Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Mroziak9204

Forumowicz
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Mroziak9204

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mińsk Mazowiecki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B FL 2.0 DTL 99r.

Recent Profile Visitors

363 profile views
  1. Sterownik w silniku tc4ee1?? poduchy pod silnikiem i skrzynią do sprawdzenia, szczególnie tak koło rozrządu.
  2. Wygląda na cofające się paliwo w układzie, przejrzyj wszystkie połączenia przewodów paliwowych pod maską i znajdź nieszczelność i to jak najszybciej bo w końcu pompe szlag trafi od kręcenia na sucho.
  3. Witam szanownych forumowiczów. Jak już wcześniej pisałem na forum, pompa w moim 2.0 dtl zakończyła żywot. Po obdzwonieniu kilku warsztatów w mojej okolicy dowiedziałem się że nie będzie tanio (1000-1600 złotych polskich). Więc zrodził się taki pomysł żeby do mojej viki wrzucić silnik 1.7 TD isuzu. Miałem już kiedyś viki z takim silnikiem i sentyment pozostał z tego co udało mi sie wydedukować z internetów silnik zarówno 1.7 TD jak i 2.0 DTL w vectrach występował ze skrzynią F18 tylko zastanawia mnie sposób połączenia silnika ze skrzynią, czy przy silniku 1.7 zastosowana jest jakaś flansza? czy
  4. Próbowałem ponownie zrobić kroplówkę z paliwem i poluzowałem przewody od wtrysków. Po 15 sekundach pracy auta na plaku paliwo w przewodach wtryskowych nadal się nie pojawiło. Więc to oznacza że moja pompa nadaje się tylko do regeneracji. Zna ktoś jakiś dobry i tani warsztat w mazowieckim, który by to ogarnął?
  5. Witam. W niedzielę pojawił się problem w moim aucie ponieważ nie chce ono odpalić. W sobotę jeździło normalnie, nic nie zapowiadało że coś jest nie tak a w niedzielę odpalam a tu lipa. Auto nawet się nie odezwie, odkręcam filtr paliwa a tam około 3/4 filtra wypełnione paliwem. Robię "kroplówkę" z paliwem z butelki na krótko i przy odpalaniu na plaka pompa w ogóle nie pobiera paliwa, nawet na krótko. Nawet gdy wziąłem dużą strzykawkę z paliwem i próbowałem na siłę wepchnąć paliwo do pompy to nic, strzykawka nie ustępuje nawet podczas kręcenia rozrusznikiem. A i dodam że kontrolka "check" nie zw
  6. Przede wszystkim najpierw trzeba podpiąć kompa i sczytać błędy, bez tego to wróżenie z fusów.
  7. Witam wszystkich, chciałem zapytać Was co to za jakieś kabelki wystają w moim schowku? jest tam jakiś brązowy luzem i jakaś kostka 4-pinowa. Czy to możliwe że kable są od zmieniarki? Po odkodowaniu Vinu wyskakuje mi że mam radio car 500 z "dodatkową instalacją do radia" Ale kostka wygląda jakoś ubogo, tak jakby to było samo zasilanie do "czegoś". Czy radio Car 500 występowało w pakiecie ze zmieniarką? I czy zmieniarka nie powinna być wyszczególniona w wyposażeniu przy odkodowaniu Vinu? poniżej wrzucam zdjęcie tej kostki
  8. Temat rozwiązany. Tak jak podejżewałem była przerwa gdzieś w wiązce pomiędzy silnikiem a pompą i nie łączyło tak jak trzeba. Moja wiązka od silnika wygląda w dużej mierze tak ja tu na zdjęciu:-P
  9. Pompy się nie różnią niczym praktycznie. Rożnica twki w intercoolerze i sterowniku silnika, który ma wgraną inną mapę.
  10. Tok myślenia mechanika też dziwny jakiś Różnica jest w programie a nie w samej pompie
  11. Witam wszystkich forumowiczów. Ostatnio do mojej chorej główki wpadł taki pomysł w związku z tym że moja pompa chyba powoli robi PA PA. Mianowicie: ostatnio w moje ręce wpadła pompa wtryskowa Lucas CAV o oznaczeniu DPC coś tam coś tam, stosowana w fordach 1.8TD i citroenach. Myśle sę kurde, pasowała by chyba do DTI. Mocowanie na 3 śruby do bloku, smukła budowa, pompa jest niewiele większa niż VP44 więc po kolektor by wlazła. Do jej uruchomienia wystarczy jeden kabel "+". Ciśnienie tłoczenia 170-180bar. Podciśnieniowy zawór dawki LDA. Cały czas mi to teraz spokoju nie daje bo już dawno ze szwag
  12. U mnie wskazówka od temperatury po modzie ustawiała się może dosłownie z milimetr dalej niż zawsze tak że nie ma się o co martwić. Modyfikacja jak najbardziej warta wykonania.
  13. A czy mi się wydaje czy szyna CAN jest tylko pomiędzy sterownikiem silnika a pompą wtryskową? Na razie mam nadzieję że to tylko problem z wiązką elektryczną bo jak kiedyś już wspominałem autko to przekładka z anglika. A wiązka nie jest jakoś fantastycznie zrobiona i cały czas są tam jakieś problemy. Jutro auto jedzie do speca i zobaczymy co mi powie.
  14. Witam wszystkich. Potrzebna mi pomoc odnośnie mojego cudownego pojazdu :-P. Rano coraz częściej mam problem z odpaleniem auta. Sprawa wygląda następująco: wsiadam do auta po nocy, przekręcam kluczyk zapalają się kontrolki a kontrolka silnika nie gaśnie i auto nie chce odpalić. Wywala mi błąd taki jak w temacie 1651(B) CAN odbiera błąd i zawsze gdzieś tam przewija się błąd obwodu świec ale pomimo to świece normalnie grzeją. Problem występuje tylko po nocy i pomaga tylko kręcenie kluczykiem w tą i z powrotem około 20 razy czasami 30 i nagle kontrolka normalnie gaśnie i auto można odpalić. Co to
  15. A to kiszka, muszę najpierw kupić wakuometr
×
×
  • Create New...
UP