Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Dmlody87

Forumowicz
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Dmlody87

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1987.10.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Świętochłowice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    SIGNUM OPC 3.0 CDTI Z30DT

Ostatnio na profilu byli

203 wyświetleń profilu
  1. Dmlody87

    Wskaźnik paliwa zaniża o ok 20%

    też tak myślałem ale skro w ukrytym menu pokazuje 60l a mam pełny bak bo jak wlewałem do oporu to aż sie przelało mi nawet tak wiec pływak już by dawał błedne wskazanie jakies mam przeczucie ze wskaznik paliwa na zegarach jakoś się rozkalibrował bo jak mówie jak padał akus to podczas proby odpalenia opadla wskazówka na sam dół i później po woli sie podnosiła ale już zaniżała wskazanie nie wiem czy zegary da sie jakos kalibowac czy tez sprawdzac?
  2. Dmlody87

    Wskaźnik paliwa zaniża o ok 20%

    no własnie nie ma nie wiem co robic
  3. Dmlody87

    Wskaźnik paliwa zaniża o ok 20%

    dodam tyle że patrząc na poprzednie tematy nawet odpiecie akumulatora nie pomogło
  4. Witam na wstępie powiem ze nie znalazłem podobnego problemu przez wyszukiwarkę jak gdzieś jest to proszę o przeniesienie tematu a wiec wszystko zaczęło się od wymiany akumulatora na nowy a dokładniej jak stary umieral pewnego dnia ledwo co żył i nie dał rady kręcić i wiadomo zegary przygasaly itp wtedy to wskaźnik paliwa opadł na 0 i oświeciła się kontrolka rezerwy. po wymianie na nowy akumulator dalej wskazówka była w tej samej pozycji. Dopiero po jakimś czasie się podniosła ale nie pokazuje pełnego baku mimo ze w ukrytym menu mam 61l pytanie czy da się go jakoś skalibrować albo opcomem coś z nim zrobić nie wiem gdzie szukać tym bardziej ze w menu widać prawidłowo. Reszta wskaźników działa elegancko na zegarach
  5. Dmlody87

    Wymiana oleju w skrzyni biegów [AF40]

    Czyli na dole ta mała śrubka wykręcona a od góry po woli cały czas łac olej? I na koniec był już czysty jak nowy? W opcomnie gdzie to się robi jakoś dokładniej coś więcej? Bo nie chce zepsuć wszystkiego a myślałem tak z 7-10 l max na podmianke użyć
  6. Dmlody87

    Chip Tuning - Diesel

    Pytanko z30dt gdzieś można podnieść moc na Śląsku ? Wiem ze denso nie łatwe jest do roboty ale troszkę bym podniósł 😁 A jest opcja żeby po wciśnięciu SPORT była dostępna większa moc? Obecnie jest szybsza reakcja na gaz biegi i zawieszenie czy to działa cały czas ?
  7. Dmlody87

    Wymiana oleju w skrzyni biegów [AF40]

    Mam pytanie bo chce sam w skrzyni wymienić dwa razy statycznie olej i czy robić to tego samego dnia czy z kilkaset km zrobić ? Druga sprawa ta adaptacja jest konieczna ? Jak to wyglada i czy opcomem da się zrobić?
  8. Dmlody87

    silnik 3.0 V6 cdti

    Widzę ze jesteś tez ze śląska powiedz mi gdzie planujesz podnieść wyniki z30dt bo tez mam w automacie ale chciało by się więcej. Ale tez w rozsądnej cenie i pewne.
  9. Dmlody87

    Z30DT klapy wirowe kolektor

    O kurde trochę jest tego. Mam nadziej ze ogarnę to jakoś.
  10. Dmlody87

    Problem z EGR w Z30dt

    Pytanko. Czy ktoś z was sam czyścil kolektor z klapami? Jak to wygląda od strony wyjęcie i włożenia. Jakieś uszczelki nowe itp.
  11. Szukałem i nie znalazlem jest może jakiś filmik albo porady jak wyjąć kolektor odlotowy z klapami wirowymi bo muszę je wyczyścić z uwagi że generują na zimnym silniku błąd P1110 otwarte klapy. Myślałem o czyszczeniu chemia na włączonym silniku ale olej do wymiany bym miał a szkoda bo mam świeżo co lany. Jest tu filmik jak zaworki SCV wymieniał ktoś ale wyjmowania kolektora samego nie widac
  12. Dmlody87

    Z30 DT - błąd P1110 i inne

    Mam to samo. Ten sam błąd. Rano jest ale jak silnik ciepły i odpale na nowo to znika. Czasem się samo zablokuje w czasie jazdy. Masakra Czy ktoś próbował czyścić na pracującym silniku środkiem do kolokteora i egr. Wiadomo później zmiana oleju.czy to coś da?
  13. Dmlody87

    AFL - migajaca kontrolka

    No się muszę pochwalić że naprawiłem. Dzięki pomocy telefonicznej z Klosiu udało się. Okazało że regulacja silniczek się zatrzymał. Trochę kontaktem popsikalem i kilka razy test i się ruszył. Chyba jakiś kabel tam podlazl pod soczewke bo jak mówią.:nasi już tam byli ale operacja udana. Dodatkowo wpadło 6000k i jest na plus światło. Na razie jedna lampa bo zimno i piwo się skończyło a na mecz trzeba było lecieć. Tak więc błąd nie występuje test OK. Wyregulowane światło i świeci mega.
  14. Dmlody87

    Wspomaganie Vectra c

    Na początek sprawdź wtyczki dokładnie miałem przygody z swoją pompa i też wrażliwa jest na styki i masę. Gdzieś czytałem że po zmianie na inną trzeba adaptacji się podjąć ale czy prawda nie wiem. U mnie wymiana płynu ożywila pompę.
×