Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Radekx

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Radekx

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra 1.9 CDTI DTH opc-line

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć, Czytałem już trochę ale różnie piszą: Rozrząd miałem wymieniany 70 tys km temu 2014. Zastanawiam się nad wymianą? Jaki zestaw kupić od GM , Ricambi , CONTITECH ? Dzięki za info
  2. Czy w swojej Vectrze miałeś filtr cząstek stałych? Ile finalnie zapłaciłeś? Czy u Ciebie przy postoju np. na czerwonym świetle wpadał zapach spalin do samochodu przed tym jak wymieniłeś kolektor? Jak tak jak pisałem wcześniej nałożyłem listwę z dodatkowymi podkładkami przejechałem ponad 300 km i jest ok tylko ten zapach spalin , nie moge tego zlokalizować czy to jest napewno z pod tych klap. Jeżeli tak to też się pewnie zdecyduje na Auto-Krak. Moja Vectra jest z 2008 i ma tylko 120 tys. ( z Polskiego Salonu i kupiona od osoby prywatnej więc przebieg jest prawdziwy)
  3. Dzięki za info. Narazie zamontowałem ponownie listwę zrobiłem ponad 300 km i jest ok. Kupiłem podkładki z PP średnica zewnętrzna około 1 cm, wewnętrzna 4 mm, grubość 1mm, klej 2 składnikowy do PP, nić - koszt 21 zł. Spiłowałem o 1mm plastik w listwie i nakleiłem podkładki. Dla lepszego trzymania zawinąłem wszytko jeszcze cienką nicią i wszystko raz jeszcze zalałem klejem. Wyciągnąłem kaputurek z jednej świecy i za pomocą chwytaka z twardego drutu ułożyłem listwę na klapach i dodusiłem śrubokrętem. Zdjęcia bez nici bo zapomniałem zrobić.
  4. A co myślicie o tej firmie http://www.auto-krak.pl/ Dowiadywałem się co ile kosztuje na miejscu kompleksowo - kolektor bez klap 200zł - uszczelka 60zł - montaż demontaż 300zł - wyłączenie EGR-u wtykę można odpiąć i błędów nie będzie 200zł - wyłączenie klap wirowych 250zł sterownik można całkiem usunąć z pojazdu - usunięcie dpf 500zł - optymalizacja spalania która skutkuje większą elastycznością w niższym zakresie obrotów oraz zmniejszonym spalaniem ok 200zł Usługę wykonujemy na poczekaniu ok 6 godzin. Gwarancja na wymienione elementy jak i na opr
  5. Byłem wczoraj na kanale i plecionka ok. Wymieniali mi ostatnie w serwisie olej i wychodzi na to że troche porozlewali i spadały krople na rurę koło plenionki. Ktoś na forum wspominał że też miał taki problem. Wytarłem co mogłem i mam nadzieje że więcej nic nie pocieknie. Nie miałem klucza aby sprawdzić czy filtr jest dobrze dokręcony.
  6. Mam vectre 1.9 dth i ostatnio zauważyłem że spadła mi listwa sterująca. Nie wiem kiedy się to stało. Narazie jej nie zakładam ustawiłem klapy w pozycji otwartej i tak jeżdżę nie mam żadnych błądów. Ale od jakiegoś czasu czuję spaliny w samochodzie na postoju i jak otworzę maskę. Czy to może przez to że te klapy są otwarte? Dzowniłem do ASO i powiedzieli, że brak tej listwy to nie jest problem dla silnika jeżeli klapy są w pozycji otwartej.
  7. Podłącze się do tematu. U siebie też czuje spaliny jak troche postoję , po otwarciu maski również je czuje. Silniki 1.9 DTH Jakiś czas temu spadła mi listwa sterująca przy kolektorze i tak zostawiłem ustawilem tylko klapy w pozycji otwartej. Czy to może stąd naganiać spaliny ?
×
×
  • Create New...
UP