Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

adeek231

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About adeek231

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra B 1.8 16v

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Probowalem sie tez przejechac na odpietej przeplywce, ale nie dalo sie zbytnio jechac, szarpniecia przy dodawaniu gazu, duze falowanie obrotow po zmianie biegu. Lecz zauwazylem ze miala niezlego buta na jedynce, delikatne musniecie noga gazu i leciala
  2. A wiec po odpieciu przeplywki jest to samo, wysokie obroty ktore po chwili sie normuja, no i strzal z wydechu gdy odrazu po odpaleniu dam teoche gazu. A wiec rzuce okiem na wiazke, ale dopiero na wolnym (za 4 dni) odezwe sie wtedy, lub tez porobie jakies zdjecia jak bym cos dostrzegl nie takiego
  3. Okey z rana zrobie szybka probe, i dam znac po robocie co z tego wyszlo Dzieki
  4. Odpiac ja na odpalonym silniku z ranca ? (Na rozgrzanym czy wlasnie zimnym ?)
  5. No wlasnie zrobilem cos okolo 100km na samej benzynie (wcale mu nie zalowalem). I stwierdzam ze nic sie nie zmienilo
  6. Okey zaczne od samego poczatku i wszystko wyjasnie A wiec Gdy rano ide do auta, po calej nocy jak stoi. Odpalam to auto chodzi na wysokich obrotach (okolo 1300) po okolo minucie moze dwoch obroty same sie normuja (nim sie przelaczy na gaz). Ewentualnie gdy dodam gazu zaraz po odpaleniu to slychac strzal z wydechu i automatycznie obroty wskakuja na okolo 900, i przez jakas minute jazdy potrafi mocno szarpnac (dodaje gazu, nie ma nawet ruszenie i nagle jakies zdlawienie czy cos i bum leci). Druga sprawa to bardzo duzy brak mocy gdy juz troche posmigam autkiem i sie porzadnie nagrzeje (
  7. Moze zle sprecyzowalem to co napisalem, majac na mysli "czuly na gaz" chodzilo mi o to ze delikatnie reagowal na pedal gazu. Gaz w aucie zalozony poltora roku temu, regularnie wymieniam filtry, regulacje, oraz sprawdzenie mieszanki. Auto na benzynie i na gazie ma wlasnie ten problem o ktorym pisze. Zastanawialem sie nad jakimis czujnikami temperatury
  8. Ale z gazemnim nie ma problemu zadnego, chodzi jak ta lala. Na benzynie przejechalem okolo 100km, dam znac jak odpale go na zimnym. Brak mocy wystepuje po nagrzaniu silnika. Dzis z rana jadac do pracy chwile po odpaleniu byl bardzo czuly na gaz i jechal jak trzeba
  9. Generalnie nie za duzo chyba kilkanascie kilometrow, na poczatku strasznie szarpal ale po kilku kilometrach sie unormowalo. Myslisz zeby przepalic go konkretnie i zrobic jakas stowke ?
  10. Wracam dalej do tematu... Cewka podmieniona, objawy dalej te same...
  11. Patrz no nie pomyslalem o cewce nawet... gdybym tylko mial mozliwosc podmiany na chwile jakiejs zeby tylko sprawdzic czy to faktycznie to. Ale dzieki za odpowiedz, postaram sie znalezc jakas na podmianke
  12. Witam Na poczatku napisze ze szukalem po wielu tematach ale nie znalazlem przypadku podobnego do mojego a mianowicie; Auto po odpaleniu na zimnym silniku pracuje nie rowno i trzyma obroty na poziomie 1400- trwa to okolo minuty moze dwoch i nagle sie stabilizuja do okolo 900, chyba ze zaraz po odpaleniu dodam troche gazu wtedy slychac strzal z rury bo odpuszczeniu gazu i obroty znow automatycznie wskakuja na 900. Generalnie autu brakuje mocy, a podczas jazdy w miescie gdy temperatura w koncu osiagnie 90stopni - szybka jazda jest wrecz nie mozliwa, przyspiesza jak by mial 20 kuni.
×
×
  • Create New...
UP