Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

gemi

Forumowicz
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About gemi

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, Czy sprężyna do zawieszenia standardowego RX6217 (292mm) rozwali mi amorek Sachsa 300 065 dedykowany do zawieszenia obniżonego? Obecnie mam sprężyny RX6764 (269mm) do zawieszenia obniżonego, ale jest za nisko. Czy te amory będą bezpieczne czy też będę zmuszony do wymiany amorów dedykowanych dla zawieszenia standardowego? PS. Dodam tylko, że Sachs katalogowo do obniżonego proponuje sprężyny 994 319 (279mm). Patrząc tylko na wymiar to 2cm mniej :/
  2. Mam ten sam problem. Doradzono mi KYB 6764 i poszło w dól. Z przodu mam mam założone raczej sprężyny do standardowego zawieszenia bo przód stoi zdecydowanie za wysoko. Nie mniej mi akurat to odpowiada bo nie boję się o krawężniki i chętnie tył bym podniósł wyżej... Ps. Masz u góry podpięty temat odnośnie sprężyn. Proponuje tam wrzucić post, a ten temat wykasować :). Inna spraw, że jak pytałem o radę jakie sprężyny to chętnych było dużo i doradzali KYB, a jak się okazało, że źle doradzili to jest cisza
  3. Witam, Ja również zgodnie z zaleceniami forumowiczów założyłem KYB RX6764 i tył poszedł w dól zamiast do góry (czego oczekiwałem) jak już u kilku innych kolegów wyżej... Będę na pewno wymieniał sprężyny z tyłu, ale nie mam bladego pojęcia na co... Po demontażu starych okazało si, że ich wysokość to (+/-)280mm. Nie wiem na ile z czasem taka sprężyna osiada, ale jeśli nie osiada w ogóle to idealnie pasowały by sprężyny Sachsa 994 319. Mają one wysokość 279mm do tego wyglądają niemal identycznie (jak nie tak samo) jak te stare zdemontowane. Stare nie miały zagęszczonych zwojów w p
  4. No ładny ten Sig Rafała, ale ja chciałem VC GTS... Kilka czynników złożyło się akurat na to, że kupiłem to auto, ale co zrobić. Jak to się mówi już po ptokach więc pozostaje jedynie zadbać na tyle na ile to będzie możliwe i cieszyć się z jady Dzięki za porady. Przeszukam forum na spokojnie w wolnej chwili.
  5. Witam. Mam obecnie w planach Instalację: Q-BOX ACR-01 250 BARACUDA 130NL ULTRA 360 Zbiornik 680x200 (czy jakośtak :)) Ma banzynie auto pali mi jak smok. W trybie zima/klima - 13,5 obecnie mam średnio. Jazda w zasadzie tylko po mieście, krótkie odcinki. Silnik mało kiedy zdąży się rozgrza, ale też nie szaleję. Staram się jeździć raczej spokojnie. Czy to oznacza, że na gazie będę miał 17...? Wcześniej na łysych oponach zimowych palił w okolicach 12. Na razie jestem lekko w szoku co ten silnik wyprawia. PS. Jakieś rady co sprawdzić, co wymienić w pierwszej kolejności je
  6. Dużo za dużo Generalnie Dał bym za to 23-25tys. Dałem 27 i żałuję strasznie, bo niestety napaliłem się i nie sprawdziłem dobrze auta. Dzięki. Buczenie to był pęknięty katalizator. Wyglądało to dosyć makabrycznie (zaraz za kołnierzem mocującym do turbo było dookoła pęknięcie niemal na całym obwodzie. Na razie mam pospawany, ale niestety buczy dalej przy wejściu ponad 2tys. Ewidentnie ma to związek z turbiną. Musze znowu jechać do mechanika to sprawdzić. Co do rozrządu to mam tak jak by odgłos ocierającego się łańcucha kiedy wcisnę lekko gaz i puszczę. Tak jak by się napinał a przy
  7. Tej samej osobie to tłumaczę maksymalnie 2 razy. Taka zasada 😀 Wysłane z mojego SGP611 przy użyciu Tapatalka
  8. Jak ktoś mnie pyta jak coś zrobić a ja wiem jak to zrobić to nie odsylam takiej osoby do książek na studia albo na forum.. z których się tego nauczyłem. Wysłane z mojego SGP611 przy użyciu Tapatalka
  9. Niestety nie dysponuję aż taką ilością wolnego czasu aby przewertować wszystkie wątki. Ktoś kto się w temacie orientuje poświęci na odpowiedź max kilka minut. Ja już spędziłem na forum kilka godzin i nadal nie znam odpowiedzi na wszystkie pytania. Rozumiem że staracie się minimalizować ilość postów i tematów, ale też forma w jakiej znajdują się informacje na tym forum nie ułatwia nowym użytkownikom życia. Brak tu raczej tematów z podsumowaniem różnych tematów. Wykazów części itp. Trzeba wertować temat po kilkadziesiąt stron aby znaleźć interesującą nas rzecz. Przez to ludzie zadają w
  10. Widzę będzie cięzko o jakieś porady :). To może zadam bardziej konkretne pytania. 1) Co ma wpływ na geometrię. W sensie po wymianie których elementów (tulei, wahaczy itp.) z przodu i z tyłu pasowało by zadbać o sprawdzenie geometrii. 2) Jakie odboje powinienem dobrać do mojego auta (info wyżej) amory Sachs 312 609/312 6010. Nie umiem dojść czy powinny to być odboje i osłony Sachs z oznaczeniem 900 087 czy 900 088 3) Które gumy stabilizatora powinienem zakupić? Czy jest sens brać GM czy równie dobrze zamiennik, a jeśli tak to który.. FEBI bezie ok? 4) Czy ktoś by
  11. Witam, Jestem na etapie wymiany większości zawieszenia, a przynajmniej mój mechanik twierdzi, że to będzie konieczne... Niestety ciągle się dokształcam i poświęcam masę czasu na szukanie informacji w internecie aby się dowiedzieć co powinno się wymienić, jaka cześć jak się nazywa, jaki ma numer itp. Większość mam już za sobą. Nie mniej pozostaje cały czas kwestia co powiedział mechanik i czy aby na pewno jest potrzeba wymieniać wszystko co on sugeruje... Nie musze dodawać, że sama wymiana gum stabilizatorów i amorów z tyłu to powiedzmy 200zł, a robota przy wahaczach to już 500..
  12. Jeśli obniżyć to Eibach jak Cię cena nie odstrasza. Ja nie chcę obniżać Wysłane z mojego SGP611 przy użyciu Tapatalka
  13. @Curtis I co z tymi Kayabami nosek zadarty czy nie? Masz może jakieś zdjęcia jak auto na tym wyglądało? Ps. Z przodu fabrycznie jaka wysokość jest? Z tyłu z tego co się zdążyłem zorientować to 259?
  14. @Curtis Wyżej pisałem co za auto (chyba) bo już w tylu wątkach pisze, że się gubię. Ale jeszcze raz - Polift VC GTS Z20NET zawieszenie XJ2. @rudiksax No właśnie się trochę boję, że będzie za nisko. Jak u Ciebie z parkowaniem przy krawężnikach? No i jak z komfortem? Teraz podjeżdżam pod krawężnik w miarę pewnie..
  15. Witam, Zakupiłem niedawno Z20NET w wersji VC GTS - polift. Auto super, ale do roboty mam mnóstwo rzeczy. Auto przejechane 217000. I tu nasuwa się pytanie co z rozrządem. Obecnie brzmi to tak: Czy biorąc pod uwagę przebieg i to, że nie znam za bardzo historii auta (tyle tylko co z ASO wyciągnąłem) powinienem w ogóle zastanawiać się czy wymieniać czy nie rozrząd? Mam niby w miarę zaufanego mechanika, ale może jesteście w stanie polecić jakiegoś speca na śląsku? Jazda do Łodzi czy Krakowa to jednak trochę kilometrów jest, szczególnie że auto musiał bym
×
×
  • Create New...
UP