Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Dmlody87

Forumowicz
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Dmlody87

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/20/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Świętochłowice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    SIGNUM OPC 3.0 CDTI Z30DT

Recent Profile Visitors

267 profile views
  1. No wyglądała na cała ale mysle czy nie wjadę może na kanał i będę ruszać wiązka i szukał momentu aż wyskoczą błędy chyba ze jest łatwiejszy sposób ?
  2. Kabel wymieniłem bo stary był w rozsypce podczas wymiany sprężyn jak wypinany był to piny się rozleciały dosłownie. Chyba ze nowy tzn używany jest walnięty ?? Jest może ktoś ze śląska kto ma na podmianke sprawny kabel? Albo ktoś kto ogarnie mi temat?
  3. Witam walcze cały czas z moim sigiem 2006 3.0cdti automat z ids w op-com mam błąd czujnika prędkości prawego przedniego koła p1712-71 tylko nie wiem czy ten czujnik jest w piascie bo mam tez błąd piasty c0040-06 i wiem ze to wtyczka albo cała Piasta do wymiany. Dodam ze czasem jak jadę na wprost to np po przejechaniu przez próg zwalniający mam te same błędy oraz błąd amortyzatora z ids a dotyczące piasty i czujnika to nawet na parkingu jak skręcę koła to się świecą kontrolki.
  4. Pol biedy ze jest włożony a serio to gdzieś kiedyś słyszałem ze nie ma znaczenia a strona szersza ma mieć więcej podparcia o materiał o ile dwie strony wykorzystują swoją cała powierzchnie to ja bym zostawił.
  5. Witam mam pytanie w dość dziwnej sprawie samochod signum V6 cdti z ids i powiem krótko . Wszystko sprawne tylko pękła mi prawa sprężyna po za dźwiękiem przy skręcaniu wszystko ok. Wiec decyzja wymiana sprężyn na szybko a ze miałem wieczorem wyjazd za granice to dostępne od reki były bodykit eibacha a ze mam obniżone sportowe to mysle będzie podobnie. I tak ... wymiana 4 sztuki bo taniej niż w ASO za 2 przednie . Auto ładnie siedzi tylko ze podczas skrętu na max w lewo mam błąd ids abs i esp . Dodam ze w trasie po dużym podskoku bądź dziurze te same błędy. Po pośpieciu Op-com na szybko błędy prawa strona czujnik prędkości amortyzatora itp. Zgasze auto i wszystko ok. Już nawet dałem wymienić przewód w nadkolu wraz z czujnikiem przy ids. I jest tak samo. Czy możliwe ze podczas wymiany nie siadła dobrze sprężyna i daje taki objaw bądź mechanik wykręcił może kluczem pneumatycznym amor niechcący i jakieś wartością są błędne ? Nie wiem przewody ok jak jak ruszałem ręka tez ok ale jak podniosłem auto do góry na lewarku cały przód to znowu te same błędy. Moze ktoś coś pomorze?
  6. też tak myślałem ale skro w ukrytym menu pokazuje 60l a mam pełny bak bo jak wlewałem do oporu to aż sie przelało mi nawet tak wiec pływak już by dawał błedne wskazanie jakies mam przeczucie ze wskaznik paliwa na zegarach jakoś się rozkalibrował bo jak mówie jak padał akus to podczas proby odpalenia opadla wskazówka na sam dół i później po woli sie podnosiła ale już zaniżała wskazanie nie wiem czy zegary da sie jakos kalibowac czy tez sprawdzac?
  7. no własnie nie ma nie wiem co robic
  8. dodam tyle że patrząc na poprzednie tematy nawet odpiecie akumulatora nie pomogło
  9. Witam na wstępie powiem ze nie znalazłem podobnego problemu przez wyszukiwarkę jak gdzieś jest to proszę o przeniesienie tematu a wiec wszystko zaczęło się od wymiany akumulatora na nowy a dokładniej jak stary umieral pewnego dnia ledwo co żył i nie dał rady kręcić i wiadomo zegary przygasaly itp wtedy to wskaźnik paliwa opadł na 0 i oświeciła się kontrolka rezerwy. po wymianie na nowy akumulator dalej wskazówka była w tej samej pozycji. Dopiero po jakimś czasie się podniosła ale nie pokazuje pełnego baku mimo ze w ukrytym menu mam 61l pytanie czy da się go jakoś skalibrować albo opcomem coś z nim zrobić nie wiem gdzie szukać tym bardziej ze w menu widać prawidłowo. Reszta wskaźników działa elegancko na zegarach
  10. Czyli na dole ta mała śrubka wykręcona a od góry po woli cały czas łac olej? I na koniec był już czysty jak nowy? W opcomnie gdzie to się robi jakoś dokładniej coś więcej? Bo nie chce zepsuć wszystkiego a myślałem tak z 7-10 l max na podmianke użyć
  11. Pytanko z30dt gdzieś można podnieść moc na Śląsku ? Wiem ze denso nie łatwe jest do roboty ale troszkę bym podniósł 😁 A jest opcja żeby po wciśnięciu SPORT była dostępna większa moc? Obecnie jest szybsza reakcja na gaz biegi i zawieszenie czy to działa cały czas ?
  12. Mam pytanie bo chce sam w skrzyni wymienić dwa razy statycznie olej i czy robić to tego samego dnia czy z kilkaset km zrobić ? Druga sprawa ta adaptacja jest konieczna ? Jak to wyglada i czy opcomem da się zrobić?
  13. Widzę ze jesteś tez ze śląska powiedz mi gdzie planujesz podnieść wyniki z30dt bo tez mam w automacie ale chciało by się więcej. Ale tez w rozsądnej cenie i pewne.
×
×
  • Create New...