpało.
  6. Chciałbym zapytać czy skrzynia biegów z Astry będzie pasować do Vectry ? Znalazłem skrzynie z Astry o oznaczeniem: F18, 90 522 000, 0000-07 A w Vectrze mam: F18, 90 522 000, 0000-13
×