Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

przemoo7

Forumowicz
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O przemoo7

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B 1.8 16V
  1. Witam. Mam taki problem z Vectra B 1.8 16V 115KM X18 wersja z klimą, że po jeździe przy której płyn chłodzący nagrzeje się do temperatury ponad 90C i włączy się drugi bieg wiatraka, to po zatrzymaniu i zgaszeniu auta wiatrak cały czas chodzi. Będzie tak chodził aż padnie akumulator. Przekaźnik pod maską od II biegu wymieniłem na nowy ale to nie pomogło. Mam też na tym układzie II biegu wentylatora pobór prądu na postoju wynoszący 0.07A, jeśli rozłączę ten przekaźnik (z podłużnej skrzynki przekaźników przy akumulatorze R67) to pobór spada do 0,01A. Co jest tego przyczyną? Co może być uszkodzone?
  2. Witam. Podczas odpalania samochodu przekręcając kluczyk w stacyjce z pozycji II na III miałem taki mechanizm który odpychał kluczyk do pozycji II. Aktualnie to nie działa i kluczyk pozostaje w pozycji III kręcąc cały czas rozrusznikiem. Jaki element mógł tam ulec uszkodzeniu? Jak to naprawić?
  3. przemoo7

    Alternator - słabo ładuje pod obiążeniem

    Właśnie znam takiego Pana który zajmuje się tylko tym, ale przyznam że boję wielkości kosztów, ile może kosztować naprawa takiego alternatora,szczególnie że mam jeszcze problem z elektryką II obiegu wentylatora bo pobiera mi prąd na postoju i to też może być kosztowna naprawa.
  4. przemoo7

    Alternator - słabo ładuje pod obiążeniem

    A jak akumulator się sprawował w ciągu tych kilku lat kiedy był słabo ładowany?
  5. przemoo7

    Alternator - słabo ładuje pod obiążeniem

    Pomiar robiłem na nowym akumulatorze 60ah który wczoraj kupiłem po tym jak padł mi poprzedni. Samochód przejechał ok. 5km przed pomiarem. Musze zrobic te pomiary na alternatorze w takim razie. Jakie są objawy uszkodzonego regolatora napiecia?
  6. Co w takim razie w II biegu może zużywać mi na postoju akumulator?
  7. Witam. Proszę o podpowiedź czego mam szukać, co może pobierać prąd na postoju, w układzie przekaźnika R67 (wentylator chłodzący, etap II) ??? Po wyjęciu przekaźnika R67 jest pobór na poziomie 0.01A, natomiast kiedy przekaźnik jest włożony pobór wynosi 0.07A. Pomiar robiłem po jeździe oraz 1h później, kilkukrotnie dało te same rezultaty. Przekaźnik wymieniłem na nowy jednak nic to nie zmieniło, a przez niego musiałem wymienić akumulator gdyż przez dłuższy czas nie wiedziałem o usterce a przez ostatnie tygodnie po jednej nocy postoju rozładowywał się. Wszystkie pozostałe przekaźniki oraz bezpieczniki sprawdziłem. I na czym polegają etap I oraz II w układzie chłodzenia?
  8. Witam. Proszę o poradę w czym może być przyczyna, alternator w mojej Vectrze B 1.8 16V na biegu jałowym bez obiążenia trzyma ładowanie na poziomie około 14V, natomiast włączając światła, nawiew, klimę ładowanie spada do 13.1-13.2V. Jak mogę mu pomóc, czego należy szukać lub co wymienić żeby ładowanie było na właściwym poziomie ok. 14 również pod obiążeniem?
  9. Witam. Proszę o podpowiedź czego mam szukać, co może pobierać prąd na postoju, w układzie przekaźnika R67 (wentylator chłodzący, etap II) ??? Po wyjęciu przekaźnika R67 jest pobór na poziomie 0.01A, natomiast kiedy przekaźnik jest włożony pobór wynosi 0.07A. Pomiar robiłem po jeździe oraz 1h później, kilkukrotnie dało te same rezultaty. Przekaźnik wymieniłem na nowy jednak nic to nie zmieniło, a przez niego musiałem wymienić akumulator gdyż przez dłuższy czas nie wiedziałem o usterce a przez ostatnie tygodnie po jednej nocy postoju rozładowywał się. Wszystkie pozostałe przekaźniki oraz bezpieczniki sprawdziłem. I na czym polegają etap I oraz II w układzie chłodzenia?
×