Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Krisss_123

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Krisss_123

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra c
  1. Witam.Niestety problemu nie udało się rozwiązać.Fakt objawy zmalały . Mechanik stwierdził że przepływomierz pokazuje dziwne parametry. I przepływomierz został wymieniony na oryginalny,i zostały podniesione obroty do 930 .I fakt jest lepiej ,ale jeszcze nie tak jak powinno być.
  2. A więc tak sprawdziłem wszystkie przewody podciśnienia. Brak lewego powietrza. Napompowałem kolektor też nie słyszałem żeby gdzieś syczało . Macie może jeszcze jakieś pomysły? Sterownik ? Sonda?
  3. Koledzy. A powiedzcie mi jaki wpływ na pracę silnika ma sonda za katalizatorem. Moja pokazuje na benzynie na jałowym 750-800 mV
  4. film pierwszy ten z koncówka 10 jest jak silnik jest zimny , samochod stał ok 6 h. i drugi jak juz sie rozgrzał VID_20170520_111910.mp4 VID_20170520_122623.mp4
  5. a602820922 Cewka i Świece wymienione pisałem , Cewka delphi. nelson no ja poł roku się meczę . I mam dosyc....
  6. Dokłanie tak. Na jałowym utrzymuje obroty wszystko jest ok . Jak zimny to wciskam sprzęgło i od razu obroty spadaja. a jak sie rozgrzeje to wariuje. Jutro postaram się nagrać film .
  7. Błędów brak. dorzuciłem w pierwszym poście foto z blokami pomiarowymi z auta
  8. Ok . Posprawdzam. Jak znajdę przyczynę dam znać:)
  9. Ok. A z doświadczenia może jesteś w stanie mi powiedzieć w których miejscach np na kolektorze mogły by występować ewentualne nieszczelności ?
  10. A sory zapomniałem dodać . Czujnik nie we wszystkich jest. Ale u mnie sam zakładałem miesiąc temu ponieważ doposażałem viki w tempomat
  11. Z tego co czytałem dowiadywałem się to silnik krokowy jest zintegrowany z przepustnicą . Aczkolwiek biorę pod uwagę że mogę się mylić. Hm.... Wgranie nowych map i regulacja gazu ? Czy coś innego może powodować złą dawkę ?
  12. Jak podłączyłem do komputera to pokazuje 90 stopni. Nie mam problemu z odpaleniem czy zimny czy ciepły
  13. Tak resetowałem sterownik silnika kilka razy .Zgodnie z procedurą i nic nie dało niestety. Ogólnie męczę się z tym od grudnia . I nie mam już pomysłów. Na lpg i na bp zachowuję się podobnie. Jak zimny to ładnie sprzęgło i obroty od razu spadają . A jak sie rozgrzeje no to te obroty zaczynają szaleć. Bardzo ciężko o płynna jazdę .
  14. Przewody od podciśnienia sprawdzałem . Nie łapię lewego powietrza tam. Może być to że gdzieś w kolektorze jest dziura? Mechanik ściągał kolektor ten górny i nie było nigdzie dziury. I Pytanie czy możliwe jest to że przez Instalację gazową auto też źle pracuję na bp?
×
×
  • Create New...