Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tomaloko

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About tomaloko

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Signum 2.8 V6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To ciekawe wręcz, bo szum nie dochodzi z pod nóg, a tak jakby zewsząd :D:D, żona nawet mówi, że to od jej strony pasażera, a mi się wydaje, że bardziej u mnie. Ten szum z tego uszczelnienia może roznosi się pod deską na całą kabinę? nie wiem... Może usiądę jako pasażer i porównam. Jeżeli jednak to typowo z okolic drzwi, to między błotnikiem, a nadkolem, tam w środku w tej szczelinie od strony drzwi, masz takie podłużne uszczelnienie, służące tylko do wyciszenia kabiny od strony koła. Mój znajomy w Vectrze tego nie miał, a ja mam, nie wiem, czy tak jest zawsze, czy tylko on nie miał akurat
  2. O, ja też tak mam, zaczęło się nagle z dnia na dzień i tak mam do tej pory, zdążyłem się przyzwyczaić, ale dalej nie wiem jaki jest tego powód. Wydaje mi się, że się to stało po wizycie u mechanika, który wymieniał mi krzyżak kolumny kierowniczej, ale nie wiem, jak ma się jedno z drugim... Może odgłosy dochodzą z komory silnika?
  3. Te cienkie są starego typu, tzn. tak wszyscy z którymi rozmawiałem mówili. Te podwójne są nowego typu i są cichsze, natomiast niby trwałość podobna.
  4. Zgadza się. skoro wyciągam silnik i za samą robociznę płacę 3k to lepiej zrobić przy okazji wsztysko. Co prawda rozrząd zamówiony, ale wymianę mam 5.12, więc zostało jeszcze parę dni, no i koła widziałem są osobno dostępne i zdążą dojść. Swoją drogą kiedyś kupiłem inne signum 2.8 250km i wszystko było ok i fajnie, nawet sprawdzone na stacji przed zakupem (trefna stacja swoją drogą- później się okazało, że współpracowała z handlarzem). No i niestety w drodze do domu zaświecił mi się check. No więc szybki podjazd na komputer (już u mnie na miejscu) i okazało się że rozjechany rozrząd. Wted
  5. Mówisz tutaj o kołach zębatych do wariatorów? Dzwoniłem i sprawdziliśmy po Vinie. Mam rozrząd starego typu, czyli jeden dolny gruby i dwa cienkie pojedyncze- te "rowerowe". Produkcja 01/2008, ale w signumach ponoć prawie same, jak nie wszystkie takie były. Te łańcuchy cienkie zamówiłem na ori z GMa.
  6. 220 000 km. Może nawet nie robiony, gdyż przed zakupem sprawdzałem go w serwisie i tam rok wcześniej był wpisany w rejestrze w Belgii na przeglądzie z wartością tylko parę tysięcy niższą niż wtedy gdy kupowałem. Bodajże miał 160 000, a zgłoszone rok wcześniej w systemie na przeglądzie 154 000.
  7. Niestety nie zaryzykuję wyprawy dalej jak do Wrocka. Ni z gruszki ni z pietruszki zaczyna mi sam obroty podnosić, do tego jak na postoju dodam mu gazu to nie wraca sam z obrotami-nie obniża ich do wyjściowej postojowej, a jak zgaszę silnik i odpalę od nowa to ustawia obroty na 1100 obr/min ze spalaniem 2,7 l/h. Ogólnie to zaczęło się to od tego, że zostawiłem go na postoju z włączonym silnikiem, odszedłem na chwilkę i słyszę tak jakby gazowanie. Już myślałem że ktoś mi zaraz furą odjedzie, ale się okazało, że auto samo sobie zaczęło gazować i odpuszczać:) No i po powrocie do auta już był
  8. moje auto to: Signum 2.8 v6 184 kw data produkcji 01/01/2008 vin: w0l0zcf4881069281 Dzwoniłem po częściach i tam mi wszyscy mówią, że Cloyes nie robi rozrządu do mojego silnika, którego rozrząd jest tzw. starego typu. W takim silniku na pierwszy montaż niby szła INA. Aha okazało się, że robocizna to 3000zł, bo 4000 biorą za insignię 4x4. Zadzwonili, by obniżyć cenę :))
  9. Witam, Niestety muszę wymienić rozrząd w moim aucie- zaczął falować obrotami, pojawił się check- powyskakiwały błędy o komunikacji z wałkiem rozrządu- diagnoza- powyciągane łańcuchy. Postanowiłem, że nadszedł ten czas, aby wymienić rozrząd. Tutaj pojawia się pytanie, jakiego producenta wybrać: INA- można znaleźć już za 2100 PLN, FAI- angielska produkcja, nieco tańsza tak ~2000 PLN ENGINETECH - amerykański zamiennik, ceny różne RUVILLE- choć słyszalem, że to tylko hurtownik, a części mogą być INA, a węc droższe a mogą być takie same oryginalne- te dost
  10. Witam, Co prawda na temat czujnika ciśnienia oleju i samego ciśnienia jest dużo tematów, ale nie natrafiłem tam na odpowiedź na moje pytanie, a i problem jest niejako odwrotny. Pacjent to Signum 2008r. Z28NET + LPG- olej: Castrol Magnatec 5W30. Wszędzie natykam się na problem, że kontrolka pali się przy niskich obrotach, a u mnie odwrotnie, jak przygazuję w momencie np. wyprzedzania to po paru sekundach zawsze się zaświeci, potem przy dłuższym uspokojeniu jazdy, lub przy nagłym zhamowaniu to gaśnie. Dodatkowo jak jest zimny olej to łatwiej ją "zaświecić", a jak nagrzany to potrzeba n
  11. Świeci Ci się jakaś kontrolka? w szczególności check engine? Sprawdzałeś sprężanie na cylindrach?
  12. Pozwolę sobie na odpisanie samemu sobie, gdyż obiecałem napisać jak ustalę przyczynę. Po rozebraniu i sprawdzeniu amortyzatory wsuwały i wysuwały się tak jak nowe- tak jak powinny- zarówno lewy jak i prawy. Auto nie stoi przekrzywione- żadnych różnic na obydwu stronach. Całe auto przetrzepane, a zawieszenie przetrząśnięte (ewentualnie łącznik stabilizatora delikatnie się odzywa po lewej stronie, od razu zamówiłem ze sklepu). Mechanicznie nic go nie boli, a tym bardziej amorów. Pojechałem na inną stację kontroli pojazdów i co się okazało? Lewa 81% prawa 83%. Na tej pierwszej 3 razy wy
  13. Oczywiście zgadzam się z tymi parami, ale jak mi gościu z serwisu mówi, że można w tych akurat pojedynczo- jeżeli drugi ma ponad 80%, potem ten od zamawiania części to potwierdza, a mechanik u którego robię, też to potwierdza, to zgłupiałem, bom mechanikiem nie jest. Warunek: musi być ids+, a nie zwykłe ids. Swoją drogą właśnie dlatego tak napisałem i wcześniej zadałem pytanie: czy to mimo wszystko dobra droga? wiem, że 1,5 tysiąca za jeden to dużo, ale chyba teraz wymienię obydwa- auto za dużego ma kopa żeby kombinować, gdyż obawiam się, że takie przyzwolenie jest tylko i wyłącznie ze wz
  14. No to teraz żeby zareklamować, to muszę kupić jakiś inny (auta nie mogę uziemić na tak długo)- może jakiś używany z gwarancją rozruchową, a tego ściągnąć do reklamacji. Zobaczymy co powiedzą, szczególnie, że płaciłem przy odbiorze, a kwity zaginęły. Zobaczymy, czy będą współpracować. Przy zamawianiu byli mili, mam nadzieję że przy reklamacji również Czyli jest opcja, że to jednak nie wada fabryczna... hmm, dobra zobaczymy jakie będzie ich stanowisko.
  15. Przez internet: http://sklep.dixi-car.pl/amortyzator-przedni-prawy-vectra-signum-p-6634.html zidentyfikowany po Vinie, że ok. Wymieniłem jedną sztukę. Drugi amor miał ponad 80% i nawet w serwisie powiedzieli, że w takim przypadku i przy tych amortyzatorach można wymieniać pojedynczo. Co mnie zdziwiło, a zarazem uszczęśliwiło, gdyż przygotowany byłem na 3 tys, a skończyłem na 1,5. Swoją drogą do teraz się zastanawiam, czy tak można.
×
×
  • Create New...
UP