Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

darkeye95

Forumowicz
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O darkeye95

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra b
  1. To chyba niemozliwe, sprawdzalem i wszystko wyglada na drozne :/ nie wiem moze to juz taka przypadlosc tych samochodow :/
  2. Witam wszystkich, Mam pewien problem z moja vectra z silnikiem x18xe1. Mianowicie podczas szybkiego dodania gazu slychac taki swist powietrza w okolicach przeplywki a przepustnicy, widac nawet jakby ta gumowa rura sie wtedy kurczyla. Do tego na ulamek sekundy obroty stoja a dopiero pozniej ida w gore. Oczywiscie sprawdzalem wszystkie wezyki podcisnienia, zdemontowalem rury dolotu i wszystko wyglada dobrze. Psikalem plakiem ale nic nie dalo. Czy ktos podpowie czy moje przypuszczenia odnosnie lapania gdzies lewego powietrza moga byc sluszne czy raczej tak powinno byc? Dodatkowe czuc ze auto jest slabe na nizszych obrotach. czy powinienem jeszcze cos sprawdzic? Dzieki z gory za odpowiedzi. zdemontowalem puszke filtra i zaslonilem rure do przepustnicy i silnik gasnie wiec chyba wszystko ok?
  3. darkeye95

    X18xe1 mułowaty do 2 tyś

    Pewnie, zapomnialem o tym napisac. Nie wiem czy to ma znaczenie ale patrzac na inne zdjecia mocowania przeplywki to moj wyglada jakby byl obrocony a ta kostka do podpiecia jest z drugiej strony (w sensie ze w dobrym kierunku jest zamocowany tylko obrocony bardziej do kabiny)
  4. Witam wszystkich, Postaram opisac swoj problem, moze ktos cos podpowie i trafi z diagnoza. Dzieje sie to na zimnym jak i cieplym silniku, na benzynie i na lpg. Mianowicie podczas przyspieszania praktycznie od drugiego biegu i na kazdym do ok 2 tys silnik jest mulowaty, slabo sie zbiera, na 4 i 5 biegu ok 1500 rmp przy predkosci ok 60 km/h zeby przyspieszyc to strasznie wolno sie buja. Powyzej 2 tys obrotow idzie juz lepiej. Auto tak sie zachowywalo praktycznie od zakupu a jezdze ok pol roku i wydaje mi sie ze jak na 1.8 to powinno lepiej przyspieszac. Wymienione swiece i cewka, przeczyszczona przepustnica, bledow mi nigdy nie wyswietlalo. Silnik ladnie trzyma obroty, nie faluja. Troche poczytalem i niektorzy mowia ze to moze przeplywka ale nie chce nic w ciemno kupowac. Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi, jezeli beda jeszcze jakies pytania to postaram sie odpowiedziec.
×