Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

artwal

Forumowicz
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About artwal

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C Z19DTH 150KM MY 2006

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Z tym zaślepianiem to bym się wstrzymał , bo wywali ci błędy . Najpierw znajdź przyczynę tego stanu rzeczy. Zamontowałem u siebie takową zaślepkę na nowy EGR z czterema otworami i od razu błąd P-0400. Jeszcze sprawdź wężyki gumowe do czujnika różnicowego czy nie są popękane.
  2. po testach wygląda na to że fejs w eepromie wprowadza zmiany. Czyżby musiał też wyłączyć komunikację w procku. Jest to możliwe ??
  3. Op-coma nam ryżowego. Mam też BDM ale nie mam pewnego wsadu.
  4. No nic nie zostało najlepsze jest to że na stole to samo się dzieje.
  5. To mam zrobione ponieważ do swojego auta z manualną podmieniam ECM z automata
  6. Potrzebuję przekodować wariant programu i konfigurację High Speed Can w ECM .Dokładnie to potrzebuję zmienić typ skrzyni z automat na manual . Moim opkomem zmieniam wartości i niby jest wszystko ok ale wywala błąd komunikacji ze sterownikiem skrzyni którego fizycznie nie mam. Jak i czym to zrobić ??? Tech 2 i serwis to wiem . Pytanie czy jest inny sposób .
  7. Mam pytanko: Czy można z ecu alphacode AG zrobić ecu alpfacode AD ??? Czy są różnice pomiędzy pinout ,PCB,czy w końcu różnice pomiędzy procesorami a eepromami ??
  8. Jak ręcznie wykonujesz ręcznie obroty wałem to wskaźnik powinien być na otworze.Podczas samej pracy może być różnie. Najważniejsze jest ustawienie początkowe. Podczas pracy wałek generuje drgania które kompensuje napinacz. Napinacz kompensuje również wydłużenie paska od temperatury. Dlatego należy ustawiać napięcie na zimnym silniku.
  9. Ja u siebie w vectrze normalnie przykręcam
  10. Oczywiście tak by można było swobodnie śrubę wkręcić
  11. Dokładnie. Ale jak ma już cały nowy zestaw założony to nie trzeba demontować paska żeby skorygować . Jedynie przy luzowaniu śruby trzeba koło wałka przytrzymać żeby paska nie uszkodzić.
  12. Panowie nie mylcie DT z DTH . DTH jest 16 zaworowe i ma dwa wałki . Gdzie ssacy jest spięty z wydechowym kołami zębatymi. Dlatego są różnice w konstrukjach głowic i w ustawieniach rozrządu. Przy wtrysku dzielonym na 5 lub 6 dawek nawet kilka stopni wpływa na jakość pracy. Widząc jak jest skonstruowany jest DTH odradzam kręcenie wałem przy zciągniętym pasku więcej niż 15 stopni. Kemoth działa przy silnikach 120 konnych 8 zaworowych przy szesnastkach jest inaczej. Dobrze myślisz Scurwy. Jak masz już nowy pasek założony i naciągnięty 1.Zakładasz blokadę wałka i luzujesz śrubę ko
×
×
  • Create New...
UP