Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

szczesny

Forumowicz
  • Ilość treści

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O szczesny

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1985.07.19

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ełk
  • Zainteresowania
    elektronika, modelarstwo, motoryzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    VC Z18XE '05

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

285 wyświetleń profilu
  1. Co do op-coma to ostatnio programowalem kluczuk, wczesniej programowalem światła i zmieniłem logo w CD70. Wiem teoretycznie jak dodac nowy element (wszystko z forum). Powinieneś sobie poradzić. Jedyne czego mi sie nie udało zrobić to zmiana języka na j.polski w menu. Moze ktoś z forum to ogarną?
  2. Taki prosty z allegro da radę tylko w aliexpress ten sam kosztuje ok 60zł.
  3. Może katalizator się rozpadł i brzęczy w tłumiku?
  4. Szkoda. Ja mam sluzby co 24 na wierzbinach. Nici z kawy.
  5. Artus gdzie stacjonujesz? Wierzbiny?
  6. Po obejrzeniu zdjęc jest mi jeszcze bardziej przykro że nie było mnie na urodzinach i mój mały miałby towarzystwo.
  7. 4 elektrody Tak do samej benzyny dłuższa żywotność świec a koszt porównywalny, jeżeli chodzi o LPG zalecane są jedno elektrodowe, a czemu http://gazeo.pl/poradniki/eksploatacja/Jakie-swiece-do-silnikow-LPG,artykul,8253.html -tu jest fachowo wytłumaczone.
  8. Nic nie przeszkadza a na LPG wręcz pomoże. Ja u siebie mam Denso TT K16TT tam jest przerwa jak dobrze pamiętam 1mm i też śmiga. Im mniejsza przerwa tym mniej męczymy cewkę.
  9. Tematów o świecach już trochę jest i do LPG są polecane jedno elektrodowe a czy to będzie Bosch, NGK, GM, Denso to już zależy od Ciebie. Prawdą jest że zużyte świece męczą cewkę. Więc zacznij od świec zalecana przerwa od 0,7 mm.
  10. Mapsesnsor lpgtech ma oznaczenie PTS 01 czarna kosteczka rurkami do podłączenia przewodów po obu stronach. Świece mogą być problemem jeżeli są cztero elktrodowe lub jedno elektrodowe z dużą pzerwą! Jakie masz wtryski lpg?
  11. Jak masz samą benzynę to możesz śmiało ładować czteroelektrodowe. Powód jest jeden, cztery elektrody wytrzymają więcej a są w podobnej cenie. Jeżeli chodzi o różnice to iskra idzie najkrótszą drogą i w miarę wypalania się jednej elektrody przeskakuje na kolejną w jedno elektrodowej iskra jest mniej więcej w jednym miejscu i ma mocniejsze wyładowanie (mieszanka gazu i powietrza jest mniej wybuchowa od benzynowej) dlatego jest tak zalecana do gazu. Jakiej nie zamontujesz i tak będzie dobra.Sam sprawdź przerwę po zakupie, jak będzie 0,9 montuj i jedź.
  12. Tak dokładnie. Już się poprawiłem. Jeżeli chodzi o sondę to mi wywala błąd P0136 i P0036. Wiem że mam układ dolotowy nieszczelny (brak uszczelki miedzy przepustnicą i kolektorem) Spalanie waha się od 1.3 do 1.7 obroty 900rmp do 940rmp. Komplet części jest ale pogody brak więc czekam. Polecam sprawdzić nieszczelność przy turbinie i samą turbosprężarkę.
  13. Praktycznie każda aby jedno elektrodowa. Bosch, Denso TT, NGK czy GM.
  14. Znam dwa sposoby. Pierwszy: 1. Potrzebny dym (osoba paląca nada się idealni). 2. Oświetlenie Dym rozprowadzasz w pobliżu oświetlonego układu dolotowego.Jeżeli jest nie szczelność dym jest zasysany właśnie tam. Drugi: Preparat typu samostart rozpylamy w okolicach dolotu jeżeli napotkamy nieszczelność zassany preparat wyrówna na moment pracę silnika. Co do sondy to może masz wywalony katalizator a na sondzie brak emulatora.
×
×
  • Utwórz nowe...