Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

houldy

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About houldy

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/06/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C 2004 1.9 CDTI aut.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Auto było robione w warsztacie, który zajmuje się ogólnie mechaniką, a samą turbinę gdzieś oddawali. Jutro do nich podjadę i porozmawiam, może mają to w dokumentacji jakiejś, chociaż jeszcze wieczorem zejdę na dół i rzucę okiem czy czasem nie rzucili tego do schowka. Dla pewności jeszcze postaram się podmienić dziś przepływomierz, wyczyścić czujnik ciśnienia doładowania i przepustnicę żeby usunąć wszystkie możliwe przyczyny w razie problemów z mechanikiem.
  2. Nie nic takiego nie mam, mam dostęp do interfejsu jeżeli może to pomóc.
  3. Było tak, że na grillu można było zobaczyć olej, co świadczyło i dziurawym Intercoolerze, jako że nie jestem za mocno mechanikowaty to nie ogarniałem tematu. Raz jak pocisnąłem żeby ruszyć ze świateł to był jeden strzał i kupa dymu za mną. Okazało się, że "ciało obce wpadło do turbiny" i regeneracja. 1600 zł, wyjechałem autem, które kopciło jak po******ane i nie jechało w ogóle. Ktoś zauważył problem z IC, został wymieniony i wtedy też został przytkany EGR blaszką z dziurami, ale auto nie jechało właśnie na dole, trochę śmierdziało w środku. Okazało się, że pękła uszczelka powrotu oleju do tur
  4. Co do silnika to klap nie ma, DPF jest też usunięty, EGR na ten moment jest całkowicie zatkany, turbina jest po regeneracji (1 tys km temu), wtryski są po regeneracji (10 tys km). Po odpięciu EGR nie mam błędu, jak kupiłem auto to nie był zaślepiony oraz klapy były jeszcze. Poprzedni właściciel mówił, że prawdpodobnie tu jest zrobiony chip na 165 km~ ale nie był tego pewny, bo były to tylko słowa łebka, a nikt tego nie sprawdzał. Podejrzewam, że jest coś namieszane w sofcie, ale wcześniej raczej nie zauważyłem tego problemu, nie wiem może EGR musi być sprawny? Co do naprawy sterownika odezwę s
  5. Błędu i tak nie mam po odpięciu - nie wiem czy poprzedni właściciel coś przy tym nie majstrował. Problem mam z samochodem i obrotami poniżej 1600, auto nie ciągnie w ogóle i chce wyeliminować problem EGR. Zatkałem go, odpialem wtyczkę i nie wiem czy muszę go wyprogramować żeby auto odzyskało moc, czy może wyprogramowanie to tylko brak błędu i nic więcej? Interesuje mnie co zmienia się wtedy, jedynie blokuje pojawianie błędu czy może też silnik dostaje inne parametry przy braku egr?
  6. Witam, Nurtuje mnie czy wyprogramowanie EGR to jest tylko i wyłącznie wyłączenie komunikatu o błędzie? Samochód będzie jeździł tak samo jeżeli EGR jest zatkany jak przy odłączonej kostce? Czy może wiąże się to też ze zmianą parametrów silnika jakiś? Chodzi o to, że mam zatkany i odłączony zawór i nie wiem czy jest sens go programowo wyłączać czy to nic nie zmieni?
  7. Turbina była regenerowana po raz drugi, bo ostatnio to pęknięcie IC załatwiło ją. Bankowo była robiona w innym miejscu. Jeżeli to turbo to co mam z tym zrobić? Żądać od mechanika poprawy? Przy poprzedniej regeneracji nie miałem takiego problemu, auto chodziło fajnie, aż straciło moc i doszło do całkowitej usterki IC.
  8. Regenerowane, wstawiane w warsztacie. Ciśnienia były bardzo podobne, nie identyczne ale różnice malutkie. Nie zauważam nieszczelności od czasu wymiany Intercoolera, od 2 tyś idzie jak demon, wcześniej niestety lepiej wyjść go popchać.
  9. Witam, Posiadam VC z 2004 roku w automacie. Od pewnego czasu zauważyłem spory problem z ruszaniem, mianowicie auto w ogóle nie jedzie do 2 tys obrotów. W aucie ostatnio była robiona turbina, wymieniony intercooler - po tym zauważyłem, że auto wyjątkowo słabo rusza. Podejrzenia padły na zawór EGR - próbowałem go OP COMem - otwierał i zamykał, potem go częściowo zaślepiłem, oczywiście żadnych zmian. Jako że najbardziej podejrzany to zaślepiłem go całkowicie i wypiąłem kostkę (nie wyprogramowywałem go jeszcze). Szczerze nie wiem gdzie szukać przyczyny - komputer nie bardzo coś chce pokazywać
×
×
  • Create New...
UP