Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Danonekk

Forumowicz
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Danonekk

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tutaj mam zdjęcie błędów, z tym że jeden się pojawił bo na odpalonym silniku wypiołem wtyczkę od przepływomierza. Dzisiaj prześledze wiązkę, lecz dla ułatwienia ktoś może mi powiedzieć gdzie ona konkretnie idzie?
  2. Ja do zielonej góry miałem 200km i bez problemu dojechałem, na autostradzie skrzynia ma chłodzenie i nie grzeje się tak bardzo jak w mieście więc myślę że dałbyś radę. Pan Kamil z zielonej górze jest zaufana osoba przez wielu ludzi z tego forum i gdybym miał jakikolwiek problem to znowu bym się tam udał.
  3. Kontrolka Samochodu z kluczykiem po odpaleniu najprawdopodobniej spowodowana jest przepalona świecą żarową, natomiast podczas jazdy jeśli się zaświeci musiałbyś udać się na komputer odczytać blad. Co do skrzyni biegów to niestety najprawdopodobniej będziesz miał spore wydatki. Polecam Ci Pana Kamila z Zielonej Gory, speca od automatów. Ja przy takich samych objawach jak Ty, próbowałem wymienić olej lecz to nic dało więc ostatecznie umówiłem się na wizytę w Zielonej Gorze, uszkodzony miałem sterownik, koszt około 1200-1600 zl
  4. Błąd wciąż ten sam czyli p0100 obwód przepływomierza, wczoraj nie zapaliło się auto z kluczykiem, ale po dłuższej przejażdżce nadal traci moc. Intryguje mnie ten spadek wartości żądanych podczas jazdy jak widać na filmie w pierwszym poscie. Sugestie?
  5. Dzisiejszy dzień spędziłem na sprawdzaniu układu. Nie doszukałem się jakiejkolwiek nieszczelności, ale przynajmniej zatamowałem przeciek z przewodu paliwowego pod przelewem, przez który uwalone mam pół silnika Po poskładaniu wszystkiego do kupy myślałem że rozwiązałem problem, ale po dłuższej przejażdżce samochód stracił moc, lecz tym razem nie zaświecił się samochód z kluczykiem Czy ktoś jeszcze może mi coś doradzić?
  6. Witam wszystkich, około tydzień temu zapalił się Check w mojej Viki. Na komputerze wykazało błąd P0100 czyli błąd przepływomierza. Po zamontowaniu używanej przepływki Boscha, lecz w 100% sprawnej błąd nie znikł, cały czas załączał się przy mocnym depnięciu. Dzisiaj na komputerze mechanik zauważył znaczny spadek wartości żądanych przepływki podczas jazdy co zresztą widać na załączonym filmie. Prosiłbym o pomoc z czym może to być związane (bardziej przerwany kabel czy raczej któryś ze sterowników?). Pacjent Vectra C 2.2 dti 2004r automat My Movie.mp4
×
×
  • Create New...
UP