Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

fenixx

Forumowicz
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About fenixx

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Opel vectra C
  1. Witam Mam problem z Vectrą C GTS Z18XE 2003 r. Jako, że ostatnio zapalała się kontrolka sugerująca słabe ładowanie, co potwierdziłem multimetrem (ładowanie nie przekraczało 13.6) postanowiłem zrobić coś z alternatorem. Wymieniłem zużyty regulator napięcia bosch f00m145282 na coś takiego https://as-pl.com/p/ARE0012(BOSCH) (kolega 2 miesiące temu w Vectrze C 1.8 2004 r wymieniał na taki i wszystko ok) i w tym momencie zaczęły się moje problemy. Alternator nie ładuje akumulatora. Na wolnych obrotach brak jakiegokolwiek ładowania, na wysokich obrotach ładowanie wzrasta o jakieś 0.5V do poziomu 12.5V. Podejrzewając wadę regulatora wymieniłem go na drugi taki sam egzemplarz, jednak to nie pomogło. Alternator sam w sobie został sprawdzony na maszynie i ładuje. Diody są w porządku. A oprócz braku ładowania OP-COM wyrzuca mi błąd: P0621-3 Obwód sterujący lampka alternatora "L", wadliwe działanie Wydaje mi się, że ten alternator nie jest wzbudzany. Sprawdziłem napięcie na tym cienkim przewodzie wzbudzającym i po odpaleniu silnika oscyluje w granicach 0.95V. Czy jest to prawidłowe napięcie? Co i jak powinienem jeszcze sprawdzić zanim zakupię oryginalny regulator boscha (tego zamiennika nie mogę oddać i wolałbym mieć pewność, że niepotrzebnie nie wygenerują kolejnych kosztów). Niestety stary regulator zostawiłem w aucie u kolegi i dostęp do niego będę miał za jakieś 2 tyg.
  2. Witam jestem posiadaczem Vectry C GTS 2003 r. Jako, że moje fabryczne radio CDR2005 przestało definitywnie czytać płyty zastanawiam się nad zakupem jakiegoś taniego radia z alliexpress i w związku z tym mam kilka pytań: 1. Przejrzałem kilka ofert radia 2din, które mają opcję sterowania z kierownicy - jest tam adnotacja, że funkcja ta działa w samochodach, które mają analogowe sterowanie sygnałem. Czy to chodzi o to, że radio jest sterowane przez rezystencję a nie przez szynę CAN? Czy vectra ma właśnie takie analogowe sterowanie? 2. Przyciski w w chińskim radio niby można programować z poziomu interfejsu i w związku z tym mam pytanie: czy będzie trzeba przelutowywać jakieś rezystory tak jak jest to opisane w przypiętym na tym forum temacie dot. radia Sony i Pioneer z wtykiem 3.5 jack? Czy będę potrzebował dodatkowego modułu do sterowania z kierownicy (koszt ok 150 zł) i z czego to ewentualnie wynika? 3. Na schematach połączeniowych różnych znalezionych chińskich modeli znalazłem 2 typy podłączenia: Taki, gdzie jest tylko jeden kabelek opisany jako "Steering wheel key control line" oraz taki gdzie dla tej funckji przypisane są 2 kabelki opisane jako "Steering Whell Control 1" i "Steering Wheel Control 2". Które z nich będzie odpowiednie i z czego wynika różnica? Linki do dwóch przykładowych modeli: 1. jeden kabelek sterujący 2. kabelki sterujące Proszę o pomoc w rozwianiu moich wątpliwości.
  3. Witam również mam problem z nawiewem, jednak we wcześniejszych postach nikt nie zgłaszał podobnych objawów: vectra 2003 gts, climatronic, CZĘŚCIOWO tylko nie działa nawiew tzn. nie "dmucha" z dwóch wylotów na środku deski rozdzielczej. Jeśli puszczę go na szyby to działa bez problemu, w trybie auto dmucha z lewej strony kierowcy oraz z prawej pasażera, środkowe nadmuchy nie działają wcale. Nie ma znaczenia prędkość nawiewu, temperatura silnika itp. W czym może być problem? Marcin
  4. Dzień dobry Panowie mam pytanie dotyczące buzzera. Po diagnostyce parktronika w mojej Vectrze C wyszło na to, że padł buzzer z tyłu w podsufitówce, przez co cały system nie działa. Koszt takiego buzzera w ASO to ponad 140 zł. Stąd moje pytanie: czy można go zastąpic innym buzzerem? Na jakie parametry powinienem ewentualnie zwrócić uwagę? Czy napięcie idące do buzzera to 12V? Czy jest to buzzer z generatorem? Jakieś inne istotne rzeczy? Ogólnie: czy ma ktoś pomysł jak niskim kosztem zastąpić ten buzzer? Pozdrawiam fenixx
×
×
  • Create New...